20.2 C
Athens
Τρίτη, 30 Απριλίου, 2024

Maybach – Στα χνάρια της Rolls-Royce…

Ειδήσεις Ελλάδα

Όταν η Mercedes-Benz θέλει να μεταμορφώσει ένα premium όχημα σε ένα όχημα υπερ-πολυτελείας στρέφεται στην Maybach. Η γερμανική εταιρία όμως δεν έχει εκμεταλλευτεί πλήρως τις δυνατότητες της και αυτό πρέπει να αλλάξει. Υπάρχουν περισσότεροι από 3.300 δισεκατομμυριούχοι στον κόσμο, για να μην αναφέρουμε πόσοι πολυεκατομμυριούχοι, οι οποίοι έχουν τόσα λεφτά που δεν ξέρουν τι να τα κάνουν και εφόσον ισχύει αυτό, γιατί να μην τα δώσουν στην Maybach; Για τον απλούστατο λόγο ότι η Maybach δεν έχει το αντίστοιχο της Bentley Batur ή ακόμα περισσότερο, των Rolls-Royce Droptail, Boat Tail ή Sweptail και αυτό πρέπει να αλλάξει!
Γιατί να περιορίζεται η Maybach στις αναβαθμισμένες εκδόσεις των S-Class, EQS SUV και GLS όταν η Mercedes-Benz έχει πληθώρα εμβληματικών μοντέλων από το παρελθόν, τα οποία μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως έμπνευση για κάτι νέο, υπερ-πολυτελές, super-exclusive και εξωφρενικά ακριβό; Με πιο απλά λόγια, γιατί να πασχίζεις να πουλήσεις 100 αυτοκίνητα των 300.000 όταν μπορείς να πουλήσεις ένα των 30.000.000; Οι επιλογές είναι σχεδόν ανεξάντλητες και μερικά παραδείγματα είναι η ρετρομοντέρνα αναβίωση της Gullwing, ένα 4-θέσιο coupe που θα λανσαριστεί ως η απόλυτη SEC-Class, η έκδοση παραγωγής της εκπληκτικής Vision One-Eleven, ένα μεγάλο cabriolet και κάποιου είδους μεταμόρφωση της G-Class. Το μόνο όριο είναι η φαντασία των σχεδιαστών όταν μιλάμε για αυτού του είδους τα χρήματα.

Η Maybach λέγεται ότι θα δημιουργήσει δύο κατηγορίες οχημάτων: Myth και Legend. Δύο κατηγορίες που θα διαφοροποιούνται στον βαθμό εξατομίκευσης, το ύψος της παραγωγής και φυσικά, την τιμή των μοντέλων που θα περιλαμβάνουν. Η τεχνολογία και η τεχνογνωσία υπάρχουν, όπως υπάρχει και το ένδοξο παρελθόν που προσκαλεί την γερμανική εταιρία να το εκμεταλλευτεί. Το θέμα είναι να δημιουργηθεί μία νέα για την Maybach εμπειρία γύρω από την ιδέα της απόλυτης πολυτέλειας, της κορυφαίας, χωρίς άγχος, χωρίς εκπομπές ρύπων, χωρίς έννοιες, μοναδικής χλιδής. Γιατί ως γνωστόν, οι εμπειρίες κοστίζουν περισσότερο από το όποιο προϊόν και σε αυτό το άκρο της αγοράς, υπάρχουν πελάτες που αναζητούν εμπειρίες και δεν θέτουν όρια στο κόστος τους…

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό