18.9 C
Athens
Δευτέρα, 6 Μαΐου, 2024

BMW: Αμφίβολο το μέλλον των προσιτών μοντέλων.

Ειδήσεις Ελλάδα

Με την βιομηχανία αυτοκινήτου να βρίσκεται στο μέσο της στροφής προς την κινητικότητα μηδενικών εκπομπών ρύπων και τους κατασκευαστές να έχουν ανακοινώσει μεγαλόπνοα σχέδια για τον πλήρη εξηλεκτρισμό της γκάμας τους, το ερώτημα που δεν έχει απαντηθεί ακόμα σχετίζεται με την επιβίωση συγκεκριμένων κατηγοριών, τουλάχιστον για το προσεχές μέλλον. εντός της BMW για παράδειγμα, αναφέρει πως η UKL αρχιτεκτονική που χρησιμοποιείται για πληθώρα μπροστιοκίνητων (ή προαιρετικά τετρακίνητων) μοντέλων του BMW Group σήμερα, συμπεριλαμβανομένων και των μελλοντικών Mini και BMW X1, δεν μπορεί να προσαρμοστεί εύκολα στις επιταγές του εξηλεκτρισμού και κατά συνέπεια το μέλλον της είναι αμφίβολο. Ένα ακόμα εμπόδιο που καλείται να ξεπεράσει η συγκεκριμένη πλατφόρμα (και τα μοντέλα που βασίζονται σε αυτήν) αν θέλει να εξασφαλίσει την επιβίωση της είναι αυτό των πωλήσεων καθώς ο όγκος που εξασφαλίζει στο BMW Group δεν είναι αρκετά υψηλός λόγω της χαμηλής δημοτικότητας των “entry-level” μοντέλων σε αγορές όπως αυτή των Η.Π.Α.Φυσικά, είναι πάρα πολύ δύσκολο για αυτούς που αποφασίζουν για το μέλλον των προϊόντων των εταιριών να προβλέψουν τις τάσεις της αγοράς, τις εξελίξεις της τεχνολογίας και την κατεύθυνση που θα ακολουθήσουν οι νομοθέτες αλλά ευτυχώς ή δυστυχώς, αυτή είναι η δουλειά τους. Ειλικρινά, δεν περίμενα από το σύνολο των διαθέσιμων προσφορών να επιβιώσουν τα επόμενα χρόνια αλλά ταυτόχρονα, πιστεύω πως οι εταιρίες θα βρούνε τον δρόμο τους, πιθανότατα χρησιμοποιώντας ολόκληρο το εύρος των λύσεων που τους προσφέρει η τεχνολογία του εξηλεκτρισμού, ώστε να συνεχίσουν να προσφέρουν όσο το δυνατόν περισσότερα μοντέλα καλύπτοντας όσο το δυνατόν μεγαλύτερο μέρος της αγοράς.Ford Mustang Mach-E. Με μεγαλύτερη δυνατότητα ρυμούλκησηςLamborghini Huracan GT3 Evo2. Από τον δρόμο στην πίστα.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό