17.8 C
Athens
Πέμπτη, 2 Μαΐου, 2024

Τα αναλυτικά χαρακτηριστικά του Ford Puma ST με τον 1.000άρη κινητήρα των 170 ίππων

Ειδήσεις Ελλάδα

Η Ford αποκάλυψε τις αναλυτικές λεπτομέρειες του Puma ST με τον 1.000άρη κινητήρα των 170 ίππων, που στην Ελλάδα ξεκινά από τις 40.893 ευρώ. Το μοντέλο ονομάζεται Puma ST Powershift και τροφοδοτείται από την ισχυρότερη έκδοση όλων των εποχών του πολυβραβευμένου κινητήρα 1.00άρη EcoBoost της Ford.
Αναβαθμισμένος με τη χρήση ήπιας υβριδικής τεχνολογίας 48V ώστε να αποδίδει μέγιστη ισχύ 170 ίππων και μέγιστη ροπή 248 Nm, o κινητήρας του 1,0 λίτρου συνδυάζεται με ένα 7-τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη Ford Powershift, με χειριστήρια αλλαγών στο τιμόνι, παντρεύοντας άψογα την δυναμική οδηγική εμπειρία με την καθημερινή χρηστικότητα.

Το νέο σύστημα κίνησης ασπάζεται πλήρως την φιλοσοφία Sports Technologies αλλά και τα υφιστάμενα χαρακτηριστικά αναβάθμισης της απόδοσης από το βελτιστοποιημένο πλαίσιο του Puma ST 1.5L EcoBoost – που κυκλοφόρησε το 2020 – συμπεριλαμβανομένων τόσο των ειδικών ρυθμίσεων του ημιάκαμπτου άξονα και των αντιστρεπτικών δοκών, όσο και των πατενταρισμένων ελατηρίων ανακατανομής πλευρικών φορτίων.
Σε συνδυασμό με την άνεση, τους ασυμβίβαστους εσωτερικούς χώρους και τις καινοτόμες πρακτικές λύσεις του compact SUV, όπως το Ford MegaBox, το ευέλικτο νέο Puma ST Powershift καθιστά τις οδηγικές εμπειρίες της Ford Performance προσιτές σε ένα ευρύτερο, ενθουσιώδες κοινό προσφέροντας επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα σε 7,4 δευτερόλεπτα σε συνδυασμό με κατανάλωση καυσίμου 6,3 λίτρα/100 χλμ και εκπομπές CO2 144 γρ/χλμ. Η τελική ταχύτητα ανακοινώνεται στα 210 χλμ/ώρα, με το αυτοκίνητο να ζυγίζει 1.394 κιλά.

Η ήπια υβριδική τεχνολογία 48V του κινητήρα 1.0L EcoBoost Hybrid που προσφέρεται στους πελάτες του Puma από το λανσάρισμα του SUV το 2019 αναβαθμίζεται προκειμένου να προσφέρει ακόμα μεγαλύτερη απόδοση για το Puma ST Powershift.
Το ήπιο υβριδικό σύστημα ενεργοποιεί την ανάκτηση ενέργειας πιο γρήγορα από ό,τι σε άλλες εφαρμογές για ταχύτερη επαναφόρτιση της 48βολτης μπαταρίας ιόντων λιθίου. Αυτό επιτρέπει στην ενσωματωμένη μίζα/γεννήτρια που παίρνει κίνηση μέσω ιμάντα (BISG) να προσφέρει πρόσθετη ροπή για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα ώστε να εξασφαλιστεί βελτιωμένη απόδοση στις χαμηλότερες στροφές. Επιπρόσθετα, η αυξημένη ανάκτηση ενέργειας προσφέρει επιπλέον 10 άλογα ηλεκτρικής υποβοήθησης από τη μίζα/γεννήτρια που ενισχύει τη μέγιστη ισχύ.

Σε συνδυασμό με τη μοναδική ρύθμιση λογισμικού του υπερτροφοδοτούμενου, τρικύλινδρου βενζινοκινητήρα άμεσου ψεκασμού, επιτυγχάνεται αύξηση της μέγιστης ισχύος κατά σχεδόν 10% σε σύγκριση με τον 1.0L EcoBoost Hybrid των 155 ίππων. Αποδίδοντας έως και 170 άλογα στις 5.750 σ.α.λ. και ροπή έως 248 Nm στις 3.000 σ.α.λ., το Puma ST Powershift παράγει ακριβώς τη διπλάσια ισχύ ανά λίτρο από το Focus ST170 του 2002.
Το νέο Puma ST Powershift επωφελείται από την ίδια τεχνολογία ενεργών βαλβίδων εξαγωγής που συναντάμε στο Puma ST με στόχο την αυξημένη απόδοση, ενώ την ίδια στιγμή διαθέτει μία χαρακτηριστική για μοντέλα ST ηχητική χροιά κινητήρα κατά την επιτάχυνση. Ελεγχόμενη από τα επιλέξιμα Drive Modes, η ενεργή βαλβίδα εξαγωγής παραμένει κλειστή στις λειτουργίες Normal και Eco για εκλεπτυσμένη απόδοση στην καθημερινότητα, αλλά ανοίγει στην Sport για να εντείνει τον σπορ ήχο.
Ο συνδυασμός ενός κινητήρα μειωμένου κυβισμού και μιας εξηλεκτρισμένης τεχνολογίας συμβάλλει στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών ρύπων, παρέχοντας ταυτόχρονα προσιτές, καθημερινές επιδόσεις. Μαζί με το επαναρυθμισμένο κιβώτιο ταχυτήτων Powershift, αυτό το πακέτο προσφέρει έξυπνες επιδόσεις και συναισθηματική διασκευαστική οδήγηση ST,
δήλωσε ο Stefan Muenzinger, διευθυντής Ford Performance στην Ευρώπη.
Εξελιγμένο για να συνεργάζεται απρόσκοπτα με τους κινητήρες 1.0L EcoBoost Hybrid της Ford, το 7-τάχυτο κιβώτιο Powershift έχει βελτιστοποιηθεί με αναθεωρημένο mapping όσον αφορά το λογισμικό, που μεγιστοποιεί την απόδοση και την αποδοτικότητα για τους πελάτες του Puma ST Powershift.
Στην πλήρως αυτόματη λειτουργία, το κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη προσφέρει ομαλές αλλαγές και αβίαστη άνεση και ευκολία – ιδιαίτερα σε συνθήκες οδήγησης με συχνές στάσεις και εκκινήσεις – και βοηθά να διατηρείται το ήπιο υβριδικό σύστημα στις βέλτιστες στροφές για ακόμα μεγαλύτερη αποδοτικότητα.

Από εκεί και πέρα, για να εκμεταλλευτεί κανείς πραγματικά την απόδοση του κινητήρα, τα διαδοχικά κατεβάσματα έως και τριών σχέσεων επιτρέπουν ταχύτερα προσπεράσματα, όταν οι οδηγοί απαιτούν μέγιστη επιτάχυνση. Με ενεργοποιημένη την λειτουργία Sport, το κιβώτιο ταχυτήτων κρατά επίσης τις χαμηλότερες σχέσεις για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, για πιο σπορ απόκριση. Επιπλέον, τα χειριστήρια στο τιμόνι επιτρέπουν τον χειροκίνητο έλεγχο των σημείων αλλαγής ταχυτήτων για πλήρη εμπλοκή του οδηγού.
Το αυτόματο κιβώτιο Powershift υποστηρίζει επίσης τη λειτουργία Stop & Go για το προαιρετικό Adaptive Cruise Control, η οποία μπορεί να ακινητοποιήσει πλήρως το όχημα σε συνθήκες κυκλοφορίας με αλλεπάλληλα σταμάτα-ξεκίνα και να το επανεκκινήσει αυτόματα εάν η διάρκεια της στάσης είναι μικρότερη από τρία δευτερόλεπτα, ή να συνεχίσει μετά από τρία δευτερόλεπτα με το πάτημα ενός κουμπιού ή του γκαζιού. Το κιβώτιο ταχυτήτων υποστηρίζει επίσης τη λειτουργία Remote Start μέσω της εφαρμογής FordPass.

Το Puma ST Powershift μοιράζεται το ίδιο πλαίσιο με το βραβευμένο Puma ST, γεγονός που οξύνει την απόκριση χρησιμοποιώντας έναν ημιάκαμπτο άξονα πίσω με στρεπτική ακαμψία 2.000 Nm/deg – τιμή αυξημένη πάνω από 50% σε σύγκριση με το βασικό Puma – και αντιστρεπτική δοκό 28 mm ενσωματωμένη στο τμήμα σχήματος U του άξονα. Μπροστά το νέο Puma ST Powershift υιοθετεί μια αντιστρεπτική δοκό 24 mm.
Τα πατενταρισμένα ελατήρια ανακατανομής πλευρικών φορτίων της Ford βελτιώνουν επίσης την ευστάθεια, την ευελιξία και την απόκριση του Puma ST Powershift. Αυτά τα προηγμένης τεχνολογίας ελατήρια συνεργάζονται με αμορτισέρ διπλού θαλάμου της Hitachi εμπρός και πίσω που προσαρμόζουν τη δύναμη απόσβεσης με βάση τη συχνότητα των κραδασμών που μεταδίδονται από το οδόστρωμα, εξασφαλίζοντας την ακαμψία που απαιτείται για καλύτερο έλεγχο του οχήματος, αλλά συγχρόνως την άνεση και την ποιότητα κύλισης στις υψηλότερες ταχύτητες σε δρόμους με μικροανωμαλίες.

Το σύστημα διεύθυνσης του νέου Puma ST έχει λόγο υποπολλαπλασιασμού 11,4:1 – σχεδόν 25% ταχύτερο από εκείνο του βασικού Puma – και χρησιμοποιεί ένα συνδυασμό εμπρός ακραξονίων, βραχίονα τιμονιού και κρεμαγιέρα προδιαγραφών ST, για αυξημένη απόκριση κατά την είσοδο στη στροφή σε σύγκριση με το βασικό Puma, με περαιτέρω υποστήριξη από το Torque Vectoring Control.
Η βελτιωμένη απόδοση του συστήματος πέδησης παρέχεται από εμπρός δίσκους 325 mm – 17% μεγαλύτεροι σε διάμετρο συγκριτικά με τη στάνταρ έκδοση του Puma. Η υποβοήθηση του συστήματος πέδησης του νέου Puma ST είναι ρυθμισμένη με τέτοιο τρόπο ώστε να προσφέρει τη βέλτιστη αίσθηση και πληροφόρηση στη σπορ οδήγηση, ενώ και η βελτιστοποιημένη ανάκτηση ενέργειας του συστήματος κίνησης υποστηρίζει επίσης το αυξημένο φρένο κινητήρα.

Ένα splitter της Ford Performance που είναι ενσωματωμένο στον εμπρός προφυλακτήρα δεν «δηλώνει» μόνο τα σπορ διαπιστευτήρια του Puma ST Powershift, αλλά αυξάνει επίσης την κάθετη αεροδυναμική πίεση του εμπρός τμήματος κατά περίπου 80% σε σχέση με το βασικό Puma. Μία μεγάλη πίσω αεροτομή οροφής και ο χαρακτηριστικός πίσω διαχύτης δίνουν επίσης το παρών. Επίσης, οι άνω και κάτω γρίλιες στο εμπρός μέρος, σήμα κατατεθέν των μοντέλων ST, είναι σχεδιασμένες για να μεγιστοποιούν την ικανότητα ψύξης και την αποδοτικότητα του κινητήρα.
Το Puma ST Powershift εισάγει το νέο, αποκλειστικό για μοντέλα ST εξωτερικό χρωματισμό Azura Blue, ο οποίος συγκαταλέγεται ανάμεσα σε έξι συνολικά επιλογές. Το γυαλιστερό μαύρο φινίρισμα για την οροφή είναι διαθέσιμο, ενώ στάνταρ είναι τα πλαίσια της μάσκας, τα πλευρικά διακοσμητικά, τα καλύμματα των εξωτερικών καθρεπτών και η πίσω αεροτομή οροφής, όλα σε μαύρο επίσης χρώμα. Το SUV προσφέρει επιπρόσθετα φινίρισμα Magnetite στις στάνταρ ζάντες αλουμινίου των 19 ιντσών.

Στο εσωτερικό, τα στάνταρ χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν σπορ καθίσματα εξελιγμένα από την Ford Performance, φινιρισμένα με premium συνθετικό υλικό Sensico με δερμάτινη αίσθηση, βάση ασύρματης φόρτισης, θερμαινόμενο παρμπρίζ Quickclear, εμπρός και πίσω αισθητήρες στάθμευσης, υαλοκαθαριστήρες με αισθητήρα βροχής, μόντεμ FordPass Connect, και σύστημα επικοινωνίας και ψυχαγωγίας SYNC 3 της Ford, συμβατό με Apple CarPlay και Android Auto. Οι διαθέσιμες τεχνολογίες υποστήριξης οδηγού περιλαμβάνουν Pre-Collision Assist με Active Braking, Active Park Assist, Cross Traffic Alert με Active Braking, και Intelligent Speed Limiter.

Υπογραμμίζοντας την ευελιξία του μοντέλου της Ford Performance, το νέο Puma ST Powershift διατηρεί τους χώρους και την πρακτικότητα ενός Puma, προσφέροντας έναν χώρο φόρτωσης με χωρητικότητα 456 λίτρα με τα πίσω καθίσματα στη θέση τους, καθώς και το καινοτόμο Ford MegaBox που παρέχει έναν αποθηκευτικό χώρο 80 λίτρων κάτω από το δάπεδο του χώρου αποσκευών που μπορεί να φιλοξενήσει άνετα δύο τσάντες γκολφ σε όρθια θέση.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό