22.6 C
Athens
Δευτέρα, 6 Μαΐου, 2024

Το 2028 η δεύτερη γενιά του Skoda Enyaq

Ειδήσεις Ελλάδα

Τι κι αν ακόμα διανύουμε το 2023; Ο προγραμματισμός των εταιριών οφείλει να κοιτάει μπροστά και παρότι συνήθως δεν έχουμε πρόσβαση σε αυτόν ώστε να κοιτάξουμε μέσα από την κρυστάλλινη σφαίρα στο μέλλον, η Skoda μας επιτρέπει μία κλεφτή ματιά δηλώνοντας μέσω του CEO της, Klaus Zellmer, ότι η δεύτερη γενιά του Enyaq θα πραγματοποιήσει το ντεμπούτο της προς τα τέλη της δεκαετίας και όχι μόνο αυτό, αλλά θα είναι το πρώτο μοντέλο της Skoda που θα κάνει το άλμα από την MEB αρχιτεκτονική που χρησιμοποιείται τώρα, στην σύγχρονη SSP πλατφόρμα.
Ο όμιλος Volkswagen έχει πολύ μεγάλα πλάνα για την συγκεκριμένη αρχιτεκτονική καθώς σκοπεύει να την χρησιμοποιήσει για το 80% περίπου των μοντέλων που θα κατασκευάζει μέχρι το τέλος της δεκαετίας και αυτό θα του επιτρέψει να δημιουργήσει ακόμα πιο ισχυρές και αποτελεσματικές συνέργειες. Προφανώς θα μπορεί να φιλοξενήσει πληθώρα κινητήριων συνόλων και μπαταριών που υπόσχονται δραστική βελτίωση σε τομείς όπως η αυτονομία και η ισχύς ενώ αναμένεται να ενσωματώνει μία ηλεκτρική αρχιτεκτονική 800V που σημαίνει ότι και οι χρόνοι φόρτισης θα είναι κατά πολύ μειωμένοι (φήμες λένε ότι  φόρτιση από το 10, στο 80% της μέγιστης χωρητικότητας της μπαταρίας δεν θα διαρκεί πολύ πάνω από 10 λεπτά). Η ευέλικτη φύση της πλατφόρμας όμως και το υψηλότερο ποσοστό κοινών εξαρτημάτων ανάμεσα σε μοντέλα και μάρκες θα σημαίνει ότι τα περισσότερα ηλεκτρικά που θα κάνουν χρήση της SSP αρχιτεκτονικής δεν θα είναι ακριβότερα από τα αντίστοιχα θερμικά αυτοκίνητα!
Όσον αφορά στην επόμενη γενιά του Skoda Enyaq συγκεκριμένα, ο Zellmer δεν μπορεί να αποκαλύψει πολλά ακόμα γιατί αν θέλουμε να είμαστε ειλικρινείς, δεν υπάρχουν πολλά για να αποκαλύψει. Απέχουμε 5 χρόνια ή περισσότερο από το ντεμπούτο και με εξαίρεση το γεγονός ότι θα υιοθετεί την τελευταία λέξη της τεχνολογίας του ομίλου και την τελευταία εκδοχή (εκείνο το χρονικό σημείο) της σχεδιαστικής γλώσσας της Skoda, δεν έχουμε κάτι άλλο να αναφέρουμε. Αυτά είναι τα αυτονόητα, όπως φυσικά και η δέσμευση της εταιρίας για την προσφορά value-for-money, ελκυστικών και πρακτικών αυτοκινήτων που είναι αδιαπραγμάτευτη. Ούτως ή άλλως, η πρώτη γενιά του Enyaq ακολουθεί μία πολύ επιτυχημένη πορεία οπότε η βασική συνταγή δεν πρόκειται να αλλάξει, όπως δεν θα αλλάξει ούτε το γεγονός ότι θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο του ομίλου στο Mlada Boleslav της Τσεχίας.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό