17.9 C
Athens
Σάββατο, 4 Μαΐου, 2024

Το MG4 XPower είναι το ισχυρότερο MG στην ιστορία!

Ειδήσεις Ελλάδα

Με την MG να απουσιάζει από την ελληνική αγορά και αν θέλεις, από το προσκήνιο της βιομηχανίας αυτοκινήτου γενικώς, δεν θα σε αδικούσα αν αγνοούσες το γεγονός ότι η ιστορική αγγλική μάρκα βρίσκεται σε φάση ανάκαμψης. Η MG πέρασε από πάρα πολλά κύματα μέχρι να καταλήξει στα βράχια το 2005 ως μέρος του χρεοκοπημένου, κυριολεκτικά και μεταφορικά, MG Rover Group αλλά κάπου εκεί εμφανίστηκε η κινέζικη SAIC που την πήρε στην φροντίδα της και τα τελευταία χρόνια προσπαθεί να την συστήσει ξανά στο αγοραστικό κοινό με θερμικά, υβριδικά και ηλεκτρικά μοντέλα. Μοντέλα όπως το επερχόμενο Cyberster βεβαίως, αλλά και το MG4 για παράδειγμα που ξεκινά στην Αγγλία από τις 27.000 λίρες περίπου προσφέροντας μία προσιτή αλλά ποιοτική εναλλακτική μηδενικών εκπομπών ρύπων.

Καλό το value-for-money αλλά μερικές φορές χρειάζεται και λίγο συναίσθημα και γι’ αυτό η MG πήρε την απόφαση να μετατρέψει το MG4 σε ένα πραγματικά καυτό, ηλεκτρικό hatchback. Κάπως έτσι, γεννήθηκε το MG4 XPower που θα πραγματοποιήσει το ντεμπούτο του σε μερικές ημέρες στο Goodwood Festival of Speed και είναι ήδη διαθέσιμο για παραγγελία στην εγχώρια αγορά.

Κάτω από την επιφάνεια, το MG4 XPower χρησιμοποιεί την ίδια “Modular Scalable Platform” με το βασικό μοντέλο αλλά για να δικαιολογήσει τον τίτλο του hot-hatch, εξοπλίζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες που συνδυαστικά παράγουν 435 ίππους και 600 Nm ροπής – συγκεκριμένα, οι 207 εξ αυτών περνούν στον δρόμο από τους τροχούς του εμπρός άξονα και οι υπόλοιποι από αυτούς του πίσω άξονα οπότε στην θεωρία, το MG4 XPower έχει μία ελαφρώς πισωκίνητη κατανομή! Χάρη σε αυτή την διαμόρφωση, η κορυφαία έκδοση του MG4 χρειάζεται μόλις 3.8 δευτερόλεπτα για να ολοκληρώσει το σπριντ στα 100 km/h ενώ η τελική ταχύτητα του περιορίζεται στα 200 km/h.

Φυσικά, οι αλλαγές που έχουν γίνει δεν περιορίζονται στην προσθήκη ενός ηλεκτροκινητήρα – οι μηχανικοί έχουν αλλάξει τις ρυθμίσεις της ανάρτησης κάνοντας την κατά 25% πιο σκληρή, άλλαξαν τις αντιστρεπτικές ράβδους με παχύτερες και έκαναν το σύστημα διεύθυνσης πιο άμεσο και πιο… επικοινωνιακό. Το “Dynamic Cornering Control System” δε, που εξελίχθηκε ειδικά για την XPower έκδοση, προσθέτει ένα είδος ηλεκτρονικού διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης και την λειτουργία torque vectoring για την βέλτιστη εκμετάλλευση της ισχύος και των νέων δυναμικών χαρακτηριστικών ενώ νέο για την συγκεκριμένη έκδοση είναι και το σύστημα launch control.

Εμφανισιακά, το MG4 XPower ξεχωρίζει από τα… υποδεέστερα αδέρφια του χάρη στις νέες ζάντες ελαφρού κράματος 18 ιντσών, τις πορτοκαλί δαγκάνες του συστήματος πέδησης, την μαύρη οροφή και κάποια διακοσμητικά ενώ αποκλειστικό για την XPower έκδοση είναι και το “Racing Green” χρώμα. Στο εσωτερικό από την άλλη, ξεχωρίζουν οι επενδύσεις από Alcantara, τα σπορ καθίσματα και τα μεταλλικά πεντάλ. Όπως θα περίμενε κάποιος, αυτό που θα πρέπει να θυσιάσει κάποιος αν θέλει την κορυφαία έκδοση είναι μέρος της αυτονομίας αφού το XPower μπορεί να διανύσει έως 385 χιλιόμετρα ανάμεσα στις φορτίσεις (έναντι 452 χιλιομέτρων του standard Trophy) αλλά και μέρος της χωρητικότητας του πορτ-μπαγκάζ αφού λόγω του μεγαλύτερου ηλεκτροκινητήρα αυτή περιορίζεται στα 289 λίτρα (έναντι των 363 λίτρων της βασικής έκδοσης). Το value-for-money παραμένει πάντως αφού η τιμή του MG4 XPower στην Αγγλία ξεκινά από τις 36.500 λίρες, τιμή κατά 4.000 λίρες αυξημένη σε σύγκριση με την έκδοση των 200 ίππων.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό