19.6 C
Athens
Σάββατο, 27 Απριλίου, 2024

«Χτίζει» ισχυρή θέση στην αθλητική βιομηχανία ένδυσης

Ειδήσεις Ελλάδα

Ισχυρή θέση στην αθλητική βιομηχανία ένδυσης «χτίζει» και στην ελληνική αγορά η Under Armour, μάρκα που αναπτύσσει ο Σάμ Φάις εδώ και μια πενταετία περίπου μέσω της εταιρείας του Unlimited Sport που αντιπροσωπεύει και άλλα σήματα.

Η Unlimited Sport προσδοκά να κλείσει το 2023 καταγράφοντας ρυθμό ανάπτυξης της τάξεως του 20%, στόχος που φαίνεται επιτεύξιμος δεδομένου ότι το πρώτο εξάμηνο του 2023 οι πωλήσεις «τρέχουν» με αύξηση 35% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα.

Η διεύρυνση των σημείων λιανικής κατά την φετινή χρονιά ενδυναμώνει σημαντικά την δυναμική της εταιρείας και σε αυτό το πλαίσιο επιδιώκεται και η περαιτέρω βελτίωση των δεικτών κερδοφορίας, «μαζεύοντας» τις απώλειες της περσινής χρήσης.

Σημειώνεται ότι το αναπτυξιακό πλάνο της εταιρείας προβλέπει την δημιουργία νέων σημείων και ήδη στο πρώτο εξάμηνο εγκαινιάστηκε το νέο κατάστημα της Under Armour στο Μαρούσι, ενώ στο δεύτερο μισό του έτους προβλέπεται η «επέκταση» της παρουσίας του ισχυρού brand στην αθλητική ένδυση υπόδηση με τρία ακόμα σημεία: στον Πειραιά, στο Μαρούσι εντός του εμπορικού κέντρου «The Mall Athens» και ένα κατάστημα Outlet εντός του εμπορικού κέντρου «McArthurGlen». Παράλληλα δρομολογείται και η λειτουργία ενός καταστήματος UGG -έτερο ισχυρό σήμα που αντιπροσωπεύει η εταιρεία- στο Κολωνάκι στην Αθήνα.

Ο στόχος της εταιρείας για την χρήση 2023 είναι η αύξηση του κύκλου εργασιών κατά 20%, με την διοίκηση να θεωρεί ότι είναι επιτεύξιμος «εάν δεν προκύψουν εξαιρετικά δυσμενή γεγονότα».

Σε ο,τι αφορά στις επιδόσεις του 2022, η εταιρεία εμφάνισε σημαντική αύξηση των πωλήσεων συγκριτικά με το 2021 της τάξεως του 27%.Συγκεκριμένα, ο κύκλος εργασιών ανήλθε στα 48,8 εκατ. ευρώ έναντι 38,4 εκατ. ευρώ το 2021. Ανοδικό ρυθμό στις πωλήσεις παρουσίασαν όλα τα brand της εταιρείας αλλά το σήμα Under Armour είναι αυτό που έδωσε την μεγαλύτερη ώθηση με αύξηση 23% στις χονδρικές πωλήσεις, 32% στις λιανικές πωλήσεις καθώς επίσης και το brand UGG του οποίου οι χονδρικές πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 29%.

Ωστόσο, τα αυξημένα μεταφορικά κόστη σε συνδυασμό με την μεταβολή του δολαρίου οδήγησαν στην μείωση του μικτού αποτελέσματος από 45% σε 38% του κύκλου εργασιών.

Η προ φόρων κερδοφορία υποχώρησε κατά περίπου 16,8% στα 6,9 εκατ. ευρώ ένατι 8,3 εκατ. ευρώ το 2021, ενώ τα καθαρά αποτελέσματα κατέγραψαν πτώση της τάξεως του 13% στα 5,6 εκατ. ευρώ. Οριακή υποχώρηση κατά 2% κατέγραψε το EBITDA το οποίο διαμορφώθηκε σε 9,8 εκατ. ευρώ.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό