18.7 C
Athens
Παρασκευή, 3 Μαΐου, 2024

Passat, Tiguan και T-Roc θα είναι τα τελευταία θερμικά της VW…

Ειδήσεις Ελλάδα

Το τέλος της εποχής του κινητήρα εσωτερικής καύσης είναι προδιαγραμμένο. Μετά το 2035, τα καινούρια αυτοκίνητα που θα κινούνται με θερμικούς κινητήρες θα είναι ελάχιστα, ακριβά και ας είμαστε ειλικρινείς, όχι για εμάς. Οι εταιρίες έχουν ήδη χαράξει την πορεία τους και έχουν εκπονήσει μεγαλόπνοα σχέδια που θα τους οδηγήσουν νομοτελειακά στην μεταμόρφωση τους σε αμιγώς ηλεκτρικές και όσον αφορά στην Volkswagen συγκεκριμένα, ο επικεφαλής της εταιρίας, Thomas Schafer, έδωσε για πρώτη φορά μία σαφή εικόνα όσον αφορά τα πρώτα βήματα αυτού του ταξιδιού.  Πρώτα βήματα τα οποία θα γίνουν με αυξημένο ρυθμό καθώς αυτό επιβάλλει (ή προσπαθούν να επιβάλλουν) στην αγορά.

Σύμφωνα με τον Schafer λοιπόν, η γερμανική μάρκα σκοπεύει να λανσάρει εντός του 2023 τη νέα γενιά του Passat (διαθέσιμη αποκλειστικά ως station wagon) και λίγο αργότερα, το νέο Tiguan. Το 2024, θα ακολουθήσει το Tayron για την Κίνα και το T-Roc, έναν χρόνο αργότερα. Ο Schafer αναφέρει ότι αυτά θα είναι τα τελευταία νέα μοντέλα επόμενης γενιάς τα οποία θα προσφέρονται ως θερμικά και συμπλήρωσε ότι ο κύκλος ζωής τους θα επεκταθεί μέχρι και τις αρχές της δεκαετίας του 2030. Είναι σαφές ότι οι εταιρίες δεν θέλουν να επενδύσουν κεφάλαια σε τεχνολογίες οι οποίες πρόκειται να καταργηθούν σε μερικά χρόνια, οπότε η στρατηγική της παρουσίασης ενός νέο μοντέλου μέσα στα επόμενα τρία χρόνια και την ανανέωση του μέχρι τις αρχές της δεκαετίας του 2030, μοιάζει η πιο ενδεδειγμένη τουλάχιστον όσον αφορά στον οικονομικό αντίκτυπο της στην εκάστοτε μάρκα. Θα παρατήρησες βεβαίως από την μικρή λίστα που έδωσε ο Schafer, λείπει το Golf. Το εμβληματικό μοντέλο που η 8η γενιά του παρουσιάστηκε το 2019, δεν πρόκειται να αποκτήσει διάδοχο, όχι στην μορφή που το έχουμε συνηθίσει.

“Αν ο κόσμος εξελιχθεί εντελώς διαφορετικά απ’ ότι περιμένουμε μέχρι το 2026 ή 2027, τότε μπορούμε να λανσάρουμε ένα εντελώς νέο όχημα. Δεν πιστεύω πως θα συμβεί αυτό όμως. Μέχρι στιγμής, δεν περιλαμβάνεται στα πλάνα μας κάτι τέτοιο.“

Δήλωσε σε έγκριτο γερμανικό μέσο ο Schafer, συμπληρώνοντας ότι εξαιρετικά αμφίβολο είναι το μέλλον και του Polo, αφού οι επερχόμενοι κανονισμοί ρύπων Euro 7 θα αυξήσουν δραματικά το κόστος εξέλιξης και παραγωγής του και κατά συνέπεια, την τιμή πώλησης του στην αγορά. Το μεγάλο αφεντικό της Volkswagen ανέφερε ότι ένα Polo που θα συμμορφώνεται με τους νέους κανονισμούς εκπομπών ρύπων, θα κοστίζει σχεδόν το ίδιο με το ID.2all που παρουσιάστηκε σε μορφή πρωτότυπου προ-παραγωγής πριν από μερικές εβδομάδες και πρόσθεσε ότι σε εκείνο το σημείο “πρέπει να αναρωτηθείς αν βγάζει νόημα”. Το μέλλον της Volkswagen περιλαμβάνει κι άλλα μοντέλα όμως αυτά θα αποκαλυφθούν αργότερα ενώ άγνωστη περιμένει και η στρατηγική της μάρκας όσον αφορά στα ονόματα που θα χρησιμοποιήσει για την αμιγώς ηλεκτρικά γκάμα της αφού προς το παρόν, η VW χρησιμοποιεί δύο διαφορετικές ομάδες – βλ. Golf/Tiguan/T-Roc κ.ά. και ID.3, ID.4, ID.5 κλπ.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό