24 C
Athens
Παρασκευή, 3 Μαΐου, 2024

Το Fisker Ronin είναι ένα ανοιχτό GT 1.000 ίππων!

Ειδήσεις Ελλάδα

Το Ocean ήταν μονάχα η αρχή για την Fisker που μετά την… αναβίωση της το 2016 έχει επανεμφανιστεί προσφάτως στο προσκήνιο με ανανεωμένη διάθεση και υποθέτουμε, χρηματοδότηση και εχθές παρουσίασε στην άλλη όχθη του Ατλαντικού το όραμα της για το μέλλον. Ένα όραμα που περιλαμβάνει όχι ένα, ούτε δύο αλλά τέσσερα νέα μοντέλα που θα προστεθούν στην γκάμα της τα επόμενα χρόνια ώστε να της εξασφαλίσουν παρουσία στις πιο επικερδείς κατηγορίες. Ανάμεσα σε αυτά τα μοντέλα, ξεχωρίζει ως ένα είδος ναυαρχίδας το Ronin, που παίρνει τη μορφή ενός convertible grand tourer πολυτελείας υιοθετώντας σχεδιαστικά στοιχεία από την τρέχουσα φιλοσοφία της αμερικανικής εταιρίας αλλά δεν ακολουθεί την τάση που θέλει τα μοντέρνα cabriolet να εξοπλίζονται με υφασμάτινη οροφή και διαθέτει μία “σκληρή”, κατασκευασμένη από ανθρακονήματα.

Η εταιρία δεν αποκάλυψε πολλές πληροφορίες αλλά δήλωσε ότι θέλει να “επαναπροσδιορίσει το supercar του μέλλοντος” και δύο από τους τρόπους που θα την βοηθήσουν να πετύχει τον στόχο της είναι η προηγμένη τεχνολογία ενεργής αεροδυναμικής και οι 3 ηλεκτροκινητήρες που σύμφωνα με την Fisker είναι ικανοί για σχεδόν 1.000 άλογα συνδυαστικά. Αυτοί τροφοδοτούνται με ενέργεια από μία μπαταρία αγνώστων τεχνικών χαρακτηριστικών η οποία και πάλι σύμφωνα με την εταιρία, παρέχει αυτονομία που πλησιάζει τα 1.000 χιλιόμετρα γιατί όπως δηλώνει χαρακτηριστικά το μεγάλο αφεντικό της Fisker, Henrik Fisker, “αυτό είναι ένα αυτοκίνητο που θέλεις να οδηγείς, δεν θέλεις να σκέφτεσαι πότε θα πρέπει να σταματήσεις”. Ανάμεσα στα highlights του συγκεκριμένου μοντέλου περιλαμβάνονται επίσης οι τέσσερις “butterfly” πόρτες, ένα 0-100 km/h της τάξης των 2.0 δευτερολέπτων και το εξαιρετικό επίπεδο ποιότητας και πολυτέλειας που αναμφίβολα θα απαιτούν ένα υψηλό αντίτιμο το 2025, οπότε και είναι προγραμματισμένο το Ronin να περάσει στην παραγωγή.

Παράλληλα, η Fisker παρουσίασε το Pear, ένα compact ηλεκτρικό μοντέλο με αρχική τιμή (στις Η.Π.Α.) που δεν θα υπερβαίνει τα 29.000 δολάρια και με τις επιδοτήσεις θα μειώνεται στα $22.400. Ένα κατεξοχήν αστικό μοντέλο το οποίο προσφέρει όμως και αυτονομία της τάξης των 500 χιλιομέτρων, όμως μην περιμένεις να λανσαριστεί σύντομα στην αγορά αφού πριν τα μέσα του 2025 δεν πρόκειται να συμβεί. Το Alaska από την άλλη, το αμιγώς ηλεκτρικό pickup της Fisker, αναμένεται να κυκλοφορήσει τον Δεκέμβριο του 2024 και θα βασίζεται σε μία τροποποιημένη εκδοχή της πλατφόρμας του Ocean. Διαθέτει καρότσα μήκους 1.4 μέτρων περίπου η οποία μπορεί να επεκταθεί στα 2.3 μέτρα και εφόσον η εταιρία κάνει τις υποσχέσεις της πραγματικότητα, θα παρέχει αυτονομία της τάξης των 370 έως 550 χιλιομέτρων καθώς κατά πάσα πιθανότητα, θα χρησιμοποιεί τους ίδιους ηλεκτροκινητήρες και την ίδια μπαταρία με το Ocean. Η τιμή του δε, θα είναι 45.400 προ επιδοτήσεων.

Δίπλα σε όλα αυτά τα νέα μοντέλα, η Fisker παρουσίασε για πρώτη φορά στο κοινό το Force E ή αν προτιμάς, την σκληροπυρηνική, off-road έκδοση του Ocean που έρχεται με αυξημένη απόσταση από το έδαφος, all-terrain ελαστικά διαμέτρου 33 ιντσών, προστατευτικά (στο πάτωμα, το αμάξωμα και την καμπίνα) και δύο ηλεκτροκινητήρες συνδυαστικής ισχύος 560 ίππων. Εν κατακλείδι, φαίνεται πως η Fisker έχει πλάνο και θα έχει μοντέλα τα οποία ελπίζουμε ότι θα ακολουθήσουν το Ocean και στην ευρωπαϊκή αγορά. Ο δρόμος δεν είναι στρωμένος με ροδοπέταλα όμως αφού οι καταξιωμένοι, “παραδοσιακοί” κατασκευαστές ετοιμάζουν τις δικές τους προτάσεις και έρχονται και οι Κινέζοι για να απειλήσουν το κατεστημένο.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό