19.9 C
Athens
Δευτέρα, 13 Μαΐου, 2024

Peugeot 308. Πλήρως αλλαγμένο και διαθέσιμο από 19900 Ευρώ

Ειδήσεις Ελλάδα

Διαθέσιμη και στη χώρα μας είναι η ολοκαίνουρια γενιά του η ολοκαίνουρια γενιά του 308 από την Peugeot, με πολλές και σημαντικές αλλαγές σε όλους τους τομείς. Tο κατά 55χλστ. αυξημένο μεταξόνιο χαρίζει μεγαλύτερο μήκος και προσφέρει περισσότερο χώρο στους πίσω επιβάτες, ενώ το κατά 20χλστ. μειωμένο ύψος σε συνδυασμό με το ‘σβήσιμο’ του εμπρός μέρους, εξασφαλίζει την εικόνα ενός ακόμα πιο σπορτίφ hatchback. Με στόχο το καλύτερο αεροδυναμικό αποτέλεσμα, το νέο 308 δεν πέτυχε μόνον να τονίσει το στυλ αλλά και την εξωτερική του εμφάνιση. H πληθώρα αρχιτεκτονικών βελτιώσεων και λύσεων έχουν σαν αποτέλεσμα την κορυφαία αεροδυναμική απόδοση του αμαξώματος. Το νέο μοντέλο φέρει το νέο έμβλημα της μάρκας  πάνω σε μία μάσκα που είναι κατασκευασμένη αποκλειστικά για αυτό. Τα εμπρός φωτιστικά σώματα χρησιμοποιούν τεχνολογία LED και συμβάλλουν στη δυναμική εμφάνιση του. Το ίδιο και τα φώτα ημέρας σε σχήμα ‘δόντι λιονταριού’ στον μπροστινό προφυλακτήρα.Αυτή η φωτιστική υπογραφή είναι παρούσα σε όλη την γκάμα των μοντέλων της γαλλικής μάρκας, καθιστώντας τα αναγνωρίσιμα από την πρώτη ματιά, τόσο την ημέρα όσο και τη νύχτα. Στο πίσω μέρος, τα φώτα χρησιμοποιούν και αυτά Full LED τεχνολογία με τις γνώριμες τρεις ‘νυχιές’, εξασφαλίζοντας στο 308 την ιδιαίτερα μοντέρνα και χαρακτηριστική φωτιστική ταυτότητα της μάρκας. Στο εσωτερικό, το νέο σπορ τιμόνι περιλαμβάνει αισθητήρες (οι οποίοι έχουν τη δυνατότητα να αναγνωρίζουν το πιάσιμο της στεφάνης από τον οδηγό), καθώς και χειριστήρια ηχοσυστήματος, πολυμέσων, τηλεφώνου και συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης.  Ο πίνακας οργάνων, τοποθετημένος στο ύψος των ματιών, περιλαμβάνει μία ψηφιακή οθόνη 10 ιντσών, ενώ είναι τρισδιάστατος στις εκδόσεις GT και GT Plus. Πλήρως διαμορφώσιμος και παραμετροποιήσιμος, αυτός ο ψηφιακός πίνακας οργάνων ενσωματώνει διάφορες μορφές απεικόνισης (πλοήγηση TomTom, Radio/Media, οδηγικά βοηθήματα, ροή ενέργειας κλπ.). Η κατασκευή του ταμπλό στο νέο 308 βασίζεται στην αρχιτεκτονική των ψηλών αεραγωγών (“high-vent” architecture) που τους τοποθετεί ακριβώς μπροστά στο πρόσωπο των επιβατών, θέση που αποδεικνύεται ιδανική για την εξασφάλιση του μέγιστου επιπέδου άνεσης του οδηγού και του συνοδηγού.Ξεκινώντας από την έκδοση Allure, το νέο 308 περιλαμβάνει πλήρως διαμορφώσιμους διακόπτες αφής (i-toggles) που αντικαθιστούν το συμβατικό πάνελ χειρισμού του συστήματος κλιματισμού. Τοποθετημένοι δίπλα ακριβώς στην κεντρική οθόνη διαθέτουν εμφάνιση και επίπεδο τεχνολογίας μοναδικά στην κατηγορία. Κάθε i-toggle είναι ένας διακόπτης αφής που παρέχει τη δυνατότητα ρύθμισης του συστήματος κλιματισμού, των επαφών του τηλεφώνου και των σταθμών του ραδιοφώνου.  Το Peugeot i-Cockpit, εξακολουθεί βέβαια να βασίζεται στην αρχή της «οδηγοκεντρικής» οθόνης που βελτιστοποιεί την εργονομία, στο βαθμό που ο συνοδηγός δεν αισθάνεται αποξενωμένος. Η αψίδα της κεντρικής κονσόλας εκτείνεται μέχρι την αποκλειστική θέση ασύρματης φόρτισης του τηλεφώνου. Οι υπόλοιποι χώροι της κονσόλας προορίζονται για τη φύλαξη και τη βολική τοποθέτηση αντικειμένων. Ο σχεδιασμός του εσωτερικού τονίζει τη διαφορετικότητα και την ποιότητα των υλικών. Ο ατμοσφαιρικός LED φωτισμός δίνει την επιλογή 8 αποχρώσεων και ο κρυφός φωτισμός πίσω από την κεντρική οθόνη φωτίζει τη βασική διακόσμηση μέχρι τα πάνελ των θυρών, τα οποία ανάλογα με το επίπεδο εξοπλισμού, μπορεί να είναι από αφρώδες υλικό, ύφασμα ή Alcantara® ή να διαθέτουν διακόσμηση αλουμινίου.Tο νέο 308 προσφέρεται και με 2 επαναφορτιζόμενα υβριδικά κινητήρια σύνολα:HYBRID 180 e-EAT8 / κίνηση στους 2 τροχούς / συνδυασμός ενός βενζινοκινητήρα 150hp (110kW) PureTech και ηλεκτροκινητήρα 81 kW συνδεδεμένο στο κιβώτιο e-EAT8 / από 25g C0₂ ανά χιλιόμετρο και έως 70 χλμ αυτονομίας με 100% ηλεκτροκίνηση (βάσει του πρωτοκόλλου δοκιμών WLTP, εν αναμονή πιστοποίησης),HYBRID 225 e-EAT8 / κίνηση στους 2 τροχούς / συνδυασμός βενζινοκινητήρα 180 hp (132 kW) PureTech και ηλεκτροκινητήρα 81 kW συνδεδεμένο στο κιβώτιο e-EAT8 / απο 26g C0₂ ανά χιλιόμετρο έως 71 χλμ αυτονομίας με 100% ηλεκτροκίνηση (βάσει του πρωτοκόλλου δοκιμών WLTP, εν αναμονή πιστοποίησης),Η μπαταρία ιόντων λιθίου έχει χωρητικότητα 12,4kWh, ισχύ 102kW, και διατίθεται με δύο τύπους ενσωματωμένου φορτιστή, που ικανοποιούν όλες τις χρήσεις και λύσεις επαναφόρτισης του χρήστη, με στάνταρ ένα μονοφασικό φορτιστή 3,7kW και προαιρετικά ένα μονοφασικό φορτιστή 7,4kW. Οι εκτιμώμενοι χρόνοι φόρτισης είναι οι παρακάτω :μέσω Wall Box (32 A) 7,4 kW, για πλήρη φόρτιση σε 1ώρα 55λεπτά με μονοφασικό ενσωματωμένο φορτιστή (7,4kW),μέσω ενισχυμένης παροχής (16 A), για πλήρη φόρτιση σε 3ώρες 50λεπτά με μονοφασικό ενσωματωμένο φορτιστή (3,7kW),μέσω συμβατικής παροχής (8 A), για πλήρη φόρτιση σε 7ώρες 5λεπτά με μονοφασικό ενσωματωμένο φορτιστή (3,7 kW).Το νέο 308 διατίθεται και με τους παρακάτω κινητήρες εσωτερικής καύσεως, με εκπομπές CO₂ από 114 g/km. Πληρούν τις τελευταίες προδιαγραφές της Οδηγίας Euro 6, και λαμβάνουν έγκριση τύπου βάσει του πρωτοκόλλου δοκιμών WLTP (Worldwide harmonized Light vehicles Test Procedures).Βενζίνης, 3κύλινδροι κινητήρες 1,2 λίτρων:PureTech 110 S&S BVM6,PureTech 130 S&S BVM6,PureTech 130 S&S EAT8.Diesel, 4κύλινδροι κινητήρες 1,5 λίτρων:BlueHdi 130 S&S BVM6,BlueHdi 130 S&S EAT8,Oι τιμές του διαμορφώνονται ως εξής με bonus λανσαρίσματος1.2 PureTech 110 S&S 19.900 €1.2 PureTech 130 S&S 22.300€1.2 PureTech 130 S&S EAT8 24.800€1.5 BlueHDi 130 S&S   23.300 €1.5 BlueHDi 130 S&S EAT8 25.700€Hybrid 180hp e-EAT8  39.500€

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό