18.8 C
Athens
Παρασκευή, 3 Μαΐου, 2024

Το Toyota Sienta είναι ένα μικρό minivan για την Ιαπωνία.

Ειδήσεις Ελλάδα

Μπορεί τα crossovers να μονοπωλούν το ενδιαφέρον του κόσμου αυτή την περίοδο αλλά υπάρχει και μία μερίδα κόσμου που δεν… συγκινείται από αυτού του είδους το σχήμα και αναζητούν κάτι πιο πρακτικό. Γι’ αυτούς λανσάρει η Toyota τη νέα γενιά του Sienta στην Ιαπωνία, ένα μοντέλο που βασίζεται στην TNGA-B αρχιτεκτονική της ιαπωνικής εταιρίας και έχει μήκος 4.3 μέτρων καλύπτοντας με την ευρυχωρία και την πρακτικότητα του τις ανάγκες μίας μικρομεσαίας οικογένειας.

Το design της 3ης γενιάς του Toyota Sienta αποτελεί μία σημαντικά αποστασιοποίηση από αυτό της προηγούμενης. Το σχήμα είναι τετραγωνισμένο αλλά με στρογγυλεμένες γωνίες με το εμπρός μέρος να χαρακτηρίζεται από την χαμογελαστή μάσκα με τα χαριτωμένα φωτιστικά σώματα και το πίσω από την τεράστια πόρτα και τα ιδιαίτερα φανάρια. Στα πλαϊνά διακρίνουμε τις συρόμενες πίσω πόρτες και τα στρατηγικά τοποθετημένα πλαστικά προστατευτικά ενώ το πακέτο συμπληρώνουν οι ζάντες ελαφρού κράματος 15 ιντσών που ομολογώ πως μοιάζουν ελαφρώς μικρές για τον όγκο του αυτοκινήτου. Το εσωτερικό ακολουθεί την φιλοσοφία “απλό αλλά μοντέρνο” με έναν (προαιρετικό) ψηφιακό πίνακα οργάνων μπροστά από τον οδηγό και μία μεγάλη οθόνη στο πάνω μέρος του ταμπλό για το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης. Πιστό στον χαρακτήρα του, το Toyota Sienta προσφέρει ένα επίπεδο πάτωμα, άφθονες θέσεις για μικροαντικείμενα και αυξημένους χώρους σε σύγκριση με το απερχόμενο μοντέλο ενώ ένα σύστημα κυκλοφορίας του αέρα στον ουρανό του αυτοκινήτου συνεργάζεται με το σύστημα κλιματισμού για την βελτίωση της λειτουργίας του τελευταίου.

Όσον αφορά στα μηχανικά, το Sienta είναι διαθέσιμο τόσο με έναν 1500άρη βενζινοκινητήρα της οικογένειας “Dynamic Engine Force” όσο και με ένα υβριδικό σύστημα. Και στις δύο περιπτώσεις η ισχύς περνά στον δρόμο από τους τροχούς του εμπρός άξονα αν και είναι διαθέσιμο ένα σύστημα τετρακίνησης, μέσω ενός κιβωτίου διαρκώς μεταβαλλόμενων σχέσεων (CVT). Η μετάβαση στην πιο σύγχρονη TNGA-B αρχιτεκτονική δε, έχει φέρει σημαντικές βελτιώσεις σε τομείς όπως η ακαμψία, η ποιότητα κύλισης, η οδική συμπεριφορά αλλά και η ασφάλεια καθώς το Sienta έρχεται πλέον με την τελευταία γενιά της Toyota Safety Sense σουίτας συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης οδήγησης σε όλες τις εκδόσεις. Δυστυχώς, ενώ θα ήταν μία ενδιαφέρουσα προσθήκη στην γκάμα της εταιρίας στην Ευρώπη, δεν υπάρχει πρόβλεψη για το λανσάρισμα του Sienta σε οποιαδήποτε άλλη αγορά πέραν της ιαπωνικής.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό