23.7 C
Athens
Κυριακή, 28 Απριλίου, 2024

ABT XGT – Κυριολεκτικά, από την πίστα στον δρόμο!

Ειδήσεις Ελλάδα

Μόλις εχθές η Audi αποχαιρέτησε ένα πραγματικό σύμβολο της. Έπειτα από 25 ολόκληρα χρόνια στην αγορά, έπειτα από 3 διαφορετικές γενιές και 662.762 πωλήσεις, το Audi TT δεν υπάρχει πλέον. Μπορεί να ακούγεται ανόητο αλλά το τελευταίο αντίο σε ένα μοντέλο είναι μία στενάχωρη στιγμή και δυστυχώς, η Audi θα μας αναγκάσει να την ξαναζήσουμε όταν έρθει η ώρα να πούμε το τελευταίο αντίο σε ένα άλλο εμβληματικό μοντέλο. Το R8 πλησιάζει στο τέλος της ζωής του αλλά όχι πριν η ABT, ο βελτιωτικός οίκος πιο γνωστός απ’ οτιδήποτε άλλο για τις παρανοϊκές δημιουργίες του, πει την τελευταία της λέξη.

Για να την πει, η Audi θα παρέχει 99 rolling chassis στην ABT και αυτά ακριβώς τα chassis θα χρησιμοποιηθούν ώστε να δημιουργηθούν ισάριθμα “XGT”, το καθένα μοναδικό σύμφωνα με τις προδιαγραφές του εκάστοτε πελάτη. Το ABT XGT είναι το απόλυτο Audi R8. Ένα πραγματικό αγωνιστικό για τον δρόμο που σχεδιάστηκε, εξελίχθηκε και θα παραχθεί ενσωματώνοντας την τεχνολογία και την τεχνογνωσία που έχει αποκτήσει η ABT Sportsline μέσα από την ενασχόληση της στον χώρο των motorsports και πιο συγκεκριμένα, στο DTM. Περισσότεροι από 300 αγώνες με δεκάδες νίκες και περισσότερα από 250 podiums αποδεικνύουν ότι η γερμανική εταιρία και ομάδα ξέρει πολύ καλά τι κάνει, πώς το κάνει και γιατί το κάνει και από αυτήν ακριβώς την γνώση θα επωφεληθεί το XGT.

Δύο χρόνια χρειάστηκαν για να γίνει το ABT XGT πραγματικότητα και υπάρχει ένας πολύ καλός λόγος γι’ αυτό. Όπως δηλώνει χαρακτηριστικά η γερμανική εταιρία, το XGT “δεν είναι ένα super sports car με όψη αγωνιστικού αλλά ένα πραγματικό αγωνιστικό για τον δρόμο”. Το τιμόνι προέρχεται από το R8 GT2, η διαχείριση των θερμικών φορτίων, το λογισμικό και το εξαιρετικά πολύπλοκο διαγνωστικό σύστημα έχουν προσαρμοστεί ώστε να διατηρηθεί ο χαρακτήρας του αγωνιστικού. Από την άλλη, έχει ενσωματωθεί το σύστημα τροφοδοσίας καυσίμου του… πολιτικού Audi R8 ώστε το XGT να είναι εύχρηστο. Ο πίνακας οργάνων έχει τροποποιηθεί ανάλογα ενώ έχουν προστεθεί χειρόφρενο, κεντρικό κλείδωμα, μία κάμερα οπισθοπορείας και immobilizer. Από την επίσης τροποποιημένη κεντρική κονσόλα, ο οδηγός μπορεί να ρυθμίσει ηλεκτρικά τους καθρέφτες, να χειριστεί το σύστημα κλιματισμού και την ειδική εξάτμιση που πληροί τις προδιαγραφές ρύπων της KBA. Φυσικά, το XGT πληροί και όλους τους κανονισμούς ασφάλειας με την ABT να χρησιμοποιεί ένα ολοκληρωμένο μοντέλο για τις δοκιμές πρόσκρουσης! Μιας που αναφέραμε δοκιμές, αξίζει να αναφέρουμε ότι το… απόλυτο R8 έχει διανύσει “δεκάδες χιλιάδες χιλιόμετρα δοκιμών” στις πιο απαιτητικές πίστες ώστε να εξασφαλιστεί ότι προσφέρει την πιο αγωνιστική εμπειρία οδήγησης στα πλαίσια που ορίζει η νομοθεσία.

Όσον αφορά στα τεχνικά χαρακτηριστικά του ABT XGT; Ένας ατμοσφαιρικός V10 με χωρητικότητα 5.2 λίτρων παράγει 640 ίππους και συνδυάζεται με ένα 7-τάχυτο, αυτόματο S-tronic κιβώτιο ώστε να στείλει την δύναμη στους τροχούς του πίσω άξονα. Τα ελαστικά είναι τα σκληροπυρηνικά Pirelli P Zero Trofeo R σε σφυρήλατες, μονομπούλονες ζάντες ελαφρού κράματος 19 ιντσών μπροστά και 20 πίσω ενώ το βάρος του αυτοκινήτου δεν υπερβαίνει τα 1.400 κιλά! Όλα αυτά όμως δεν αντικατοπτρίζουν με ακρίβεια τις δυνατότητες του ακραίου Audi R8 της ABT. Το πρακτικά αγωνιστικό bodykit σίγουρα προϊδεάζει σχετικά ενώ οι εικόνες και οι ήχοι που περιλαμβάνονται στο προωθητικό συμπληρώνουν εξαιρετικά τα κενά. Δυστυχώς, ανάλογα εξωφρενική με την εμφάνιση και τον χαρακτήρα του μοντέλου είναι και η τιμή του, με την ABT Sportsline να αναφέρει ότι θα κατασκευαστούν μονάχα 99 παραδείγματα και η αρχική τιμή του καθενός εξ αυτών είναι €598.000!

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό