22.3 C
Athens
Πέμπτη, 2 Μαΐου, 2024

Mazda CX-80 – Ντεμπούτο για τη νέα ναυαρχίδα της Mazda!

Ειδήσεις Ελλάδα

Έπειτα από μία πολυετή απουσία από την αγορά των 7-θέσιων η Mazda επιστρέφει παρουσιάζοντας την ευρωπαϊκή ναυαρχίδα της, τον μεγάλο αδερφό του CX-60, το πολυτελές και ευρύχωρο CX-80! Το πρώτο 7-θέσιο της Mazda στην Ευρώπη μετά το… ξεχασμένο από την ιστορία Mazda 5 και μόλις το δεύτερο μοντέλο της που χρησιμοποιεί την Large Product Group αρχιτεκτονική. Σε αντίθεση όμως με την πρακτική της στην άλλη όχθη του Ατλαντικού όπου τα σχεδόν αντίστοιχα CX-70 και CX-90 δεν διαφοροποιούνται σχεδόν καθόλου με εξαίρεση την καμπίνα, το ολοκαίνουριο CX-80 είναι αισθητά μεγαλύτερο τόσο στο μήκος (+250 χιλιοστά) όσο και στο ύψος (+24 χιλιοστά) από το CX-60 ενώ και το μεταξόνιο των 3.120 mm είναι επίσης 250 χιλιοστά μεγαλύτερο.

Αυτό σημαίνει ότι το CX-80 είναι σε θέση να φιλοξενήσει άνετα περισσότερους από 5 επιβάτες, προσφέροντας μάλιστα δύο διαφορετικές 6-θέσιες διαμορφώσεις καθώς και μία 7-θέσια. Επίσης, σε αντίθεση με το CX-60 που η πίσω σειρά καθισμάτων έχει σταθερή τοποθέτηση και μπορεί να ανακλιθεί σε δύο διακριτές θέσεις, η δεύτερη σειρά καθισμάτων του CX-80 μπορεί να κινηθεί σε μήκος 120 χιλιοστών και προσφέρει ένα εύρος ανάκλισης από τις 15 έως τις 33 μοίρες! Μεγαλύτερος είναι ο χώρος και στο επίπεδο του ώμου (+35 mm σε σύγκριση με το CX-60) αλλά και για τα κεφάλια των επιβατών της δεύτερης σειράς καθισμάτων ενώ η τρίτη έχει σχεδιαστεί ώστε να φιλοξενεί επιβάτες ύψους έως 1.70 μέτρων.

Φυσικά, οι αγοραστές θα πρέπει συνειδητά να επιλέξουν την θυσία μέρους της χωρητικότητας του πορτ-μπαγκάζ που με την τρίτη σειρά στην θέση της δεν υπερβαίνει τα 258 λίτρα. Από την άλλη, με την πλήρη αναδίπλωση της τελευταίας σειράς αυξάνεται στα 687 λίτρα, με την αναδίπλωση και της δεύτερης σειράς αυξάνεται περαιτέρω στα 1.221 και με την φόρτωση μέχρι την οροφή, ο χώρος αγγίζει τα 1.971 λίτρα! Άξιο αναφοράς είναι και το γεγονός ότι η Mazda φρόντισε ώστε να ελαχιστοποιηθεί η διαφορά ύψους ανάμεσα στο άνοιγμα της πίσω πόρτας και το πάτωμα του πορτ-μπαγκάζ αλλά και να βελτιώσει τον σχεδιασμό των πλαϊνών ώστε να μεγιστοποιηθεί ο ωφέλιμος χώρος.

Σχεδιαστικά, το CX-80 δεν διαφέρει δραστικά από το CX-60 και αυτό ισχύει τόσο για το ταμπλό όσο και για το αμάξωμα. Τα δύο μοντέλα μοιράζονται και τα ίδια κινητήρια σύνολα με την Mazda να ανακοινώνει ότι κατά το λανσάρισμα του CX-80 στην αγορά αργότερα μέσα στη χρονιά, η ναυαρχίδα της θα είναι διαθέσιμη είτε με τον 3.3 λίτρων, εξακύλινδρο εν σειρά, ήπια υβριδικό πετρελαιοκινητήρα που είναι ικανός για 254 ίππους και 550 Nm, είτε με το plug-in υβριδικό σύνολο που αποτελείται από έναν τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 2.5 λίτρων, έναν ηλεκτροκινητήρα και μία μπαταρία 17.8 kWh. Το σύστημα προσφέρει 317 ίππους και 500 Nm ροπής καθώς και την δυνατότητα κίνησης με μηδενικές εκπομπές ρύπων για έως 60 χιλιόμετρα.

Από το πακέτο του νέου Mazda CX-80 δεν θα μπορούσε να λείπει ούτε η τεχνολογία, είτε μιλάμε για ψυχαγωγία και ενημέρωση με την τελευταία γενιά του συστήματος infotainment της εταιρίας, είτε για συνδεσιμότητα, είτε για υποβοήθηση οδήγησης και ασφάλεια με την ολοκληρωμένη σουίτα i-Activsense. Είναι ξεκάθαρο ότι η Mazda θέλει να πρωταγωνιστήσει σε αυτή την μικρή αλλά σημαντική γωνία της αγοράς με ένα μοντέλο που εκπέμπει μία premium αύρα, που διαθέτει το επίπεδο εξηλεκτρισμού που η εταιρία θεωρεί πως χρειάζεται και όλη την τεχνολογία που μπορεί να θελήσει κάποιος στην κατηγορία.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό