23.2 C
Athens
Κυριακή, 29 Σεπτεμβρίου, 2024

Kimera EVO38 – Η εξέλιξη του είδους

Ειδήσεις Ελλάδα

Η Kimera Automobili έγινε γνωστή στον κόσμο όταν πριν από μερικά χρόνια αποκάλυψε την EVO37. Ένα restomod που ακολουθώντας την κλασική, δοκιμασμένη και επιτυχημένη συνταγή της κατηγορίας, προσέφερε το στιλ και την γοητεία της εμβληματικής Lancia 037 με μοντέρνα μηχανικά και υλικά. Θα μπορούσες να φανταστείς την EVO37 ως την απάντηση στο ερώτημα: πώς θα ήταν μία κεντρομήχανη, πισωκίνητη Lancia με ρετρό σχεδιασμό και αγωνιστικό pedigree; Η βιομηχανία των restomods είναι όμως μία από τις πλέον προσοδοφόρες αυτή τη στιγμή και η Kimera Automobili δεν θα μπορούσε να καθίσει με σταυρωμένα χέρια ενώ βρήκε αυτόν τον θησαυρό, οπότε αποκάλυψε στο κοινό την EVO38 ή αν προτιμάς, την απάντηση στο ερώτημα: πώς θα ήταν η 037 αν η Lancia συνέχιζε την εξέλιξη της;

Το νέο μοντέλο περιγράφεται από την μικρή ιταλική εταιρία ως “Ultima Evoluzione” που στα ελληνικά μεταφράζεται ως “Τελευταία Εξέλιξη” και επί της ουσίας, χτίζει πάνω στην βάση της Kimera EVO37. Το αμάξωμα είναι πολύ πιο επιθετικό με επιπλέον αεραγωγούς στο καπό και τον προφυλακτήρα, μαύρα φανάρια, φαρδύτερα φτερά, νέο κάλυμμα κινητήρα στο πίσω μέρος και ακόμα πιο έντονο διαχύτη και αεροτομή ενώ οι ζάντες ελαφρού κράματος γεμίζουν ικανοποιητικά τους θόλους και ενισχύουν τις συνδέσεις με τον κόσμο των ράλι. Η δουλειά που έχουν κάνει οι σχεδιαστές της Kimera είναι εξαιρετική και η EVO38 δείχνει όντως ως μία μοντέρνα, σκληροπυρηνική εκδοχή της Lancia 037 με σωστές αναλογές, έντονο χαρακτήρα και σεβασμό στο αυθεντικό παράδειγμα.

Η Kimera δεν αποκαλύπτει σε αυτό το σημείο λεπτομέρειες για τα τεχνικά χαρακτηριστικά της EVO38 αλλά γνωρίζουμε ότι υπάρχουν βελτιώσεις, αναβαθμίσεις και αλλαγές κάτω από την επιφάνεια. Να θυμίσουμε ότι η… βασική EVO37 εξοπλιζόταν με έναν twin-charged τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα με χωρητικότητα 2.150 κ.εκ. ο οποίος με την βοήθεια τόσο ενός supercharger όσο και ενός turbo (εξ ου και το twin-charged) ήταν ικανός για έως 505 ίππους. Το θέμα είναι ότι αυτοί ήταν υπεύθυνοι για την κίνηση μόλις 1.050 κιλών και η κίνηση μεταδιδόταν αποκλειστικά στους τροχούς του πίσω άξονα οπότε ο χειρισμός της EVO37 απαιτούσε θάρρος, θράσος και γνώση. Για την EVO38 που θα πραγματοποιήσει το ντεμπούτο της στην επερχόμενη έκθεση της Γενεύης, γνωρίζουμε ότι θα εξοπλιστεί με ένα σύστημα τετρακίνησης ενώ θα υπάρχουν τροποποιήσεις στο στήσιμο και βελτιστοποιημένη κατανομή βάρους άρα θα είναι ακόμα πιο ικανή από τον προκάτοχο της – αυτή είναι η ουσία της εξέλιξης άλλωστε! Υποθέτουμε δε, ότι θα κοστίζει και παραπάνω από τα €540.000 που κόστιζε κάθε μία από τις 37 EVO37 που λανσαρίστηκαν στην αγορά ενώ η Kimera ανακοίνωσε ότι θα κατασκευάσει μία παραπάνω EVO38 ώστε να υπάρχει συμφωνία ανάμεσα στο όνομα και τον αριθμό των αυτοκινήτων που θα κυκλοφορήσουν.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό