25.2 C
Athens
Τρίτη, 21 Μαΐου, 2024

Lamborghini Huracan Super Trofeo EVO2. Η δεύτερη εξέλιξη…

Ειδήσεις Ελλάδα

Έχουν περάσει 7 χρόνια από την παρουσίαση της Huracan Super Trofeo και 4 από αυτήν της Huracan Super Trofeo EVO και στον κόσμο των motorsports, είτε 7 είτε 4 είναι πάρα πολλά. Οι εξελίξεις τρέχουν με ραγδαίους ρυθμούς και άσχετα από το γεγονός ότι η Huracan Super Trofeo έχει μονάχα τον εσωτερικό ανταγωνισμό καθώς πρωταγωνιστεί στο “ενιαίο” της ιταλικής εταιρίας, ο εχθρός του καλού, είναι το καλύτερο. Με αυτή τη λογική παρουσιάζεται σήμερα η Huracan Super Trofeo EVO2 ως η δεύτερη εξέλιξη του αγωνιστικού της Lamborghini… Και τι εξέλιξη είναι αυτή!Οι αλλαγές που έγιναν από την Squadra Corse στην Huracan Super Trofeo EVO για να γίνει EVO2 είναι τόσο εμφανείς, όσο και ουσιαστικές. Το αγωνιστικό τμήμα της εταιρίας εστίασε στην αεροδυναμική, εξοπλίζοντας την EVO2 με ένα άκρως επιθετικό και προηγμένο bodykit που βελτιώνει τόσο την παραγόμενη downforce όσο και την ροή του αέρα στα καίρια σημεία όπως οφείλει να κάνει ένα αεροδυναμικό πακέτο αλλά εξίσου σημαντικά, αποτελεί και μία μικρή πρόγευση για κάποια σχεδιαστικά στοιχεία που θα δούμε σε μελλοντικά μοντέλα της Lamborghini. Δεν το λέω εγώ, αλλά η ίδια η μάρκα, χωρίς βέβαια να αποκαλύπτει περισσότερες λεπτομέρειες.Την παράσταση κλέβει το χαμηλό και άγριο εμπρός μέρος με τα νέα πτερύγια και τα επίσης νέα και λεπτότερα φωτιστικά σώματα αλλά και η γιγαντιαία αεροτομή με τα ανασχεδιασμένα φανάρια και τον τερατώδη διαχύτη λίγο πιο κάτω. Δεν υπάρχει ούτε εκατοστό πάνω στην Huracan Super Trofeo EVO2 που να μπορείς να χαρακτηρίσεις ως “διακριτικό” ενώ αξίζει να αναφέρουμε ότι οι μηχανικοί αντικατέστησαν κάποια πλαστικά μέρη του αμαξώματος με νέα, κατασκευασμένα από ανθρακονήματα. Μεγαλύτερη στην τρίτη εκδοχή της Huracan Super Trofeo είναι και τα εμπρός φρένα, τόσο στην διάμετρο του δίσκου (390 χιλιοστά) όσο και στο μέγεθος των τακακιών. Ίσως το μοναδικό που δεν άλλαξε, είναι ο ατμοσφαιρικός V10 των 5.2 λίτρων που παράγει 620 ίππους και συνδυάζεται με ένα 6-τάχυτο, σειριακό κιβώτιο για να στείλει την δύναμη στους τροχούς του πίσω άξονα. Όσο για την τιμή; Ξεκινά από τα €250.000 προ φόρων που αν το καλοσκεφτείς, δεν είναι και τόσο υψηλή. Αρκεί να έχεις την ικανότητα να την κουμαντάρεις…
Η Rolls-Royce και η “Αρχιτεκτονική της Πολυτέλειας”…Euro NCAP: Ντεμπούτο με αστέρια για την Genesis.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό