18.2 C
Athens
Παρασκευή, 3 Μαΐου, 2024

Polestar – Το 2 θα αντικατασταθεί από το 7

Ειδήσεις Ελλάδα

Δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω αν το Polestar 2 θεωρείται επιτυχία για την, συγκριτικά με την συντριπτική πλειοψηφία του ανταγωνισμού, νέα σουηδική εταιρία. Η Polestar είναι αυτή που θα το κρίνει αλλά από το λανσάρισμα του στην αγορά, το “2”, το δεύτερο μοντέλο παραγωγής της, έχει φτάσει τις 150.000 πωλήσεις σε 26 αγορές παγκοσμίως. Από το 2020 που κυκλοφόρησε, το Polestar 2 έχει ανανεωθεί εκτενώς με επιπλέον κινητήρια σύνολα και όχι μόνο αλλά δεν μπορούμε να μην σκεφτόμαστε ότι η ώρα του αποχωρισμού πλησιάζει σιγά-σιγά για το entry-level μοντέλο της Polestar και όταν έρθει αυτή, γύρω στο 2027 λογικά, το “2” δεν θα αντικατασταθεί από ένα νέο “2”.
Όπως δήλωσε ο επικεφαλής της σουηδικής μάρκας, Thomas Ingenlath, το μοντέλο που θα πάρει την θέση του στην βάση της γκάμας της Polestar θα είναι το “7” που σημαίνει αφενός ότι η εταιρία συνεχίζει την… χρονολογική στρατηγική ονομασίας των μοντέλων της καθώς το Polestar 6 θα είναι το τελευταίο χρονικά μοντέλο της το 2026 και αφετέρου ότι ο αντικαταστάτης του “2” θα φέρει πολλές και σημαντικές αλλαγές. Ποιες θα είναι αυτές; Όπως ανέφερε και ο Ingenlath, είναι πάρα πολύ νωρίς για να ξέρουμε αλλά το μόνο σίγουρο είναι ότι θα έχει περίπου την ίδια φιλοσοφία με το Polestar 2 και θα πάρει περίπου την ίδια θέση στην οικογένεια της εταιρίας. Λεπτομέρειες όσον αφορά στα μηχανικά του επερχόμενου μοντέλου δεν έχουμε φυσικά, αλλά μπορούμε να υποθέσουμε με ασφάλεια ότι θα παρέχει επαρκή αυτονομία και αξιοπρεπέστατες επιδόσεις. Για συγκεκριμένα νούμερα θα πρέπει να περιμένουμε λίγα χρόνια ακόμα καθώς χωρίς να γνωρίζουμε ούτε καν το στιλ του αμαξώματος ή την αρχιτεκτονική που θα χρησιμοποιηθεί, οποιαδήποτε άλλη συζήτηση επί του θέματος ανήκει ξεκάθαρα στη σφαίρα της φαντασίας.

Σε κάθε περίπτωση, η συζήτηση αυτή έρχεται λίγο μετά την ανακοίνωση της Volvo ότι μειώνει το μερίδιο της στην Polestar από το 48.3% στο 18%. Μία ανακοίνωση που προκάλεσε ανησυχία κυρίως σε αυτούς που δεν είχαν γνώση καθώς ο ίδιος ο Ingenlath χαρακτηρίζει την συγκεκριμένη ως μία “μη-δραματική κατάσταση” που ήταν εξαρχής προγραμματισμένη αφού δεν είναι φυσιολογικό για μία εταιρία να πηγαίνει συνέχεια στην μαμά και τον μπαμπά (Volvo και Geely) και να ζητάει χρήματα. Η Polestar πρέπει να βρει τρόπους να χρηματοδοτήσει τα σχέδια της και να αντέξει την καταιγίδα που αναπαριστά η μείωση του ρυθμού ανάπτυξης των ηλεκτρικών, γιατί όπως λέει ο Ingenlath η Polestar “δεν είναι BYD, δεν είναι Tesla” και “δεν έχει εργοστάσια και όγκους παραγωγής στα εκατομμύρια”. Έχει όμως πλάνο, έχει ποιότητα και πίστη στις ικανότητες της και τα προϊόντα της.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό