21.3 C
Athens
Παρασκευή, 26 Απριλίου, 2024

Audi: Πρόοδος δεν είναι μόνο η ιπποδύναμη ή η ταχύτητα.

Ειδήσεις Ελλάδα

Η Audi είναι μία από τις εταιρίες που προχωρούν με την υλοποίηση του επιθετικού προγραμματισμού τους όσον αφορά στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Μέσα σε ένα σύντομο χρονικό διάστημα, έχει λανσάρει το e-tron GT, αποκάλυψε την έκδοση παραγωγής των Q4 και Q4 Sportback e-tron και παρουσίασε το A6 e-tron ως πρωτότυπο, αν και μοιάζει σχεδόν έτοιμο να γίνει διαθέσιμο στην αγορά. Το 2021 θα είναι μία χρονιά-ορόσημο για την γερμανική εταιρία καθώς θα είναι η πρώτη κατά την οποία θα παρουσιάσει περισσότερα ηλεκτρικά μοντέλα απ’ ότι αμιγώς βενζινοκίνητα/πετρελαιοκίνητα ενώ ο στόχος για το προσεχές μέλλον είναι να διαθέτει στην γκάμα της περισσότερα EVs από οποιονδήποτε άλλο premium κατασκευαστή. Δεν είναι όμως μόνο αυτό.“Δεν κερδίζεις πελάτες αποκλειστικά μέσα από τα προϊόντα. Πρέπει να τους κερδίσεις μέσα από την εταιρία. Η βιωσιμότητα είναι το νέο premium, ειδικά για τους millennials ενώ άλλα πράγματα ήταν πιο σημαντικά στο παρελθόν.Είμαστε “Vorsprung Durch Technik” εδώ και 50 χρόνια και κρατάμε αυτή την γραμμή. Αλλά τι αναπαριστά την πρόοδο σήμερα; Δεν είναι μόνο η ιπποδύναμη ή η ταχύτητα. Πρέπει να αλλάξουμε την εταιρία και την μάρκα για να γίνουμε βιώσιμοι. Οι αγοραστές προσδοκούν από την μάρκα να έχει μία στάση.“Δήλωσε η επικεφαλής πωλήσεων και marketing της Audi, Hildegard Wortman σε αγγλικό μέσο. Πιο απλά, η Audi υιοθετεί μία διαφορετική φιλοσοφία και τα προϊόντα που (θα) λανσάρει αντικατοπτρίζουν αυτή την αλλαγή. Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά το υψηλόβαθμο στέλεχος της εταιρίας η νέα εποχή απαιτεί προσαρμογές και η αλλαγή στη νοοτροπία του αγοραστικού κοινού φέρνει την κατάργηση κάποιων σταθερών.“Στο παρελθόν έκανες ένα αυτοκίνητο και μετά, έναν παρόμοιο διάδοχο. Στη νέα βιομηχανία δεν το κάνεις αυτό. Πρέπει να δοκιμάσεις νέες κατηγορίες επειδή οι πελάτες αλλάζουν.“Το ίδιο σκεπτικό, ευτυχώς ή δυστυχώς, εφαρμόζεται και σε “halo” μοντέλα όπως το R8 και το TT. Η Wortman δηλώνει ότι τα εμβλήματα του παρελθόντος δεν είναι απαραίτητα εμβλήματα του μέλλοντος. Ο διάδοχος του R8 δεν θα είναι απλά ένα ηλεκτρικό R8. Πρέπει να είναι διαφορετικό και το ίδιο ισχύει και για το TT. Μία ματιά στα concepts που έχει παρουσιάσει η Audi στο πρόσφατο παρελθόν και σε αυτά που θα παρουσιάσει στο προσεχές μέλλον αποκαλύπτει τις ιδέες που κυκλοφορούν και ωριμάζουν στο εσωτερικό της εταιρίας – βλ. το εντυπωσιακό PB18 e-tron Concept για παράδειγμα. Ή το φουτουριστικό AI:ME που θα μπορούσε να εξελιχθεί στο “νέο A2”. Πέρα από μεμονωμένα προϊόντα όμως, η λέξη που επαναλαμβάνεται από την εκπρόσωπο της Audi είναι βιωσιμότητα. Περιβαλλοντικά ουδέτερα αυτοκίνητα, περιβαλλοντικά ουδέτερα εργοστάσια και περιβαλλοντικά ουδέτεροι προμηθευτές. Ένα νέο modus operandi που σε πρώτη φάση μπορεί να κοστίζει αλλά αυτό είναι το τίμημα που πρέπει να πληρώσει κάποιος, κυριολεκτικά και μεταφορικά, για τις αξίες που πρεσβεύει και όταν έρθει το πλήρωμα του χρόνου, θα ανταμειφθεί γι’ αυτό. Είτε μιλάμε για τον εκσυγχρονισμό των παραγωγικών μονάδων, είτε για την εξέλιξη νέας  τεχνολογίας, είτε για την εξέλιξη της ήδη υπάρχουσας (βλ. βενζινοκινητήρες) ώστε να πληροί τους νέους κανονισμούς μέχρι να ολοκληρωθεί η μετάβαση.Ο οσκαρικός Hans Zimmer ανέλαβε τον ήχο των ηλεκτρικών BMW M.Η RML Short Wheelbase φέρνει την Ferrari 250 GT SWB στον 21ο αιώνα.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό