31.2 C
Athens
Πέμπτη, 6 Ιουνίου, 2024

Το νέο Fiat Panda θέλει να βάλει δύσκολα στους Κινέζους!

Ειδήσεις Ελλάδα

Το αυθεντικό Fiat Panda έγινε δημοφιλές γιατί υιοθέτησε μία φιλοσοφία του στιλ “ουκ εν το πολλώ το ευ”. Ήταν λιτό, βασικό και σπαρτιατικό αλλά ταυτόχρονα, ήταν αξιόπιστο και προσιτό προσφέροντας στο αγοραστικό κοινό μία εκδημοκρατισμένη εκδοχή της κινητικότητας. Πιθανότατα σήμερα να μην γνώριζε την επιτυχία που γνώρισε τότε καθώς οι εποχές έχουν αλλάξει αλλά η Fiat πιστεύει ότι οι βασικές αρχές πάνω στις οποίες “χτίστηκε” το αυθεντικό Panda είναι διαχρονικές και το επερχόμενο μοντέλο (μην ξεχνάμε ότι έχουμε ραντεβού με τη νέα γενιά του στις 11 Ιουλίου 2024) θα είναι αυτό που θα βάλει δύσκολα στους Κινέζους!
Το θέμα είναι πώς θα μεταφραστεί η φιλοσοφία και η αρχές του Fiat Panda της δεκαετίας του ’80 στο νέο μοντέλο ώστε αυτό να είναι εκτός από προσιτό και ελκυστικό; Πώς θα πειστεί το αγοραστικό κοινό να επενδύσει σε ένα “βασικό”, ηλεκτρικό, ευρωπαϊκό Fiat Panda όταν οι εναλλακτικές είτε σε επίπεδο θερμικών μοντέλων, είτε σε επίπεδο αμιγώς ηλεκτρικών από την Κίνα φαινομενικά προσφέρουν περισσότερα; Αρκεί ο πατριωτισμός; Αρκεί ο μινιμαλισμός;
Σε αυτό το σημείο δεν γνωρίζουμε γιατί απλούστατα δεν έχουμε εικόνα ούτε για το design του νέου Fiat Panda, ούτε για την πρόταση που θα κάνει στο αγοραστικό κοινό συνολικά. Ακόμα ούτε το έχουμε δει, ούτε ξέρουμε πού θα κατασκευάζεται. Ακόμα δεν έχουμε μάθει οτιδήποτε σχετικό με τα τεχνικά χαρακτηριστικά του, ούτε ξέρουμε πόσο θα κοστίζει. Το μόνο που θα πρέπει να θεωρείται σίγουρο, είναι ότι θα βασίζεται στην STLA Small αρχιτεκτονική του ομίλου και ότι θα είναι πιο… βασικό, ότι κι αν σημαίνει αυτό. Προφανώς θα πρέπει να περιμένουμε, αλλά τα πρώτα σημάδια είναι ενθαρρυντικά. Από εδώ και πέρα, θα έχει ενδιαφέρον να δούμε πόσο ο ορισμός της Fiat για το τι είναι προσιτό και βασικό διαφέρει από αυτόν του μέσου ευρωπαίου αγοραστή γιατί αυτό θα καθορίσει την επιτυχία του μοντέλου.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό