19.2 C
Athens
Παρασκευή, 10 Μαΐου, 2024

Το νέο Lynk&Co 08 ετοιμάζεται (και) για την Ευρώπη

Ειδήσεις Ελλάδα

Οι κινεζικές εταιρίες είναι πολλές και ενώ μέχρι τώρα δεν μας απασχολούσαν ιδιαίτερα καθώς οι προτάσεις τους σπάνια περνούσαν τα σύνορα για να γίνουν διαθέσιμες και στην Ευρώπη, οι τελευταίες εξελίξεις μας έχουν αναγκάσει να εστιάσουμε την προσοχή μας (και) σε αυτές. Ένα από τα πολλά παραδείγματα αφορά την Lynk&Co, μία από τις εταιρίες που ανήκουν στον όμιλο της Geely, η οποία ετοιμάζεται να λανσάρει το δις υβριδικό “08” αρχικά στην εγχώρια αγορά της Κίνας και εν συνεχεία, σε επιλεγμένες ευρωπαϊκές χώρες. Ένα μοντέλο που κάνει χρήση της CMA 2.0 της μητρικής Geely, της ίδιας αρχιτεκτονικής που θα δούμε και στην επόμενη γενιά του Volvo XC60 και δανείζεται πολλά σχεδιαστικά στοιχεία από το “The Next Day” πρωτότυπο που παρουσιάστηκε το καλοκαίρι του 2022.

Φυσικά, το “The Next Day” ήταν ένα χαμηλό fastback με πολύ εντυπωσιακό design καθώς είναι απαλλαγμένο από… λεπτομέρειες όπως η συμμόρφωση με κανονισμούς, η πρακτικότητα, η ευχρηστία κλπ αλλά δεν είναι δύσκολο να δει κάποιος πώς κάποια από τα χαρακτηριστικά του έχουν “μεταγλωττιστεί” ώστε να ταιριάξουν στο διαφορετικό αμάξωμα του Lynk&Co 08. Από τα διπλά, λεπτά εμπρός φωτιστικά σώματα και τα μαύρα διακοσμητικά στα εμπρός φτερά μέχρι τα επίσης λεπτά πίσω φωτιστικά σώματα που “τυλίγονται” στα πλαϊνά του αυτοκινήτου, το νέο μοντέλο της εταιρίας υιοθετεί τη νέα ταυτότητα της εταιρίας επικοινωνώντας και οπτικά τον high-tech χαρακτήρα του “08”. Ένα από τα highlights του επερχόμενου μοντέλου είναι το E-Motive υβριδικό κινητήριο σύνολο που χρησιμοποιεί έναν υπερτροφοδοτούμενο 1500άρη βενζινοκινητήρα και την Dedicated Hybrid Transmission 3 σχέσεων σε συνδυασμό με έναν ηλεκτροκινητήρα και μία μπαταρία.

Το σύνολο έχει εξελιχθεί σε δύο διαφορετικές εκδοχές: στην πρώτη, EM-F, ακολουθείται η λύση ενός παράλληλου υβριδικού συστήματος στο οποίο ο κινητήρας εσωτερικής καύσης φορτίζει μία μικρή μπαταρία που με την σειρά της, κινεί έναν ηλεκτροκινητήρα παρέχοντας περιορισμένη ηλεκτρική αυτονομία. Στην δεύτερη, EM-P, υιοθετείται η λύση ενός plug-in υβριδικού set-up που επιτρέπει την εξωτερική φόρτιση της μπαταρίας με ρυθμό έως 50 kW και προσφέρει μεγαλύτερη ηλεκτρική εμβέλεια. Ο “NordThor” βενζινοκινητήρας από την άλλη, υπόσχεται θερμική απόδοση της τάξης του 44,2% και συνεισφέρει ένα 15% επιπλέον στην μείωση της κατανάλωσης καυσίμου σε σύγκριση με τα υπάρχοντα ήπια υβριδικά και plug-in υβριδικά συστήματα της εταιρίας. Περισσότερες πληροφορίες για το Lynk&Co 08 και την διαθεσιμότητα του στην ευρωπαϊκή αγορά πιθανώς να μάθουμε στην πρεμιέρα του που είναι προγραμματισμένη για τα τέλη του Μαρτίου.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό