21.4 C
Athens
Παρασκευή, 26 Απριλίου, 2024

H Ferrari στο 1-2-3 των δοκιμών του Άμπου Ντάμπι

Ειδήσεις Ελλάδα

Η Formula 1 επέστρεψε στην πίστα για μια τελευταία ημέρα στο 2022, για την ημέρα δοκιμών των ελαστικών του 2023 στο Άμπου Ντάμπι, και οι τρεις οδηγοί της Scuderia σημείωσαν τους τρεις πρώτους χρόνους. Ντεμπούτο για πολλούς οδηγούς στις νέες τους ομάδες.

Στις συγκεκριμένες δοκιμές οι χρόνοι δεν είχαν ιδιαίτερα σημασία, καθώς σκοπός της διεξαγωγής τους ήταν να συγκεντρωθούν δεδομένα που χρειάζεται η Pirelli για την εξέλιξη των ελαστικών της σεζόν του 2023, αλλά και να αποκτήσουν εμπειρία οι νέοι οδηγοί της επόμενης γενιάς.

Κάθε ομάδα συμμετείχε σήμερα με τα δύο μονοθέσιά της. Το πρώτο είχαν το δικαίωμα να το οδηγούν οι κανονικοί οδηγοί, αλλά στο δεύτερο ήταν υποχρεωτικό να έχουν έναν νέο οδηγό, που να μην έχει εκκινήσει περισσότερα από δύο GP της Formula 1.

Με την έγκριση των παλιών τους ομάδων, παράλληλα, σήμερα έκαναν το ντεμπούτο τους όσοι πιλότοι αλλάξουν ομάδα για το 2023. Έτσι, ο Φερνάντο Αλόνσο απέκτησε την πρώτη του εμπειρία από την Aston Martin, ο Πιέρ Γκασλί από την Alpine, ο Νικ ντε Βρις από την Alpha Tauri, ο Όσκαρ Πιάστρι από τη McLaren και ο Νίκο Χουλκενμπεργκ από τη Haas.

Η κατάταξη των δοκιμών στο Άμπου Ντάμπι
PIRELLI F1 MEDIA

Για τη Ferrari οδηγούσαν οι Κάρλος Σάινθ, Σαρλ Λεκλέρ και ο νεαρός Ρώσος Ρόμπερτ Σβάρτσμαν. Οι δύο πρώτοι μοιράστηκαν την ίδια F1-75 και σημείωσαν τον πρώτο χρόνο το πρωί (Λεκλέρ) και το απόγευμα (Σάινθ), ενώ ο Σβάρτσμαν ήταν αρκετά εντυπωδιακός καθώς συμπλήρωσε 116 γύρους σε μία μέρα και έφτασε τους δύο κανονικούς οδηγούς της Scuderia στο ενάμισι δέκατο (0.155”).

Ο νεαρός Ρώσος, που αγωνίζεται με αγωνιστική άδεια από το Ισραηλ μετά τις αποφάσεις της FIA για τη ρωσική εισβολή στην Ουκρανία, έγραψε τον τρίτο χρόνο το πρωί, αλλά σταδιακά έπεσε στην 6η θέση. Όμως, περίπου μισή ώρα πριν το τέλος των δοκιμών, έκανε τον καλύτερό του προσωπικό γύρο που προσέγγισε το χρόνο του Λεκλέρ στα 17 χιλιοστά του δευτερολέπτου, και ανέβηκε πάλι τρίτος.

Στο τελευταίο δεκάλεπτο ο Πιέρ Γκασλί σημείωσε τον τέταρτο χρόνο με τη νέα του ομάδα, Alpine, με ενάμισι δέκατο διαφορά από τον Μαξ Φερστάπεν με τη Red Bull RB18 και δυόμισι από τον Άλεξ Άλμπον με τη Williams FW44.

Ο περιβόητος Όσκαρ Πιάστρι, πρόσωπο του καλοκαιριού λόγω του φιάσκου της μετακίνησής του από την Alpine στη McLaren, σημείωσε τον 14ο χρόνο, πάνω από ένα δευτερόλεπτο μακριά από τον Σάινθ. Ωστόσο, ο Αυστραλός έχασε λίγο χρόνο το πρωί όταν ο κινητήρας της McLaren MCL36 έσβησε για λόγους ασφαλείας στην πίστα, με αποτέλεσμα να διακοπούν για λίγα λεπτά οι δοκιμές. Το πρόβλημα λύθηκε, και ο Πιάστρι επέστρεψε για να συμπληρώσει 123 γύρους.

Η πλειοψηφία των νέων οδηγών συμπλήρωσε τριψήφιο ή σχεδόν τριψήφιο αριθμό γύρων, όπως και ο Νίκο Χούλκενμπεργκ, στο ντεμπούτο του με τη Haas, παρότι το πρωί η VF-22 επίσης σταμάτησε με ένα τεχνικό πρόβλημα μέσα στην πίστα.

Η επόμενη φορά που θα δούμε μονοθέσια της F1 στην πίστα θα είναι στις 23 Φεβρουαρίου της νέας χρονιάς, με τα καινούρια του 2023, για το ένα και μοναδικό τριήμερο δοκιμών της νέας χρονιάς στην πίστα του Μπαχρέιν. Εκεί που στις 3-5 Μαρτίου 2023 θα γίνει ο πρώτος αγώνας της νέας σεζόν.

ΔΟΚΙΜΕΣ ΑΜΠΟΥ ΝΤΑΜΠΙ 2022

1. Κάρλος Σάινθ (Ferrari) 1:25.245 – 65 γύροι

2. Σαρλ Λεκλέρ (Ferrari) +0.138 – 56 γύροι

3. Ρόμπερτ Σβάτσμαν (Ferrari) +0.155 – 116 γύροι

4. Πιέρ Γκασλί (Alpine) +0.444 – 130 γύροι

5. Μαξ Φερστάπεν (Red Bull) +0.600 – 76 γύροι

6. Αλεξάντερ Άλμπον (Williams) +0.714 – 118 γύροι

7. Λόγκαν Σάρτζεαντ (Williams) +0.818 – 82 γύροι

8. Νικ ντε Βρις (AlphaTauri) +0.866 – 151 γύροι

9. Λανς Στρολ (Aston Martin) +1.018 – 70 γύροι

10. Λίαμ Λόσον (Red Bull) +1.036 – 111 γύροι

11. Τζακ Ντούχαν (Alpine) +1.052 – 111 γύροι

12. Φερνάντο Αλόνσο (Aston Martin) +1.067 – 97 γύροι

13. Σέρτζιο Πέρεζ (Red Bull) +1.088 – 88 γύροι

14. Όσκαρ Πιάστρι (McLaren) +1.095 – 123 γύροι

15. Φελίπε Ντρούγκοβιτς (Aston Martin) +1.350 – 106 γύροι

16. Βάλτερι Μπότας (Alfa Romeo) +1.464 – 129 γύροι

17. Λιούις Χάμιλτον (Mercedes) +1.505 – 67 γύροι

18. Λάντο Νόρις (McLaren) +1.645 – 115 γύροι

19. Νίκο Χούλκενμπεργκ (Haas) +1.755 – 110 γύροι

20. Γιούκι Τσουνόντα (AlphaTauri) +1.878 – 135 γύροι

21. Πιέτρο Φιτιπάλντι (Haas) +1.927 – 99 γύροι

22. Φρεντερίκ Βεστί (Mercedes) +1.971 – 124 γύροι

23. Τζορτζ Ράσελ (Mercedes) +1.995 – 73 γύροι

24. Τεό Πουρσέρ (Alfa Romeo) +2.346 – 106 γύροι

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό