21.4 C
Athens
Κυριακή, 28 Απριλίου, 2024

Polestar: Στόχος το κλιματικά ουδέτερο αυτοκίνητο.

Ειδήσεις Ελλάδα

Για την Polestar ο στόχος του πλήρους εξηλεκτρισμού της γκάμας της δεν είναι το τέλος του δρόμου αλλά μία ενδιάμεση στάση. Η σουηδική εταιρία στοχεύει, αρκετά φιλόδοξα είναι η αλήθεια, στο λανσάρισμα ενός πραγματικά “κλιματικά ουδέτερου” αυτοκινήτου μέχρι το 2030 και έχει ήδη ξεκινήσει, από το 2020 για την ακρίβεια, την έρευνα και την εξέλιξη πάνω στο αντικείμενο. Το όνομα του; Polestar 0, αντικατοπτρίζοντας τον επιδιωκόμενο αντίκτυπο του στο περιβάλλον και ο άνθρωπος που επιβλέπει το project δεν είναι άλλος από τον επικεφαλής του τμήματος R&D της εταιρίας, Hans Pehrson.“Το είδος του αυτοκινήτου θα έρθει αργότερα – cabriolet, SUV, πόλης ή οτιδήποτε άλλο.“Δήλωσε ο Pehrson για να συμπληρώσει ότι το Polestar 0 είναι ένα δεκαετές πρόγραμμα το οποίο για την βέλτιστη διαχείριση του, έχει χωριστεί σε τρεις διακριτές φάσεις.“Έχουμε συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα για να φτάσουμε εκεί. Η παραγωγή θα πρέπει να ξεκινήσει το 2030. Τρία χρόνια πριν, πρέπει να ξεκινήσουμε λεπτομερή εξέλιξη του προϊόντος και 36 μήνες είναι ένα σύνηθες χρονικό διάστημα για κάτι τέτοιο.Πριν ξεκινήσει αυτό, πρέπει να εξετάσουμε την αρχιτεκτονική. Θα το χτίσουμε σε αλουμίνιο, ατσάλι ή κάτι άλλο; Θα είναι τετρακίνητο; Οι μπαταρίες θα είναι τοποθετημένες στο πάτωμα;“Όπως είναι εύκολο να καταλάβει κάποιος, τα ερωτήματα που πρέπει να απαντηθούν είναι πάρα πολλά και σύμφωνα με τον Pehrson η ομάδα του πρέπει να είναι έτοιμη με μία πολύ εκτενή έρευνα μέχρι το 2025 ώστε να μην χαθούν οι στόχοι της εταιρίας. Το ερευνητικό πρόγραμμα δε, συνυπολογίζει τον αντίκτυπο όλων των πρώτων υλών, των εξαρτημάτων που χρησιμοποιούνται και των μεθόδων παραγωγής ενώ είναι δυναμικό με την έννοια ότι αν προκύψει κάποιο αποτέλεσμα, αυτό μπορεί να ενσωματωθεί σε σύντομο χρονικό διάστημα ή σε ένα νέο μοντέλο που θα λανσαριστεί το 2024, το 2025 ή το 2026. Η Polestar έχει ούτως ή άλλως τρία νέα μοντέλα στα σκαριά, ξεκινώντας από το “3” SUV το 2023, το “4” crossover το 2024 και το “5” grand tourer το ’25. Κάθε ένα από αυτά, εξελίσσεται (και) με γνώμονα την βιωσιμότητα ενώ από την… εμμονή της σουηδικής εταιρίας δεν απαλλάσσονται ούτε οι προμηθευτές της, με την SSAB να δουλεύει πάνω σε ένα “πράσινο” ατσάλι, την Hydro να εξελίσσει αλουμίνιο μηδενικών εκπομπών, την ZF να εργάζεται στην ελαχιστοποίηση του περιβαλλοντικού αντίκτυπου των ηλεκτρονικών συστημάτων, την Autoliv να εξετάζει εξοπλισμούς όπως οι ζώνες και οι αερόσακοι και την ZKW να προσπαθεί να κατασκευάσει κλιματικά ουδέτερες καλωδιώσεις.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό