16.6 C
Athens
Σάββατο, 4 Μαΐου, 2024

Το Nissan GT-R αρνείται να πεθάνει!

Ειδήσεις Ελλάδα

Η εξέλιξη του R35 GT-R ξεκίνησε από τη Nissan πίσω στο πολύ μακρινό 2000. Έναν χρόνο αργότερα παρουσιάστηκε στο Τόκιο το πρώτο concept ενώ το δεύτερο, το GT-R Proto όπως είχε ονομαστεί, ήρθε στην ίδια έκθεση το 2005. Έπρεπε να περιμένουμε άλλα δύο χρόνια όμως για να περάσει στην παραγωγή μέχρι που αυτό έγινε τον Δεκέμβριο του 2007 και ο κόσμος των sports cars έγινε λίγο διαφορετικός καθώς ο νέος Godzilla πρόσφερε εξωπραγματικές επιδόσεις σε πολύ προσιτή, σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό, τιμή. Έχουμε όμως 2024 και η τρέχουσα γενιά του Nissan GT-R είναι ακόμα εδώ, 17 χρόνια μετά και αφού έχει ανανεωθεί πολλές φορές και με διάφορους τρόπους. Τώρα η Nissan φρεσκάρει άλλη μία φορά το σπορ μοντέλο της, με τις φήμες (ανεπιβεβαίωτες ακόμα) να αναφέρουν ότι αυτή θα είναι η τελευταία!

Η MY2025 έκδοση του Nissan GT-R αφορά αποκλειστικά την Ιαπωνία και περιλαμβάνει κάποιες αναβαθμίσεις για τον twin-turbo V6 των “T-Spec” και “Track Edition” – αναβαθμίσεις οι οποίες μέχρι πρότινος αποτελούσαν προνόμιο του GT-R Nismo. Σημαντική είναι και η προσθήκη μίας νέας επιλογής για το χρώμα των επενδύσεων στην βασική “Premium” έκδοση καθώς αυτή είναι η πρώτη φορά που το ανοιχτό μπλε είναι διαθέσιμο σε όλα αυτά τα χρόνια που κυκλοφορεί το μοντέλο. Σε γενικές γραμμές… αυτά με τη Nissan να αναφέρει ότι δέχεται ήδη παραγγελίες για το ελαφρότατα ανανεωμένο GT-R και να τονίζει ότι η παραγωγή του θα είναι περιορισμένη και αυτό σημαίνει ότι υπάρχει το ενδεχόμενο κάποιες παραγγελίες να απορριφθούν αν έχει ξεπεραστεί το όριο. Δυστυχώς, δεν αναφέρει ποιο είναι αυτό το όριο αλλά οι φήμες λένε ότι θα κατασκευαστούν μόλις 1.500 αυτοκίνητα και τα 300 εξ αυτών θα είναι η κορυφαία, Nismo έκδοση.

Οι φήμες λένε επίσης ότι αυτή θα είναι η τελευταία χρονιά του Nissan GT-R επειδή η ιαπωνική εταιρία ενημέρωσε τους αντιπροσώπους της ότι υπάρχουν δυσκολίες στην προμήθεια κάποιων εξαρτημάτων και αυτές θα γίνουν εντονότερες στο μέλλον. Η ίδια η Nissan δεν έχει επιβεβαιώσει, ούτε διαψεύσει τις φήμες αλλά το πρώτο μέρος του δημοσιεύματος, αυτό του περιορισμού της παραγωγής επαληθεύτηκε από την ανακοίνωση του MY2025 GT-R οπότε ίσως και το δεύτερο, αυτό που αφορά στην κατάργηση του μοντέλου να είναι επίσης αληθινό. Από εδώ και πέρα, περιμένουμε την επόμενη κίνηση από την ιαπωνική εταιρία. Το “Hyper Force” που πραγματοποίησε το ντεμπούτο του πέρυσι είναι ένα πανίσχυρο δείγμα γραφής με μπαταρίες στερεάς κατάστασης και ένα κινητήριο σύνολο 1.000 kW ή αν προτιμάς, σχεδόν 1.360 ίππων αλλά προς το παρόν, δεν είναι κάτι παραπάνω από ένα πρωτότυπο και πρέπει να περάσουν χρόνια πριν ωριμάσει η τεχνολογία που απαιτείται για να περάσει στην παραγωγή. Όσον αφορά στη ναυαρχίδα της, η Nissan μας έχει συνηθίσει στην αναμονή αλλά πάντοτε το τελικό προϊόν την δικαιώνει!

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό