16.9 C
Athens
Κυριακή, 28 Απριλίου, 2024

Το καλοκαίρι η υβριδική Porsche 911

Ειδήσεις Ελλάδα

Ο εξηλεκτρισμός της Porsche 911 είναι μία σειρά με πολλά επεισόδια. Είναι επίσης μία πάρα πολύ δύσκολη υπόθεση καθώς το συγκεκριμένο sports car έχει φανατικό κοινό το οποίο δεν διστάζει να κάνει την γνώμη του γνωστή – αρκεί να θυμίσουμε τι έγινε όταν ο επίπεδος 6-κύλινδρος έγινε αρχικά υδρόψυκτος, όταν το σύστημα διεύθυνσης απέκτησε ηλεκτρική υποβοήθηση και όταν ο υδρόψυκτος πλέον, επίπεδος 6-κύλινδρος έγινε ελαφρώς downsized και βαρέως υπερτροφοδοτούμενος. Οι οπαδοί σταμάτησαν λίγο πριν την επίσημη διαμαρτυρία στα Ηνωμένα Έθνη άσχετα αν όσο περνούν τα χρόνια συνηθίζουν τις όποιες δραματικές αλλαγές. Ολόκληρος ο κόσμος τώρα περιμένει να δει και να ακούσει τις αντιδράσεις που αναμφίβολα θα προκύψουν με τον εξηλεκτρισμό του ιστορικού και δημοφιλέστατου ακόμα, sports car.
Ευτυχώς, δεν θα περιμένει πολύ ακόμα καθώς η Porsche επιβεβαίωσε ότι η πρώτη υβριδική 911 θα παρουσιαστεί το ερχόμενο καλοκαίρι ως μέρος ενός εκτενούς facelift. Το facelift όπως έχουμε συνηθίσει εδώ και πολλά χρόνια, δεν θα περιλαμβάνει πολλές ή θεαματικές αλλαγές στο design της 911 αλλά θα εστιάζει στην καμπίνα και τα μηχανικά ώστε το γερμανικό sports car να παραμείνει στην αγορά, όχι απλά ανταγωνιστικό αλλά κορυφαίο, τουλάχιστον μέχρι το 2027 οπότε και αναμένεται η αντικατάσταση της τρέχουσας γενιάς από τη νέα. Η πιο σημαντική αλλαγή θα είναι όπως είπαμε η υιοθέτηση της τεχνολογίας του εξηλεκτρισμού με ένα full-hubrid σύστημα το οποίο θα αποτελείται από έναν θερμικό κινητήρα που θα αναλάβει την κίνηση των πίσω τροχών, έναν ηλεκτροκινητήρα στον εμπρός άξονα και μία μπαταρία για την τροφοδοσία του τελευταίου με ενέργεια. Η Porsche κρατά καλά κρυμμένα ακόμα τα χαρτιά της αλλά οι φήμες που κυκλοφορούν αναφέρουν καταρχάς ότι η μπαταρία θα έχει μικρό μέγεθος και θα προσφέρει υψηλό ρυθμό εκτόνωσης και εξίσου υψηλό ρυθμό ανάκτησης. Επιπλέον, ο θερμικός κινητήρας θα λειτουργεί και ως γεννήτρια αναπληρώνοντας το φορτίο της μπαταρίας εν κινήσει οπότε η ύπαρξη μίας θύρας φόρτισης για εξωτερική φόρτιση είναι περιττή.

Δεδομένου ότι η Porsche δεν αποκαλύπτει λεπτομέρειες λοιπόν, δεν γνωρίζουμε ούτε την απόδοση του συστήματος αν και μπορούμε να υποθέσουμε με ασφάλεια ότι μελλοντικά, το ίδιο σύστημα θα είναι διαθέσιμο σε διάφορα επίπεδα ιπποδύναμης. Φήμες αναφέρουν μάλιστα ότι η 8η γενιά του εμβληματικού sports car θα μας αποχαιρετήσει με έναν υβριδικό διάδοχο της τρομερής 911 GT2 RS ο οποίος θα προσφέρει περισσότερα από 800 άλογα! Μέχρι τότε όμως έχουμε αρκετά χρόνια ακόμα. Το μόνο που είναι σίγουρο είναι πως το υβριδικό σύστημα έχει εξελιχθεί έπειτα από ανταλλαγή τεχνολογίας με το τμήμα motorsports της Porsche ενώ σίγουρα διαδραμάτισε ρόλο και η Rimac, η κροατική εταιρία που εξειδικεύεται στην τεχνολογία ηλεκτροκίνησης στην οποία κατέχει ποσοστό της τάξης του 45% η Porsche. Πάντως η γερμανική εταιρία φαίνεται να μην είναι ικανή για λάθος, με τις τελευταίες προτάσεις της σε ολόκληρο το εύρος της γκάμας της Porsche 911 να έχουν γίνει δεκτές με τεράστια επιτυχία, εμπορική αλλά και κριτική. Ανυπομονούμε να δούμε τι μπορεί να κάνει με μία υβριδική 911 λοιπόν!

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό