23.8 C
Athens
Παρασκευή, 3 Μαΐου, 2024

AMG – Ετοιμάζει sports EV με 1.000+ άλογα!

Ειδήσεις Ελλάδα

Μπορεί να έχεις ξεχάσει ήδη την SLS AMG Electric Drive και δεν θα ήταν περίεργο αν όντως έχει συμβεί. Μιλάμε για την αμιγώς ηλεκτρική έκδοση της Mercedes-Benz SLS AMG που παρουσιάστηκε το 2013 με 4 ηλεκτροκινητήρες συνδυαστικής ισχύος 750 ίππων, 1.000 Nm ροπής και τιμή που ξεκινούσε από τα €400.000+ αν φυσικά κατάφερνες να κατοχυρώσεις μία από τις 7 που κατασκευάστηκαν συνολικά. Η SLS AMG Electric Drive μπορεί να έχει λίγο ή πολύ ξεχαστεί αλλά παραμένει το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό sports car της AMG και αν θέλουμε να γίνουμε αυστηροί, το μοναδικό αμιγώς ηλεκτρικό sports car της AMG μέχρι σήμερα αφού η γερμανική εταιρία δεν έχει λανσάρει κάτι αντίστοιχο ξανά. Οι AMG εκδόσεις κάποιων “EQ” μοντέλων της Mercedes δεν είναι το ίδιο.
Αυτό όμως πρόκειται να αλλάξει σε μερικά χρόνια καθώς αγγλικό μέσο έμαθε ότι η γερμανική μάρκα προετοιμάζει κάτι πολύ… special αλλά δυστυχώς δεν πρόκειται να το δούμε πριν τα μέσα της δεκαετίας. Οι πληροφορίες που έχουμε είναι ότι θα γίνει το πρώτο μοντέλο που θα χρησιμοποιεί την αρχιτεκτονική επιδόσεων AMG.EA που έχει σχεδιαστεί και εξελιχθεί ώστε να φιλοξενεί sport, χαμηλά, αεροδυναμικά μοντέλα ενώ πρωταγωνιστικό ρόλο θα διαδραματίζει σε αυτά ένας ολοκαίνουριος, προηγμένος ηλεκτροκινητήρας της αγγλικής εταιρίας Yasa που εξαγόρασε η Mercedes το 2021. Ένας ηλεκτροκινητήρας με πρωτοφανή χαρακτηριστικά καθώς σύμφωνα με τον επικεφαλής της Yasa, είναι ικανός για σχεδόν 500 ίππους και 800 Nm ροπής ενώ το βάρος του δεν υπερβαίνει τα 24 κιλά!

Ακόμα και μόνος του, αυτός ο ηλεκτροκινητήρας είναι ικανός να χαρίσει αξιόλογες επιδόσεις σχεδόν σε οποιοδήποτε μοντέλο τοποθετηθεί, οπότε μπορείς να φανταστείς τι μπορεί να κάνει αν έχει… παρέα σε κάποια διαμόρφωση με έναν ηλεκτροκινητήρα σε κάθε άξονα. Η λογική λέει ότι 1.000+ άλογα και σχεδόν 1.500 Nm ροπής είναι αρκετά για να “εξαφανίσουν” όποιο νούμερο προβάλλει το βάρος για να χαλάσει το πάρτι. Από την άλλη, αν δεν επιλεγεί ο δρόμος της… ωμής βίας, η Mercedes μπορεί να τοποθετήσει δύο λιγότερο ισχυρούς ηλεκτροκινητήρες στον πίσω άξονα και να δρέψει τα οφέλη της αεροδυναμικής χαμηλώνοντας όσο το δυνατόν περισσότερο το εμπρός μέρος. Θα μάθουμε στο προσεχές μέλλον τι αποφάσισε η AMG ενώ έχουμε και μία εικόνα του πρώτου bespoke μοντέλου της που θα πάρει τη μορφή του Vision AMG, του πρωτότυπου που παρουσίασε πέρυσι τον Μάιο.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό