22.9 C
Athens
Τετάρτη, 1 Μαΐου, 2024

Nio ET7 – 1.070 χλμ με μπαταρία ημι-στερεάς κατάστασης!

Ειδήσεις Ελλάδα

Η Nio είναι μία εταιρία από την Κίνα που εδώ και αρκετά χρόνια βρίσκεται στο προσκήνιο της εξέλιξης της τεχνολογίας της ηλεκτροκίνησης και επιβεβαιώνει την θέση της για άλλη μία φορά με ένα πολύ σημαντικό επίτευγμα. Η εταιρία ανακοίνωσε τα αποτελέσματα τριών ξεχωριστών δοκιμών που διεξήγαγε αυτή την εβδομάδα με το επερχόμενο ET7 και τα νούμερα που όπως όλα δείχνουν είναι εφικτά με το νέο, αμιγώς ηλεκτρικό sedan είναι άκρως εντυπωσιακά όχι μόνο ως μεμονωμένα νούμερα αλλά και ως τεχνολογία.

Σύμφωνα με την ίδια την εταιρία, ένα ET7 ταξίδεψε από την Shanghai στο Xiamen καλύπτοντας 1.046 χιλιόμετρα πριν εξαντληθεί το φορτίο της μπαταρίας, ένα άλλο από το Πεκίνο στο Hefei διανύοντας 1.062 χιλιόμετρα πριν αναγκαστεί να σταματήσει για φόρτιση και το τρίτο, από το Kunming στην Zhanjiang ολοκληρώνοντας το ταξίδι με 1.070 χιλιόμετρα στο οδόμετρο! Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά η κινέζικη εταιρία, το ET7 κουβαλούσε καθ’ όλη τη διάρκεια του ταξιδιού φορτίο βάρους 200 κιλών, έφτασε σε υψόμετρο 1.875 μέτρων που ναι μεν στα ηλεκτρικά το υψόμετρο δεν επηρεάζει την απόδοση του κινητήριου συνόλου αλλά η χαμηλή πυκνότητα του αέρα επηρεάζει την δυνατότητα ψύξης του, κατέγραψε μέγιστη ταχύτητα 118 km/h και διατήρησε μέση ωριαία ταχύτητα της τάξης των 83.7 km/h, με την διαδρομή να διαρκεί 12.8 ώρες!

Πρωταγωνιστικό ρόλο στην επίτευξη αυτών των επιδόσεων διαδραμάτισε η νέα μπαταρία ημι-στερεάς κατάστασης με την οποία εξοπλίζεται το Nio ET7. Μία μπαταρία χωρητικότητας 150 kWh που έχει το ίδιο μέγεθος με την μπαταρία ιόντων λιθίου 100 kWh της εταιρίας και ζυγίζει μόλις 20 κιλά περισσότερο παρότι προσφέρει 50% μεγαλύτερη χωρητικότητα και κατά συνέπεια, χαρίζει πολύ μεγαλύτερη εμβέλεια. Οι μπαταρίες ημι-στερεάς κατάστασης αποτελούν μία εξέλιξη των μπαταριών ιόντων λιθίου όπου ο αποκλειστικά υγρός ηλεκτρολύτης των τελευταίων αντικαθίσταται από ένα στέρεο αγώγιμο υλικό που αιωρείται σε έναν υγρό ηλεκτρολύτη. Εκτός αυτού, η τεχνολογία δεν ανήκει στην σφαίρα επιστημονικής φαντασίας καθώς η Nio ανακοίνωσε ότι η μαζική παραγωγή της έχει ξεκινήσει ήδη από τις αρχές του Απριλίου και θα φτάσει στους σταθμούς αντικατάστασης μπαταριών κάποια στιγμή εντός του ερχόμενου Μαΐου ή Ιουνίου. Να σημειώσουμε ότι αυτή δεν είναι ούτε καν η πρώτη φορά που η συγκεκριμένη τεχνολογία, στο συγκεκριμένο μοντέλο πετυχαίνει αυτές τις επιδόσεις καθώς τον περασμένο Δεκέμβριο, ο επικεφαλής της Nio, William Li, διένυσε 1.044 χιλιόμετρα ταξιδεύοντας με ένα ET7 από την Shanghai στο Xiamen σταθμεύοντας το αυτοκίνητο με την μπαταρία στο 3% της μέγιστης χωρητικότητας της και κάνοντας live stream σε όλη τη διάρκεια των 14 ωρών του ταξιδιού!

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό