21.8 C
Athens
Σάββατο, 11 Μαΐου, 2024

Prodrive P25. Όνειρο 400+ ίππων και 535.000 ευρώ!

Ειδήσεις Ελλάδα

Στα μάτια των οπαδών της αυτοκίνησης και των motorsports λίγα οχήματα είναι περισσότερο εμβληματικά από τα Subaru Impreza GC8. Η πρώτη γενιά του “ταπεινού” ιαπωνικού sedan συνδέθηκε άρρηκτα με την χρυσή δεκαετία του ’90 και τα μπλε αγωνιστικά με τις χρυσές ζάντες που έμειναν για πάντα χαραγμένα στις μνήμες μας. Η συμμετοχή της Prodrive στην εξέλιξη των αγωνιστικών Impreza ήταν καθοριστική και τα αγωνιστικά Impreza εκείνη την εποχή αποτέλεσαν την έμπνευση για το ειδικό Impreza 22B που λανσαρίστηκε στην αγορά πριν από δυόμιση δεκαετίες σε εξαιρετικά περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων.Είκοσι πέντε χρόνια μετά, η Prodrive επισκέπτεται ξανά το κεφάλαιο Subaru Impreza 22B για να προσφέρει σε 25 πολύ τυχερούς ιδιοκτήτες την εμπειρία ιδιοκτησίας και οδήγησης της σύγχρονης εκδοχής του. Το Prodrive P25 είναι το Impreza 22B του 2022 με ότι αυτό συνεπάγεται φυσικά. Εμφανισιακά, λίγα προδίδουν την φύση του Prodrive P25 αν εξαιρέσει κανείς τις ζάντες ελαφρού κράματος 19 ιντσών και θα μπορούσε να πει κάποιος ότι αυτό κάνει την δημιουργία της αγγλικής φίρμας ακόμα πιο ενδιαφέρουσα. Κάτω από την επιφάνεια όμως, το P25 είναι ένα πραγματικό θηρίο καθώς η Prodrive δεν τσιγκουνεύτηκε ούτε τα έξοδα, ούτε τον χρόνο που αφιέρωσε για την κατασκευή του.Η καρδιά του κτήνους δεν θα μπορούσε να είναι κάτι διαφορετικό από έναν boxer, υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα αλλά το σύνολο των 2.5 λίτρων έχει αναβαθμιστεί εκτενώς με αποτέλεσμα να παράγει περισσότερα από 400 άλογα και 600 Nm ροπής ενώ συστήματα όπως το launch control και το anti-lag όχι μόνο χαρίζουν μία νότα από motorsports αλλά επιτρέπουν στο Prodrive P25 που δεν ζυγίζει περισσότερα από 1.200 κιλά, να επιταχύνει στα 100 km/h σε λιγότερο από 3.5 δευτερόλεπτα. Σε αυτό βοηθά τόσο το 6-τάχυτο, ημι-αυτόματο κιβώτιο που αλλάζει ταχύτητες σε μόλις 80 millisecond όσο και το δοκιμασμένο σύστημα τετρακίνησης με το ρυθμιζόμενο κεντρικό διαφορικό και τα μπλοκέ εμπρός και πίσω. Η ανάρτηση έχει βελτιστοποιηθεί για μέγιστη απόλαυση και για την πέδηση φροντίζουν δισκόφρενα της AP Racing με δίσκους 380 χιλιοστών και 6-πίστονες δαγκάνες εμπρός και δίσκους 350 χιλιοστών με τετραπίστονες δαγκάνες πίσω. Από το… facelift δεν θα μπορούσε να λείπει το εσωτερικό που εξοπλίστηκε με μία πολυλειτουργική οθόνη και ντύθηκε με άφθονο δέρμα, Alcantara και carbon. Όλα αυτά σε συνδυασμό με την συλλεκτικότητα που έχει εξ ορισμού το P25, σημαίνει ότι… δικαιολογείται η εξωφρενική τιμή των 460.000 λιρών προ φόρων; Αν συμφωνήσουμε πως η αγορά θα είναι αυτή που θα κρίνει τότε μάλλον η απάντηση είναι ναι.Ford Bronco. Θα έρθει και στην Ευρώπη σε περιορισμένο αριθμό οχημάτωνPorsche 963. Ξανά προς τη δόξα τραβά!

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό