16.1 C
Athens
Σάββατο, 4 Μαΐου, 2024

Brabus 750 Bodo Buschmann – Φόρος τιμής στον ιδρυτή

Ειδήσεις Ελλάδα

Η εικόνα μίας κατάμαυρης Mercedes SL χωρίς καπό μπορεί να ξενίζει με την πρώτη ματιά αλλά για την Brabus κρύβει έναν συμβολισμό. Πίσω στο μακρινό 1996 ο ιδρυτής του γερμανικού βελτιωτικού οίκου Bodo Buschmann κάθεται πίσω από το τιμόνι μίας Brabus 7.3S και την δοκιμάζει στην Autobahn για το Auto Bild. Το καπό της βελτιωμένης Mercedes-Benz 600 SL βρίσκεται στα κεντρικά της Brabus αποκαλύπτοντας τον θηριώδη V12 κινητήρα που γεμίζει τον χώρο ανάμεσα στους θόλους της R129 και η φωτογραφία που απαθανάτισε την στιγμή είναι μία από τις πλέον εμβληματικές στην ιστορία της Brabus.

Τώρα, ο θρύλος που δημιουργήθηκε εκείνη την ημέρα του 1996 ξαναζεί με ένα super-roadster που κατασκευάστηκε ακριβώς όπως θα το έκανε ο Bodo Buschmann: την Brabus 750 Bodo Buschmann Edition.

Όπως μπορείς να φανταστείς, η έκδοση που χρησιμοποίησε η Brabus για την δική της εκδοχή της ολοκαίνουριας SL δεν θα μπορούσε να είναι άλλη από την Mercedes-AMG SL 63 – αυτή με τον twin-turbo V8 των 585 ίππων και 800 Nm ροπής. Είναι γνωστό όμως ότι για την Brabus τα άλογα δεν είναι ποτέ αρκετά και εκτός από την αδιαπραγμάτευτη αύξηση στην ιπποδύναμη, ο γερμανικός βελτιωτικός οίκος αποφάσισε να προχωρήσει σε μία ολική αναβάθμιση που υπό μία έννοια, αποτελεί μία επανερμήνευση της ιστορίας που διηγήθηκε για πρώτη φορά την δεκαετία του ’90 με την Brabus 7.3S. Στο εμπρός μέρος τα ανθρακονημάτινα μέρη τονίζουν τα χαρακτηριστικά της SL-Class ενώ η νέα γρίλια και το εμπρός σπόιλερ όχι μόνο χαρίζουν μία πιο επιθετική στάση αλλά συνεισφέρουν δραστικά στην μείωση του lift στον εμπρός άξονα. Στα πλαϊνά διακρίνουμε τις ανθρακονημάτινες προσθήκες στα εμπρός φτερά και πίσω ξεχωρίζει η διακριτική αεροτομή και ο custom, επίσης ανθρακονημάτινος διαχύτης που φιλοξενεί και την τετραπλή απόληξη του νέου συστήματος εξάτμισης της Brabus. Το πακέτο της εξωτερικής εμφάνισης ολοκληρώνουν οι εντυπωσιακές, εκκεντρικής “Monoblock II Evo Platinum Edition” σφυρήλατες ζάντες ελαφρού κράματος που από μόνες τους είναι αρκετά… 90s δίνοντας έναν διαφορετικό χαρακτήρα στο αυτοκίνητο.

Όσον αφορά στα μηχανικά, η Brabus 750 Bodo Buschmann δυστυχώς δεν εξοπλίζεται με κάποιον θηριώδη V12 καθώς ο twin-turbo V8 της εργοστασιακής SL 63 διατήρησε την θέση του κάτω από το καπό. Χάρη στις επεμβάσεις του βελτιωτικού οίκου όμως, η ιπποδύναμη έχει αυξηθεί στα 750 άλογα και η ροπή στα 900 Nm που βάζουν δύσκολα στα τεράστια Continental SportContact 7 ελαστικά παρά την ύπαρξη του 4Matic συστήματος τετρακίνησης της Mercedes. Τα 100 km/h έρχονται από στάση σε μόλις 3.3 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 315 km/h για να προστατευτούν τα ελαστικά. Τέλος, αξίζει να αναφέρουμε ότι το μαύρο χρώμα του αμαξώματος αλλά και της καμπίνας είναι μία συνειδητή επιλογή της Brabus καθώς νιώθει ότι ο “black-on-black” συνδυασμός αποτελεί έναν βασικό πυλώνα της μάρκας και του DNA της. Δεν ξέρουμε αν η Bodo Buschmann θα γίνει διαθέσιμη και σε άλλα χρώματα αλλά γνωρίζουμε ότι η Brabus θα κατασκευάσει μόλις 25 αυτοκίνητα με το κάθε ένα από αυτά να κοστίζει από €336.500!

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό