17 C
Athens
Δευτέρα, 6 Μαΐου, 2024

Lexus LBX Morizo RR – Με “καρδιά” 300 ίππων!

Ειδήσεις Ελλάδα

Πριν από 6 μήνες περίπου η Lexus παρουσίαζε το ολοκαίνουριο LBX. Ένα νέο μοντέλο το οποίο τοποθετείται στην δημοφιλέστατη κατηγορία των premium, compact SUV με μήκος 4.19 μέτρων και πιστό στην στρατηγική εξηλεκτρισμού της ιαπωνικής μάρκας, είναι διαθέσιμο με έναν υβριδικό, τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 1.5 λίτρων. Πρόκειται για μία ιδιαίτερα αξιόλογη πρόταση άσχετα από το γεγονός ότι το Lexus LBX μοιράζεται αρκετά κοινά με το Toyota Yaris Cross. Η σχέση ανάμεσα στα δύο μοντέλα και η ομοιότητες όσον αφορά στα μηχανικά τους όμως, έχουν ένα ακόμα πλεονέκτημα πέραν της δημιουργίας οικονομιών κλίμακας και των υπολοίπων… βαρετών λογιστικών. Στην θεωρία, το Lexus LBX μπορεί να χρησιμοποιήσει κι άλλα εξαρτήματα της Toyota.

Η Lexus αποφάσισε να κάνει πράξη την θεωρία και στο Tokyo Auto Salon, χωρίς καμία προειδοποίηση παρουσίασε το “Morizo RR Concept”. Ένα πολύ ειδικό LBX το οποίο απαρνείται τον εξηλεκτρισμένο 1500άρη για χάρη του G16E-GTS που αν δεν σου λέει κάτι ο κωδικός, να σε ενημερώσω πως πρόκειται για τον ίδιο turbo κινητήρα 1.6 λίτρων που χρησιμοποιεί το GR Yaris στα μέρη μας και η GR Corolla στην άλλη όχθη του Ατλαντικού! Το αποτέλεσμα είναι ένα πραγματικά καυτό LBX που προσφέρει απλόχερα 300 ίππους και 400 Nm ροπής τα οποία περνούν στον δρόμο και από τους τέσσερις τροχούς χάρη στο GR-Four σύστημα τετρακίνησης και το 8-τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο “Direct Shift Transmission” που πραγματοποίησε το ντεμπούτο του στο ανανεωμένο GR Yaris!

Περιττό να πούμε ότι όλα αυτά δημιουργούν έναν εξαιρετικό συνδυασμό ο οποίος γίνεται ακόμα καλύτερος χάρη στις επεμβάσεις των μηχανικών στην ανάρτηση του μικρού crossover. Το Lexus LBX Morizo RR Concept κάθεται 10 χιλιοστά πιο κοντά στο έδαφος ενώ είναι και 20 χιλιοστά φαρδύτερο από το standard LBX, με την ιαπωνική εταιρία να υπογραμμίζει τον ιδιαίτερο χαρακτήρα της νέας δημιουργίας της με τον νέο προφυλακτήρα που είναι υπεύθυνος για την τροφοδοσία των μηχανικών με φρέσκο αέρα, την μαύρη γρίλια,  τις ζάντες ελαφρού κράματος 19 ιντσών, το αναβαθμισμένο σύστημα πέδησης με τις κίτρινες δαγκάνες και τον διαφορετικό πίσω προφυλακτήρα ο οποίος φιλοξενεί και την διπλή απόληξη της εξάτμισης. Οι αλλαγές είναι λιγότερες στο εσωτερικό που κοσμείται από σπορ καθίσματα και αλουμινένια πεντάλ. Δυστυχώς, η Lexus δεν αναφέρει ούτε τις επιδόσεις του “Morizo RR Concept” ούτε, σημαντικότερα, αν έχει την πρόθεση να το περάσει στην παραγωγή. Η πανάξια όσο και απρόσμενη επιτυχία του Toyota GR Yaris ίσως να βάλει σε σκέψεις τόσο την Toyota όσο και την Lexus αναφορικά με τις προοπτικές του καυτού LBX αλλά μέχρι στιγμής τίποτα δεν είναι γνωστό οπότε περιμένουμε νεότερα επί του θέματος.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό