18.7 C
Athens
Παρασκευή, 3 Μαΐου, 2024

Ducati Multistrada V4 RS – Πιο Eξελιγμένη και περισσότερο σπορ

Ειδήσεις Ελλάδα

Στο τέταρτο επεισόδιο της διαδικτυακής σειράς Ducati World Première 2024, η Ducati παρουσιάζει τη νέα V4 RS την πιο σπορ, πιο εξελιγμένη Multistrada που δημιουργήθηκε ποτέ από τον κατασκευαστή με έδρα τη Μπολόνια και παράγεται σε αριθμημένα αντίτυπα. Η νέα  Multistrada V4 RS είναι η τελευταία προσθήκη στην γκάμα που γιορτάζει εφέτος την εικοστή επέτειό της και είναι εξοπλισμένη με τον κινητήρα Desmosedici Stradale, που προέρχεται από τον αντίστοιχο της Panigale V4. Χάρη στον V4 εξοπλισμένο με δεσμοδρομική τεχνολογία, η Multistrada V4 RS προσφέρει μοναδικές επιδόσεις και κορυφαία οδηγική εμπειρία, διατηρώντας την ισορροπία που ανέκαθεν διέκρινε την οικογένεια Multistrada. Μια εμπειρία που μένει αξέχαστη από τον αδιαμφισβήτητο ήχο του Desmosedici Stradale με ξηρό συμπλέκτη και τελικό  Akrapovič και από την συναρπαστική απόδοση ισχύος. Έντονες συγκινήσεις εγγυάται και το πλαίσιο, χάρη στην ανάρτηση Öhlins, το αλουμινένιο μονό ψαλίδι και τις σφυρήλατες ζάντες.
Οι πιο απαιτητικοί αναβάτες θα εκτιμήσουν τις τεχνικές και στυλιστικές λεπτομέρειες που κάνουν τη Multistrada V4 RS μια μοναδική μοτοσυκλέτα σε προσωπικότητα και ουσία. Το λογότυπο RS, το οποίο γίνεται ουσιαστικό χαρακτηριστικό στοιχείο του μοντέλου, σχεδιάστηκε από το Centro Stile και εμφανίζεται στα διακοσμητικά γραφικά, στο κλειδί και στα γραφικά της οθόνης. Η λεπτή και αεροδυναμική ουρά, σχεδιασμένη αποκλειστικά για τη συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα, ενισχύει περισσότερο τον σπορ προσανατολισμό της. Η Multistrada V4 RS είναι ένα μοντέλο στο οποίο κάθε εξάρτημα, κάθε λεπτομέρεια – από το πακέτο ηλεκτρονικών με τεχνολογία ραντάρ έως το πολύ ελαφρύ υποπλαίσιο από τιτάνιο – επιλέχθηκε με έναν μόνο στόχο: τη δημιουργία της πιο σπορ μοτοσυκλέτας τουρισμού που έγινε ποτέ. Η πιο συναρπαστική Multistrada που κατασκεύασε ποτέ η Ducati.

Σπορ στυλ
Η Ducati Multistrada V4 RS συνδυάζει τα αδιαμφισβήτητα χαρακτηριστικά της Multistrada, κομψότητα και δυναμισμό, με τεχνικές λύσεις που θυμίζουν τις τεχνολογίες που χρησιμοποιούνται στους αγώνες, χαρακτηριστικές των supersport μοτοσυκλετών του Borgo Panigale. Το όνομα RS έχει ακριβώς αυτή την έννοια, θυμίζοντας μια άλλη μοτοσυκλέτα στην ιστορία της Ducati – τη Monster S4 RS – που γεννήθηκε με βάση τις ίδιες αρχές. Τα διάφορα εξαρτήματα από ανθρακονήματα, όπως το μπροστινό φτερό,  οι χούφτες  (ειδικά σχεδιασμένες για το συγκεκριμένο μοντέλο), οι ασπίδες θερμότητας και το μπροστινό “ράμφος”, δημιουργούν ένα παιχνίδι αντιθέσεων με τον Iceberg White χρωματισμό και  γραφικά με  αναφορές στο χρώμα της Desmosedici MotoGP. Η λεπτή και ελαφριά ουρά από τεχνοπολυμερές ενσωματώνει τις χειρολαβές για τον συνοδηγό και διαμορφώνει μια σπορ και εκλεπτυσμένη  πλαϊνή όψη. Το πλαίσιο στήριξης της  σέλας από τιτάνιο είναι ένα εξάρτημα εξαιρετικής τεχνικής κομψότητας που τονίζει τον σπορ χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας και επιτρέπει εξοικονόμηση βάρους 2,5 κιλών σε σύγκριση με τη βασική έκδοση. Η Ducati Multistrada V4 RS παράγεται σε αριθμημένη σειρά. Ο αριθμός εμφανίζεται σε μια μαύρη πλακέτα από  αλουμίνιο, διακοσμημένη με την ιταλική σημαία..

Κινητήρας Superbike
Η Multistrada V4 RS είναι η μόνη μοτοσυκλέτα στην οικογένεια Multistrada που υιοθετεί τον κινητήρα Desmosedici Stradale 1.103 κ.εκ. Για να συνδυάσει την ομαλότητα και την κανονικότητα που χαρακτηρίζει τη Multistrada με την προσωπικότητα και τα σπορ χαρακτηριστικά της Panigale και της Streetfighter, η Ducati έκανε επεμβάσεις στον V4 ώστε να αποκτήσει μια ρευστή και κανονική καμπύλη παροχής ισχύος στις χαμηλές στροφές και ταυτόχρονα, χάρη στο desmo, να είναι συναρπαστική κοντά στον κόφτη. Η προσωπικότητα αυτή εκφράζεται και χάρη στον χαρακτηριστικό ήχο της εξάτμισης, ο οποίος είναι βαθύς  χαμηλά και συναρπαστικός – όπως στα Superbike – κατά την επιτάχυνση σε υψηλές στροφές. Αυτοί οι στόχοι επιτεύχθηκαν με την υιοθέτηση του φίλτρου αέρα από την Panigale V4 R, το οποίο είναι πιο διαπερατό και πιο σπορ, και ένα σύστημα εξάτμισης με τελικό Akrapovič που αναπτύχθηκε ειδικά για τη Multistrada V4 RS. Σε αυτή τη διαμόρφωση, πιστοποιημένος κατά Euro 5+, ο κινητήρας Desmosedici Stradale αποδίδει μέγιστη ισχύ 180 ίππων, με κόφτη στις 13.500 σ.α.λ. Αυτή η τιμή επιλέχθηκε για να εγγυηθεί σπορ επιδόσεις, ενώ την ίδια στιγμή διατηρεί την ισορροπία που πάντα ξεχώριζε τη Multistrada V4 από την πρώτη της έκδοση.

Για αξιοποίηση στο έπακρο των επιδόσεων του Desmosedici στον δρόμο, πιο σπορ και με μεγαλύτερη επιτάχυνση, η τελική σχέση μειώθηκε ενώ έχουν διατηρηθεί αμετάβλητες οι ενδιάμεσες σχέσεις μετάδοσης. Τέλος, όπως και στις Panigale V4 SP2 και Streetfighter V4 SP2, η Multistrada V4 RS διαθέτει επίσης ξηρό συμπλέκτη STM-EVO SBK από αλουμίνιο billet, με ειδική διαμόρφωση στα ελατήρια και τα γρανάζια. Το αποτέλεσμα είναι πιο ομαλή οδήγηση κατά τις φάσεις του φρεναρίσματος και των αλλαγών ταχυτήτων, συμβάλλοντας επίσης στον εμπλουτισμό του ήχου της εξάτμισης με την τυπική μεταλλική του χροιά  όταν απεμπλέκεται ο συμπλέκτης. Μεταξύ των πλεονεκτημάτων του ξηρού συμπλέκτη, επισημαίνεται η δυνατότητα αύξησης της απόδοσης με τη χρήση λιπαντικού Ducati Corse Performance Powered by Shell Advance, αποτέλεσμα της συνεργασίας μεταξύ της Ducati Corse και της Shell σε Superbike και MotoGP.

Ο έντονα σπορ χαρακτήρας του ηλεκτρονικού πακέτου του V4 RS αναδεικνύεται και από τα νέα γραφικά στο ταμπλό, το οποίο παρουσιάζει έναν πίνακα ελέγχου στην κύρια οθόνη με λειτουργικότητα παρόμοια με το Infomode Track των Panigale V4 και Streetfighter V4. Αυτό το drop-down μενού εμφανίζει τα καθορισμένα επίπεδα για DTC, ABS και DWC στο επιλεγμένο riding mode. Επιπλέον, η παρέμβαση του Ducati Traction Control και του Ducati Wheelie Control αναδεικνύεται από ένα αναβοσβήσιμο του αντίστοιχου στοιχείου στο μενού και τον φωτισμό της πάνω δεξιάς γωνίας του ταμπλό. Η TFT  οθόνη 6,5″, γνώριμη στη Multistrada V4 RS από ειδικά γραφικά, προσφέρει τη δυνατότητα προβολής του χάρτη πλοήγησης χάρη στο Ducati Connect, το οποίο επιτρέπει το mirroring της κινητής συσκευής.  Για  να υποστηρίξει αυτή τη λειτουργία, η θήκη smartphone έχει ενεργό εξαερισμό, για την ψύξη του τηλεφώνου κατά την εντατική χρήση των λειτουργιών πλοήγησης και κατά τη φόρτιση. Η μοτοσυκλέτα θα είναι διαθέσιμη στην Ελλάδα τον Απρίλιο του 2024 σε μία και μόνη έκδοση, η οποία περιλαμβάνει στάνταρ εμπρός και πίσω ραντάρ σε χρώμα Iceberg White. Όπως σε όλα τα μοντέλα της οικογένειας Multistrada, η Ducati προσφέρει επίσης στη Multistrada V4 RS την αποκλειστική εγγύηση «4Ever Multistrada», με ισχύ 4 ετών με απεριόριστα χιλιόμετρα.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό