20.2 C
Athens
Παρασκευή, 3 Μαΐου, 2024

Στις 25 Απριλίου το Smart #5

Ειδήσεις Ελλάδα

Αν πούμε ότι έχουμε κατανοήσει πλήρως τον τρόπο με τον οποίο η Smart ονομάζει τα μοντέλα της στην δεύτερη εποχή που διανύει ως εταιρία υπό την κοινή ιδιοκτησία της Geely και της Mercedes-Benz θα λέγαμε ψέματα. Η Smart ξεκίνησε με το #1 περίπου τέτοια εποχή πριν από δύο χρόνια για να συνεχίσει με το #3 ακριβώς έναν χρόνο αργότερα και να ανακοινώσει για φέτος το #5. Δεν ξέρουμε γιατί η εταιρία εστιάζει στους μονούς αριθμούς και δεν είναι τώρα η ώρα για να ξεκινήσει αυτή η φιλοσοφικού περιεχομένου συζήτηση, οπότε ας εστιάσουμε στο γεγονός ότι η Smart είναι έτοιμη να παρουσιάσει το τρίτο και μεγαλύτερο μοντέλο της και θα το κάνει στην επερχόμενη έκθεση του Πεκίνου την επόμενη εβδομάδα.
Το μοντέλο περιγράφεται από την ίδια την Smart ως κάτι “πολύ πέρα από τα αστικά όρια” και θα παρουσιαστεί αρχικά σε μορφή concept πριν ξεκινήσει η παραγωγή του στην Κίνα αργότερα μέσα στη χρονιά με το βλέμμα στο λανσάρισμα του και στην ευρωπαϊκή αγορά πιθανότατα στις αρχές του 2025. Από τις λιγοστές πληροφορίες που έχουμε στη διάθεση μας σε αυτό το σημείο μαθαίνουμε ότι το Smart #5 θα έχει μήκος που θα υπερβαίνει τα 4 μέτρα και αυτό από μόνο του μας λέει ότι το νέο μοντέλο θα τοποθετηθεί ακριβώς απέναντι από το… κατεστημένο των BMW X1, Mini Countryman, Volvo XC40 κ.ά.

Το σκίτσο που συνοδεύει την ανακοίνωση της εταιρίας δείχνει ένα SUV με πιο κλασικές αναλογίες και γραμμές. Ένα μοντέλο που δεν διστάζει να είναι πιο συμβατικό και… πεζό με αρκετά κάθετο εμπρός και πίσω μέρος, ελαχιστοποιημένους προβόλους και άρα το μεγαλύτερο δυνατό μεταξόνιο για το μέγεθος του με ότι σημαίνει αυτό για τους χώρους που προσφέρει στο εσωτερικό και αρκετά off-road στοιχεία που υποθέτουμε ότι δεν πρόκειται να περάσουν στην έκδοση παραγωγής. Στοιχεία όπως τα φαρδιά φτερά με τα πλαστικά προστατευτικά, ο αποθηκευτικός χώρος στην οροφή με τα ενσωματωμένα LED και το φτυάρι κ.ά. Η λογική λέει ότι το Smart #5 θα βασίζεται στην ίδια αρχιτεκτονική με τα μικρότερα #3 και #1 αλλά οι φήμες λένε ότι σε αντίθεση με αυτά, το #5 θα διαθέτει ηλεκτρική αρχιτεκτονική 800V προσφέροντας μεταξύ άλλων μειωμένους χρόνους φόρτισης. Οι υποψήφιοι πελάτες θα έχουν να διαλέξουν ανάμεσα σε διάφορα κινητήρια σύνολα με έναν ή δύο ηλεκτροκινητήρες και μπαταρίες με διαφορετικές χωρητικότητες ενώ στην κορυφή της γκάμας θα τοποθετηθεί η Brabus έκδοση με στόχο να “κλέψει” πωλήσεις από το δημοφιλές Countryman JCW. Περισσότερες πληροφορίες την επόμενη εβδομάδα.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό