19.6 C
Athens
Σάββατο, 27 Απριλίου, 2024

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Ειδήσεις Ελλάδα

Γεγονός είναι πως οι εργοστασιακές συμμετοχές στο WRC είναι λίγες προκειμένου και το πρωτάθλημα να αποκτήσει ενδιαφέρον. Ένας από τους λόγους για αυτό είναι και το υψηλό κόστος των υβριδικών κινητήριων συνόλων.

Το υβριδικά τμήματά τους προέρχονται από εξωτερικούς προμηθευτές και αποδίδουν περίπου 130 ίππους, ενώ οι κινητήρες βενζίνης των 1.600 κυβικών φτάνουν μεν τους 380 ίππους αλλά περιορίζονται στους 130.

Προκειμένου λοιπόν να προσπαθήσει να προσελκύσει περισσότερους κατασκευαστές η FIA σχεδιάζει για τις σαιζόν 2025 και 2026 να επιτρέψει τη συμμετοχή στην κορυφαία κατηγορία και αγωνιστικών χωρίς υβριδική υποβοήθηση.

Από το 2026 και μετά θα ισχύσουν νέες τεχνικές προδιαγραφές για καινούργια αγωνιστικά που θα μπορούν να συμμετέχουν ταυτόχρονα με τα υπάρχοντα. Τα νέα αυτό αγωνιστικά θα έχουν κοινό πλαίσιο πάνω στο οποίο ο εκάστοτε κατασκευαστής θα μπορεί να προσαρμόσει το αμάξωμα από μοντέλο παραγωγής που επιθυμεί.

Θα μπορεί δηλαδή να είναι από ένα υπερ-μίνι της κατηγορίας B μέχρι ένα SUV ή ακόμα και πρωτότυπο.

Επίσης θα υπάρχει προκαθορισμένο κέντρο βάρους και αεροδυναμικά βοηθήματα, περιορισμός τελικής ταχύτητας καθώς και μια προκαθορισμένη καμπύλη ροπής που θα λειτουργεί ως αναφορά.

Το κόστος είναι αγωνιστικού με αυτές τις προδιαγραφές υπολογίζεται πως θα είναι γύρω στις 400.000 ευρώ.

Επίσης οι μηχανικοί της FIA ετοιμάζουν τις προδιαγραφές για ένα ηλεκτρικό αγωνιστικό που θα βασίζεται στο νέο πλαίσιο που προαναφέραμε και θα έχει επιδόσεις ανάλογες με αυτές των συμβατικών.  

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό