23.2 C
Athens
Πέμπτη, 2 Μαΐου, 2024

Nissan Ariya Nismo – Ηλεκτρικές επιδόσεις!

Ειδήσεις Ελλάδα

Η Nismo πρόσφερε μέχρι σήμερα τρία μοντέλα: το αποκλειστικά ιαπωνικό Skyline που μεταξύ μας δεν λέει και πολλά, το κορυφαίο GT-R που μεταξύ μας όσο ικανό κι αν είναι δεν το λες και… φρέσκο και το Z που είναι διαθέσιμο στην Β. Αμερική και παρότι εντυπωσιακό, δεν αφορά την δική μας αγορά. Θα παρατήρησες ότι στην γκάμα δεν υπάρχει ούτε καν ένα ψίχουλο εξηλεκτρισμού, ούτε ένα ελεύθερο ηλεκτρόνιο και αυτό εν έτη 2023 είναι λίγο ή πολύ ανεπίτρεπτο. Η Nismo διορθώνει το σφάλμα της παρουσιάζοντας στο Tokyo Auto Salon την αναβαθμισμένη έκδοση του αμιγώς ηλεκτρικού Nissan Ariya με την πρόθεση ή για να είμαστε πιο ακριβείς, το πλάνο να λανσάρει το Ariya Nismo (αρχικά) στην Ιαπωνία την ερχόμενη άνοιξη.

Όπως θα περίμενε κανείς, οι πιο εμφανείς αλλαγές αφορούν στον τομέα της αισθητικής με τη Nismo να ξεκινά από το εμπρός μέρος όπου πρόσθεσε ένα μικρό splitter στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα και πηγαίνοντας προς τα πίσω, να ανασχεδιάζει ελαφρώς τα πλαϊνά μαρσπιέ και να αντικαθιστά τον πίσω προφυλακτήρα με έναν πιο επιθετικό σε μαύρο χρώμα. Ολόκληρη την περίμετρο του αμαξώματος διατρέχει μία ρίγα σε έντονο κόκκινο χρώμα ενώ τόσο στο τελείωμα της οροφής όσο και στην ακμή της πίσω πόρτας υπάρχουν αεροτομές για να υπογραμμίζουν και να τονίζουν τον σπορ χαρακτήρα της κατασκευής. Όπως συνηθίζεται, το πακέτο της εμφάνισης ολοκληρώνουν οι εντυπωσιακές ζάντες ελαφρού κράματος 20 ιντσών που μπορεί να μην παράγουν downforce όπως ισχυρίζεται η Nismo ότι κάνει το bodykit αλλά είναι αυτές που “δένουν” τις επεμβάσεις της ιαπωνικής εταιρίας.

Στην Ιαπωνία, το Ariya Nismo θα είναι διαθέσιμο σε δύο πολύ ενδιαφέρουσες εκδόσεις: η B6 e-4ORCE εξοπλίζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες που συνδυαστικά παράγουν κάτι περισσότερο από 360 ίππους καθώς και 560 Nm ροπής και τροφοδοτούνται από μία μπαταρία 66 kWh. Η B9 e-4ORCE από την άλλη, προσφέρει σχεδόν 430 ίππους και 600 Nm ροπής αλλά εξοπλίζεται με μία μπαταρία 91 kWh που σημαίνει ότι είναι σημαντικά βαρύτερη από την B6. Συγκεκριμένα, η πρώτη ζυγίζει περί τα 2.080 κιλά ενώ η B9 ξεπερνά τα 2.210 κιλά και μπορεί να ζυγίζει και λίγο περισσότερο ανάλογα με την διαμόρφωση και το επίπεδο εξοπλισμού. Η σύγκριση ανάμεσα στις δύο εκδόσεις θα είχε περισσότερο ενδιαφέρον αν η Nismo αποκάλυπτε τις επιδόσεις τους αλλά αυτό δεν συνέβη οπότε υποθέτουμε ότι η κορυφαία έκδοση του Ariya Nismo είναι ταχύτερη αλλά δεν γνωρίζουμε κατά πόσο. Αυτό που γνωρίζουμε είναι ότι και οι δύο εκδόσεις διαθέτουν ένα αποκλειστικό πρόγραμμα οδήγησης δια χειρός Nismo που βελτιστοποιεί την απόκριση στις εντολές του οδηγού και κάνει το “θερμό” e-SUV να ακούγεται σαν μονοθέσιο της Formula E ενώ η εταιρία δηλώνει ότι αναβαθμισμένες είναι και οι δυνατότητες του ηλεκτρικού μοντέλου στις στροφές – είτε στον δρόμο είτε στην πίστα.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό