23.7 C
Athens
Κυριακή, 28 Απριλίου, 2024

H νομική εταιρεία ‘Dimopoulos’ ζητά αποζημιώσεις 30.000 δολαρίων για τους θεατές του GP στο Λας Βέγκας

Ειδήσεις Ελλάδα

Μια από τις κορυφαίες νομικές εταιρείες της Νεβάδα με την ονομασία Dimopoulos ξεκίνησε τις νομικές διαδικασίες για να διεκδικήσει αποζημιώσεις για τους θεατές που απομακρύνθηκαν από τις κερκίδες του GP του Λας Βέγκας στη δεύτερη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών.

Μετά το συμβάν με τον Κάρλος Σάινθ στις πρώτες ελεύθερες δοκιμές το βράδυ της Πέμπτης στο Λας Βέγκας, όπου το κάλυμμα μιας υδρορροής αποκολλήθηκε από την άσφαλτο και προκάλεσε εκτεταμένες ζημιές στο δάπεδο της Ferrari SF-23, η δεύτερη περίοδος ελεύθερων δοκιμών καθυστέρησε κατά δυόμισι ώρες.

Αυτό σημαίνει ότι ξεκίνησε στις 2:30 τα ξημερώματα (με την τοπική ώρα), και τελείωσε στις 04:00 π.μ. της Παρασκευής. Οι οργανωτές, όμως, αποφάσισαν να απομακρύνουν τους θεατές από τις κερκίδες, καθώς προέκυψαν προβλήματα που είχαν να κάνουν με την αλλαγή της βάρδιας του προσωπικού ασφαλείας της πίστας.

Για να αποζημιώσει τους θεατές η οργάνωση παρείχε στον καθένα τους ένα voucher 200 δολαρίων για την αγορά επίσημων προϊόντων του αγώνα. Όμως, τώρα έγινε γνωστό ότι η νομική φίρμα Dimopoulos, σε συνεγασία με τη JK Legal & Consulting, ξεκίνησαν νομικές διαδικασίες για την αποζημίωση με ποσό έως και 30.000 δολαρίων για κάθε θεατή που απομακρύνθηκε από τις κερκίδες τα ξημερώματα της Παρασκευής.

Θεατές του GP του Λας Βέγκας στον περιμετρικό χώρο πώλησης επίσημων προϊόντων
AP PHOTO/NICK DIDLICK

Επικεφαλής της νομικής εταιρείας είναι ο Στηβ Δημόπουλος, που είναι γνωστός στο Λας Βέγκας για τις υποθέσεις προσωπικών ζημιών που αναλαμβάνει. “Θα διεκδικήσουμε τα δικαιώματα των θεατών που ταξίδεψαν και κάλυψαν μεγάλες αποστάσεις, πληρώνοντας μικρές περιουσίες [για να δουν τον αγώνα] αλλά τους στερήθηκε αυτή η εμπειρία”, τόνισε ο Στηβ Δημόπουλος.

Όπως συμπληρώνει, η εργασία τοποθέτηση των καλυμμάτων των υδρορροών από την εταιρεία ΤΑΒ “ολοκληρώθηκε μόλις λίγες μέρες πριν από τις ‘ελεύθερες δοκιμές’ και η πίστα δεν ήταν σε έτοιμη αγωνιστική κατάσταση την ώρα που ξεκίνησε η δραστηριότητα”.

Και πρόσθεσε, ακόμη, ότι “η F1 και οι συνεργαζόμενες εταιρείες και οργανισμοί για την ασφάλεια είχαν το καθήκον να εποπτεύσουν την πίστα για να διασφαλίσουν ότι ήταν ασφαλής για τη χρήση της από τους αγωνιζόμενους, […] αλλά απέτυχαν να το κάνουν”.

Με τη νομική αυτή διαδικασία που ξεκίνησε η δικηγορική εταιρεία ζητά “χρηματικές αποζημιώσεις με ποσό που δίκαια και λογικά θα καλύψει [τους θεατές] από τη ζημία που προκάλεσαν οι κατηγορούμενοι. Επιπλέον, οι ενάγοντες διεκδικούν αποζημίωση για ψυχική οδύνη σε ποσό που θα καθοριστεί από την κριτική επιτροπή, το οποίο είναι δίκαιο και εύλογο λαμβάνοντας υπόψη την εσκεμμένη, απερίσκεπτη και εκ προθέσεως συμπεριφορά του εναγόμενου”.

Η F1 δεν έχει τοποθετηθεί ακόμη επί του θέματος, αλλά φαίνεται ότι η μεγάλη φιέστα που έστησε το σπορ φέτος στο Λας Βέγκας θα αφήσει πίσω της απόνερα, μετά το συμβάν με το οποίο ξεκίνησε το πρώτο αγωνιστικό τριήμερο της F1 στο λας Βέγκας μετά από 41 χρόνια.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό