18.8 C
Athens
Παρασκευή, 3 Μαΐου, 2024

Mercedes-AMG E 53 Hybrid 4Matic+ – Εξηλεκτρισμένη ισχύς!

Ειδήσεις Ελλάδα

Η Mercedes-AMG βρίσκεται σε τροχιά εξηλεκτρισμού και το επόμενο μοντέλο που αποκτά ηλεκτρική υποβοήθηση είναι η Mercedes-Benz E-Class. Μία E-Class που μεταμορφώνεται σε E 53 Hybrid 4Matic+ για να προσφέρει όπως αναφέρει χαρακτηριστικά η AMG επιδόσεις και αποδοτικότητα σε ένα πακέτο με ελκυστικά χαρακτηριστικά γι’ αυτούς που αναζητούν και τα δύο σε σχεδόν ίσες ποσότητες, επιπλέον των χώρων, της πολυτέλειας και της τεχνολογίας που ούτως ή άλλως παρέχει το μεγάλο sedan/station wagon της γερμανικής εταιρίας. Το περίεργο είναι ότι τα προσφέρει όλα αυτά χωρίς να πέσει θύμα του downsizing καθώς κάτω από το καπό εξακολουθεί να βρίσκεται ένας 3-λιτρος, 6-κύλινδρος εν σειρά βενζινοκινητήρας. Απλώς αυτός, συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα που τροφοδοτείται με ενέργεια από μία μπαταρία χαρίζοντας στην Mercedes-AMG E 53 Hybrid 4Matic+ (και) την δυνατότητα κίνησης με μηδενικές εκπομπές ρύπων.

Ο θερμικός κινητήρας από μόνος του είναι ικανός για 449 ίππους από τις 5.800 έως τις 6.100 σ.α.λ. και 560 Nm ροπής από τις 2.200 έως τις 5.000 σ.α.λ. ενώ ο ηλεκτροκινητήρας που ενσωματώνεται στο 9-τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο AMG Speedshift TCT 9G, συνεισφέρει στο σύστημα 120 kW και 480 Nm ροπής επιπλέον. Χάρη σε αυτά, η συνολική ισχύς της E 53 Hybrid 4Matic+ αγγίζει τα 585 άλογα και η ροπή τα 750 Nm ενώ για περιορισμένο χρονικό διάστημα και με ενεργοποιημένη τη λειτουργία “Race Start” η μέγιστη ιπποδύναμη αυξάνεται στα 612 άλογα και αυτό σημαίνει ότι τα πρώτα 100 km/h από στάση έρχονται σε μόλις 3.8 δευτερόλεπτα (για την σεντάν έκδοση με το Race Start που αποτελεί μέρος του προαιρετικού AMG Dynamic Plus πακέτου) και η μέγιστη ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 280 km/h (για την σεντάν και πάλι, με το προαιρετικό AMG Driver’s Package). Για την τροφοδοσία του ηλεκτροκινητήρα με ενέργεια δε, φροντίζει μία μπαταρία 400V με χωρητικότητα 28.6 kWh η οποία είναι τοποθετημένη κάτω από το πορτ-μπαγκάζ και προσφέρει αυτονομία μηδενικών εκπομπών ρύπων έως 100 χιλιομέτρων (αναλόγως πάντοτε του εξοπλισμού) με ταχύτητα η οποία δεν υπερβαίνει τα 140 km/h. Όταν το φορτίο της εξαντληθεί, η φόρτιση γίνεται είτε με τον ενσωματωμένο AC φορτιστή 11 kW, είτε με έναν DC ταχυφορτιστή 60 kW ενώ εν κινήσει, φροντίζει το σύστημα ανάκτησης ενέργειας έως 120 kW, με την ένταση του να ρυθμίζεται μέσω των χειριστηρίων στο τιμόνι.

Κατά τα άλλα, τόσο η sedan έκδοση όσο και η station wagon διαφοροποιούνται από τις υπόλοιπες, μη-AMG E-Class χάρη σε διακριτικά αλλά αισθητά σπορ στοιχεία όπως ο φαρδύτερος εμπρός προφυλακτήρας, οι νέοι αεραγωγοί, η διαφορετική γρίλια, η μικρή αεροτομή στο πίσω μέρος και ο πιο επιθετικός πίσω προφυλακτήρας που φιλοξενεί τις 4 απολήξεις της εξάτμισης αλλά τον διαχύτη. Όπως συμβαίνει πάντα, το πακέτο της εξωτερικής εμφάνισης ολοκληρώνουν οι εντυπωσιακές ζάντες ελαφρού κράματος 19 ιντσών (προαιρετικά είναι διαθέσιμες και 20άρες αλλά και ένα σετ σφυρήλατες ζάντες 21 ιντσών) ενώ το προαιρετικό AMG Dynamic Plus προσθέτει ένα ισχυρότερο σύστημα πέδησης με δίσκους 390 χιλιοστών και 6-πίστονες, βαμμένες κόκκινες δαγκάνες και πολλά καλούδια σε επίπεδο μηχανικών και ηλεκτρονικών.
Μιας που φτάσαμε εδώ, να σημειώσουμε ότι κατά την μεταμόρφωση της σε E 53 Hybrid 4Matic+, η E-Class απέκτησε επιπλέον δεσίματα στο πλαίσιο, αυξημένο εμπρός μετατρόχιο, το πλήρως μεταβλητό σύστημα τετρακίνησης 4Matic+ και τη νέα AMG Ride Control ρυθμιζόμενη ανάρτηση με το hardware αλλά και το λογισμικό της να έχει ρυθμιστεί σύμφωνα με τις απαιτήσεις της υβριδικής E 53 καθώς και το προαναφερθέν, προαιρετικό πακέτο AMG Dynamic Plus που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων ηλεκτρονικά ελεγχόμενο πίσω διαφορικό για βελτιωμένη πρόσφυση και ενεργές βάσεις κινητήρα που διαφοροποιούν τα χαρακτηριστικά τους ανάλογα με την διάθεση του οδηγού και το επιλεχθέν πρόγραμμα οδήγησης (ένα από τα 7 συνολικά που προσφέρει η Mercedes-AMG E 53 Hybrid 4Matic+).

Όποιος δεν είναι ικανοποιημένος ούτε με την E 53, μπορεί να περιμένει την κορυφαία E 63 που αναμφίβολα θα προστεθεί στην γκάμα της E-Class αργότερα και αναμφίβολα επίσης θα είναι υβριδική όπως η μικρότερη, 4-κύλινδρη πλέον C 63 αλλά και η μεγαλύτερη S 63 με τον θηριώδη V8. Φυσικά, εκείνη θα είναι σημαντικά ταχύτερη από την “entry-level” πρόταση της AMG στην κατηγορία της E-Class αλλά θα είναι και σημαντικά ακριβότερη. Όποιος έχει τα χρήματα λοιπόν, αποφασίζει.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό