20.2 C
Athens
Τρίτη, 30 Απριλίου, 2024

Το Volvo EX30 οδηγεί την Σουηδική εταιρία στον καλύτερο μήνα της ιστορίας της!

Ειδήσεις Ελλάδα

Αν οι πωλήσεις είναι ο καθρέφτης της εικόνας μίας εταιρίας, τότε μπορούμε να πούμε με απόλυτη βεβαιότητα ότι η Volvo είναι καλά. Για την ακρίβεια, είναι καλύτερα από ποτέ. Η σουηδική εταιρία πούλησε τον Μάρτιο που μας πέρασε 78.970 αυτοκίνητα καταγράφοντας όχι μόνο αύξηση της τάξης του 25% σε σύγκριση με τον ίδιο μήνα του 2023 αλλά και ένα ιστορικό ρεκόρ καθώς κανέναν άλλο μήνα στην ιστορία της δεν άγγιξε την ίδια επίδοση. Κατά συνέπεια, η γκάμα εξηλεκτρισμένων μοντέλων της Volvo, ηλεκτρικών ή plug-in υβριδικών, μεγάλωσε κατά 24% σε σύγκριση με την ίδια χρονική περίοδο πέρυσι με αποτέλεσμα την πώληση 33.558 αυτοκινήτων ή αν προτιμάς, αντικατοπτρίζοντας το 42% επί του συνόλου των πωλήσεων της εταιρίας παγκοσμίως ενώ οι συνολικές πωλήσεις για το πρώτο τρίμηνο του 2024 άγγιξαν τα 182.687 αυτοκίνητα, μία επίδοση κατά 12% αυξημένη σε σύγκριση με το Q1 του περασμένου έτους.

Για τον Μάριο, το XC60 παρέμεινε στην κορυφή των πωλήσεων για την Volvo με 22.402 αυτοκίνητα, ακολουθούμενο από το XC40 με 20.557 αυτοκίνητα εκ των οποίων τα 9.000 περίπου αφορούσαν το αμιγώς ηλεκτρικό EX40 ενώ στην τρίτη θέση, παρά την ηλικία του, βρέθηκε το XC90. Καταλύτης για τον πιο επιτυχημένο μήνα στην ιστορία της σουηδικής μάρκας ήταν δίχως αμφιβολία το EX30 που σκαρφάλωσε στην 3η θέση των πωλήσεων των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων στη Σουηδία, την Ελβετία και την Πολωνία, στην 4η θέση στην Ουγγαρία, στην 5η θέση στη δική μας χώρα, την Λιθουανία και την Ισπανία και στην 6η θέση στην Τσεχία και την Πορτογαλία. Όλα αυτά σε μία κατηγορία που έχει ήδη σκληρό ανταγωνισμό αλλά ο μικρός Σουηδός ανταπεξήλθε με πολύ καλή τιμή (να θυμίσουμε ότι στην χώρα μας είναι διαθέσιμο από €37.572) και ένα ολοκληρωμένο πακέτο που περιλαμβάνει design, επιδόσεις, τεχνολογία και φυσικά, ασφάλεια. Δεν είναι τυχαίο λοιπόν το γεγονός ότι οι πωλήσεις του EX30 κατά το πρώτο τρίμηνο του ’24 έχουν φτάσει τα 14.544 αυτοκίνητα.

Οι επιδόσεις των μοντέλων της Volvo στον στίβο των πωλήσεων έρχονται μάλιστα σε ένα κρίσιμο σημείο όπου οι περισσότεροι κατασκευαστές παρατηρούν μία καμπή στον ρυθμό ανάπτυξης της κατηγορίας των αυτοκινήτων μηδενικών εκπομπών και προσαρμόζουν ανάλογα τα πλάνα τους. Η Volvo από την άλλη, που αποχαιρέτησε πρόσφατα την τεχνολογία της πετρελαιοκίνησης, παραμένει πιστή στο πρόγραμμα της. Ανανεώνει σταδιακά την γκάμα της αλλά έχει πάντοτε το βλέμμα στον πλήρη εξηλεκτρισμό της ενώ μένει να δούμε πού θα σταματήσει φέτος ο Βενιαμίν της οικογένειας που μέσα σε δύο μόλις μήνες έχει καταφέρει να σκαρφαλώσει ήδη στο Top 10 των πωλήσεων αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων στην Ευρώπη.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό