22 C
Athens
Τρίτη, 21 Μαΐου, 2024

Το BYD Ocean-M ανεβάζει την θερμοκρασία πριν το καλοκαίρι!

Ειδήσεις Ελλάδα

Η BYD όπως πολλές άλλες εταιρίες από την Κίνα και όχι μόνο, βρίσκεται σε μία φάση εξερεύνησης και πειραματισμού. Η διείσδυση της τεχνολογίας της ηλεκτροκίνησης επιτρέπει στους κατασκευαστές να δοκιμάσουν διαφορετικά σχήματα και γιατί όχι, να επαναφέρουν κάποια από αυτά που είχαν θυσιαστεί στον βωμό της δημοτικότητας των SUV. Ένα από αυτά είναι το hatchback και πιο συγκεκριμένα, το συναρπαστικό είδος του καυτού hatchback που με την τελευταία… σοδιά των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων από διάφορους κατασκευαστές, φαίνεται πως κάνει comeback. Το πιο πρόσφατο παράδειγμα δε, προέρχεται από την BYD, πραγματοποίησε το ντεμπούτο του στην έκθεση του Πεκίνου και ονομάζεται Ocean-M.

Φυσικά, πραγματοποίησε το ντεμπούτο του σε μορφή πρωτότυπου οπότε θα πρέπει να του… συγχωρέσεις το εξωφρενικό bodykit που αποτελείται από ένα πολύ επιθετικό splitter, μεγάλα μαρσπιέ και έναν εξωφρενικό διαχύτη στο πίσω μέρος που συνδυάζεται με μία εξίσου μεγάλη αεροτομή στο τελείωμα της οροφής. Όλα αυτά κάνουν το σχήμα του BYD Ocean-M αρκετά πιο δραματικό απ’ ότι θα είναι στην πραγματικότητα αλλά ακόμα και χωρίς αυτά, οι σχεδιαστές της ιαπωνικής μάρκας έχουν καταφέρει να δημιουργήσουν ένα δυναμικό και αθλητικό hatchback με αρμονικές αναλογίες, φαρδιά φτερά, σπορ γραμμές (κυρίως στα πλαϊνά με την ψηλή γραμμή μέσης και το στενό πίσω παράθυρο) και χαρακτηριστικά φωτιστικά σώματα μεταξύ άλλων. Με λιγότερα λόγια, το BYD Ocean-M μπορεί να κοιτάξει τον ανταγωνισμό, μοντέλα όπως το MG4 XPower, το VW ID.3 GTX, το Smart #1 της Brabus κ.ά. χωρίς πρόβλημα, άσχετα με το αν εξοπλίζεται με το bodykit που βλέπεις, τις κρυφές χειρολαβές και τις κάμερες στην θέση των συμβατικών καθρεπτών.

Το ίδιο ισχύει και για τα μηχανικά, παρά το γεγονός ότι η κινέζικη εταιρία δεν παρέχει ακόμα λεπτομέρειες για τα τεχνικά χαρακτηριστικά του μοντέλου. Σύμφωνα με πληροφορίες, αν ή όταν περάσει στην παραγωγή το Ocean-M θα βασίζεται σε μία ολοκαίνουρια αρχιτεκτονική και σε αντίθεση με τον ανταγωνισμό που υιοθετεί την λύση της τετρακίνησης για τις δικές του προτάσεις, θα εξοπλίζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα ο οποίος θα κινεί αποκλειστικά τους τροχούς του πίσω άξονα. Αυτό θα επιτρέψει στην BYD να μειώσει το βάρος και να χρησιμοποιήσει ενδεχομένως λιγότερο ισχυρούς ηλεκτροκινητήρες για να πετύχει τις ίδιες ή έστω παρεμφερείς επιδόσεις χωρίς να θυσιάζεται μάλιστα ο παράγοντας “fun-to-drive”. Απ’ ότι φαίνεται πάντως, δεν θα χρειαστεί να υποθέτουμε για πολύ ακόμα για τις δυνατότητες του Ocean-M καθώς η BYD σκοπεύει να το περάσει στην παραγωγή ενώ υπάρχουν πλάνα και για το λανσάρισμα του στην ευρωπαϊκή αγορά. Ακόμα και να μην γίνει αυτό στο εύρος των €20.000 με €25.000 που έχει ακουστεί πως θα κοστίζει το μοντέλο στην Κίνα, το BYD Ocean-M έχει τα στοιχεία που θα του επιτρέψουν να διεκδικήσει ένα… καλό μερίδιο στην αγορά.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό