17 C
Athens
Κυριακή, 5 Μαΐου, 2024

Το Renault Twingo ξαναζεί ως ηλεκτρικό!

Ειδήσεις Ελλάδα

Υπάρχουν δύο τακτικές για την μεταμόρφωση μίας εταιρίας σε αμιγώς ηλεκτρική. Στην πρώτη αλλάζουν τα πάντα – νέα ονόματα που υπογραμμίζουν την αλλαγή και νέα σχήματα ώστε ο πελάτης να νιώσει, συνειδητά και υποσυνείδητα ότι παίρνει μέρος σε μία ριζοσπαστική μεταβολή. Στην δεύτερη, η εταιρία ποντάρει στα γνωστά – νοσταλγικός σχεδιασμός και αναβίωση παλιών και κλασικών μοντέλων που δημιουργούν μία αίσθηση ασφάλειας στον πελάτη καθώς αγοράζει κάτι διαφορετικό μεν, αλλά γνώριμο. Είναι σαφές ότι η Renault… παίζει τα ρέστα της με την δεύτερη τακτική. Η αρχή έγινε με το Renault 5 και τώρα, η γαλλική εταιρία ανακοίνωσε ότι θα καλύψει την τιμολογιακή περιοχή των €20.000 με έναν ακόμα γνωστό από τα παλιά: το Twingo!

Ο επικεφαλής του ομίλου, Luca de Meo, περιέγραψε το νέο Renault Twingo ως μία “ασημένια σφαίρα για την βιώσιμη αστική κινητικότητα”. Μία σχετικά απλή λύση σε ένα πολύ σύνθετο πρόβλημα που σύμφωνα με το μεγάλο αφεντικό του Renault Group θα εξελιχθεί σε δύο μόλις έτη – χρόνος ρεκόρ ώστε να συμβαδίζει με τις επιδόσεις των κινέζικων εταιριών στον συγκεκριμένο τομέα. Πρακτικά, αυτό σημαίνει ότι το νέο, αμιγώς ηλεκτρικό Twingo θα είναι έτοιμο για να λανσαριστεί στην αγορά το 2026, σχεδιασμένο και εξελιγμένο στην Ευρώπη, για την Ευρώπη αλλά με τιμή η οποία θα βάλει πολύ δύσκολα στους Κινέζους. Στόχος είναι η αρχική τιμή να μην υπερβαίνει τα €20.000 προ επιδοτήσεων, με τον de Meo να επισημαίνει ότι το κόστος του Twingo, ενός μικρού ηλεκτρικού hatchback δηλαδή, θα είναι περίπου 50% χαμηλότερο από αυτό ενός νέου C-segment SUV λόγω των λιγότερων υλικών που χρησιμοποιούνται και μίας νέας αρχιτεκτονικής που επίσης απαιτεί λιγότερα εξαρτήματα και πρώτες ύλες.

Η γαλλική εταιρία δεν αποκάλυψε περισσότερες λεπτομέρειες για τα τεχνικά χαρακτηριστικά του νέου Twingo αλλά δεν παρέλειψε να εστιάσει στο γεγονός ότι το μηνιαίο κόστος του νέου μοντέλου δεν θα υπερβαίνει τα €100 ενώ η αποδοτικότητα του θα είναι κορυφαία για την κατηγορία με τον στόχο να είναι οι 10 kWh ανά 100 χιλιόμετρα, ένα νούμερο που είναι κατά 50% υψηλότερο από τις επιδόσεις των μικρών ηλεκτρικών hatchbacks που κυκλοφορούν αυτή τη στιγμή στην αγορά. Με λίγα λόγια, η Renault θέλει να κάνει με το νέο Twingo ότι έκανε με τον πρόγονο του 30 χρόνια πριν. Θέλει να εκδημοκρατίσει την τεχνολογία της ηλεκτροκίνησης προσφέροντας ένα πραγματικά προσιτό, τόσο στην αγορά όσο και στη λειτουργία, όχημα που αναπολεί με νοσταλγία το design του αυθεντικού και αυτό όπως αποδεικνύουν και οι φωτογραφίες δεν είναι καθόλου κακό. Για να δούμε λοιπόν… Η Renault πέταξε το γάντι στο “τελειωμένο” όπως θέλουν μερικές εταιρίες να πιστέψουμε, A-segment. Ποιος θα το σηκώσει;

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό