16.2 C
Athens
Σάββατο, 4 Μαΐου, 2024

Porsche και Toyota έχουν τους πιο πιστούς πελάτες!

Ειδήσεις Ελλάδα

Ένας κατασκευαστής δεν χρειάζεται να κάνει πολλά για να κρατήσει τους πελάτες του. Πρέπει να προσφέρει ένα καλό προϊόν και μία αν μη τι άλλου αξιοπρεπή εμπειρία χρήσης και ιδιοκτησίας. Φυσικά, η ποικιλία που υπάρχει στην αγορά δεν κάνει εύκολη την διατήρηση υψηλών ποσοστών στην κατηγορία “brand loyalty” όπως λέμε και στο χωριό μου ενώ οι νέες τεχνολογίες που λανσάρονται διαρκώς προκαλούν μικρά ή μεγάλα προβλήματα αξιοπιστίας που αμαυρώνουν (λίγο ή πολύ) τόσο την φήμη όσο και το… brand experience ενός κατασκευαστή. Κι όμως, η J.D. Power διαπιστώνει ότι πολλές εταιρίες έχουν υψηλή επίδοση τακτικά στο brand loyalty.

Εταιρίες όπως η Porsche που για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά βρίσκεται στην κορυφή της premium κατηγορία διατηρώντας το 56.8 των πελατών της, με την Mercedes-Benz να ακολουθεί στην δεύτερη θέση αλλά και η Toyota που βρίσκεται στην κορυφή της mainstream κατηγορίας, επίσης για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, με ποσοστό της τάξης του 60% και την Honda να την ακολουθεί με 55%. Στα premium SUV η Volvo κρατάει τα ηνία με 56.5% μπροστά από την BMW με ποσοστό 56.1% και στα mainstream SUV το υψηλότερο brand loyalty έχει η Subaru με 61.1% και ακολουθεί η Toyota me 60.5%. Στα pickup που είναι μία τεράστια κατηγορία με εξαιρετικά σκληρό ανταγωνισμό κατηγορία στην άλλη όχθη του Ατλαντικού, βασιλεύει για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά η Ford με ποσοστό 64.6% και ακολουθεί η Toyota με 60.4%.

Να σημειώσουμε ότι η μελέτη διεξάγεται για 5η χρονιά από την J.D. Power και χρησιμοποιεί δεδομένα για να υπολογίσει αν ένας ιδιοκτήτης αγόρασε ξανά αυτοκίνητο από την ίδια μάρκα όταν αντάλλαξε αυτό που ήδη είχε στην κατοχή του. Η brand loyalty, η αφοσίωση του πελάτη στην μάρκα δηλαδή, βασίζεται στο ποσοστό των ιδιοκτητών που επιλέγουν την ίδια μάρκα όταν ανταλλάσσουν το ήδη υπάρχον αυτοκίνητο για να αγοράσουν ένα νέο ή αγοράζουν ένα νέο όχημα χωρίς να ανταλλάξουν αυτό που έχουν ήδη. Σε κάθε περίπτωση, μόνο πωλήσεις καινούριων αυτοκινήτων σε εγκεκριμένους αντιπροσώπους υπολογίζονται ενώ κλείνοντας, να σημειώσουμε ότι για την φετινή μελέτη χρησιμοποιήθηκαν υπολογισμοί που βασίστηκαν σε δεδομένα συναλλαγών από τον Σεπτέμβριο του ’22 έως τον Αύγουστο του ’23 στις Η.Π.Α.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό