18 C
Athens
Παρασκευή, 17 Μαΐου, 2024

Στα χέρια του Elon Musk το Twitter

Ειδήσεις Ελλάδα

“Το πουλί απελευθερώθηκε” (“The bird is freed”) ήταν το πρώτο tweet του Elon Musk στο Twitter το οποίο πλέον του ανήκει, με τον πλουσιότερο άνθρωπο του κόσμου να απολύει τον CEO Parag Agrawal, τον οικονομικό διευθυντή (CFO) Ned Segal και την επικεφαλής νομικών υποθέσεων Vijaya Gadde, τους οποίους είχε κατηγορήσει ότι παραπλάνησαν τον ίδιο και τους επενδυτές του Twitter σχετικά με τον αριθμό των ψεύτικων λογαριασμών στην πλατφόρμα.
Ο Musk πλήρωσε 44 δισ. δολάρια για να πάρει στη κατοχή του το Twitter, ή 54,2 δολάρια ανά μετοχή. Ο Musk θέλει να ηγηθεί o ίδιος του Twitter, αναλαμβάνοντας το ρόλο του CEO, τουλάχιστον για ένα μεταβατικό στάδιο μετά την ολοκλήρωση της εξαγοράς.
Στόχος του Musk είναι το Twitter, που βγαίνει από το χρηματιστήριο, να προσελκύσει πιο ενεργούς χρήστες, οι οποίοι θεωρούνται ζωτικής σημασίας για τη πλατφόρμα. Εκτιμάται πως οι πιο συχνοί χρήστες, αυτοί δηλαδή που παράγουν το 90% όλων των tweets και περίπου τα μισά έσοδα παγκοσμίως, είναι λιγότεροι από το 10% των μηνιαίων συνολικών χρηστών.

Εκτιμάται πως η εποχή Musk στο Twitter θα προκαλέσει μεγάλες αλλαγές και αναστάτωση, καθώς πολλές από τις ιδέες που έχει διατυπώσει έως σήμερα είναι σε πλήρη αντίθεση με τον τρόπο λειτουργίας του μέσου εδώ και χρόνια.
Ο Musk έχει πει πως θέλει να διασφαλίσει την «ελευθερία του λόγου» στο Twitter, κάτι που είναι πιθανό να σημαίνει πιο χαλαρά πρότυπα ελέγχου περιεχομένου, αναζωπυρώνοντας τις ανησυχίες ότι θα αυξηθούν τα προσβλητικά σχόλια και η παραπληροφόρηση ενώ σχεδιάζει να επαναφέρει ορισμένους λογαριασμούς υψηλού προφίλ που μπλοκαρίστηκαν από την πλατφόρμα για παραβίαση κανόνων (για παράδειγμα ο πρώην πρόεδρος των ΗΠΑ, Donald Trump).
Σε κάθε περίπτωση ο Musk dεν έχει ακόμα αποκαλύψει πως θέλει να επιτύχει τους στόχους που έχει θέσει για το Twitter ούτε ποιος θα το “τρέξει”.
Πάντως έχει διαμηνύσει ότι στα σχέδια του είναι να προχωρήσει σε απολύσεις στους περίπου 7.500 εργαζόμενους, αναφέροντας μάλιστα πως δεν αγόρασε το twitter για να βγάλει περισσότερα χρήματα αλλά “για να προσπαθήσει να βοηθήσει την ανθρωπότητα”, την οποία, όπως είπε, αγαπάει.

Ο Musk προσπάθησε να κατευνάσει τις ανησυχίες των εργαζομένων για το μέλλον τους σχετικά με τα σενάρια μεγάλων απολύσεων ενώ διαβεβαίωσε τους διαφημιστές ότι η προηγούμενη κριτική του στους κανόνες ελέγχου του περιεχομένου του Twitter δεν θα βλάψει την ελκυστικότητα του.
Σε δηλώσεις του χθες Πέμπτη 27/10 ο Musk υποστήριξε ότι θα ήθελε να επιτρέψει σε όλες τις απόψεις να εκφράζονται στην πλατφόρμα, αλλά χωρίς να την μετατρέψει σε “κόλαση”.
Ο λόγος που αγόρασα το Twitter είναι η σημασία του για το μέλλον του πολιτισμού όσον αφορά μια κοινή ψηφιακή πλατεία όπου ένα ευρύ φάσμα πεποιθήσεων μπορεί να συζητηθεί με υγιή τρόπο χωρίς να καταφεύγουμε στη βία.
Τούτου λεχθέντος, το Twitter δεν μπορεί προφανώς να είναι ένα κολαστήριο ελεύθερο σε όλους, όπου τα πάντα μπορούν να ειπωθούν χωρίς συνέπειες,
ανέφερε ο Musk.
Υπάρχει επί του παρόντος μεγάλος κίνδυνος να κάνουν social media στροφή προς την άκρα δεξιά και την άκρα αριστερά και να δημιουργηθεί έτσι περισσότερο μίσος και διχασμός στην κοινωνία μας.
Εκτός από τη συμμόρφωση με τους νόμους της χώρας, η πλατφόρμα μας πρέπει να είναι ζεστή και φιλόξενη για όλους, ώστε να μπορείτε να επιλέξετε την επιθυμητή εμπειρία σύμφωνα με τις προτιμήσεις σας, όπως μπορείτε να επιλέξετε, για παράδειγμα, να βλέπετε ταινίες ή να παίζετε βιντεοπαιχνίδια από όλες τις ηλικίες.
Επίσης, πιστεύω ακράδαντα ότι η διαφήμιση, όταν γίνεται με τον σωστό τρόπο, μπορεί να προσφέρει χαρά, ψυχαγωγία και πληροφορίες. Μπορεί να παρέχει μια υπηρεσία ή ένα προϊόν ή ιατρική φροντίδα που δεν ξέρατε καν ότι υπάρχει, αλλά είναι κατάλληλη για εσάς. Για να ισχύσει αυτό, είναι σημαντικό να δείξουμε στους χρήστες του Twitter διαφημίσεις που είναι όσο πιο σχετικές γίνεται με τις ανάγκες τους. Οι διαφημίσεις χαμηλής σχετικότητας είναι ανεπιθύμητες [σπαμ], αλλά οι διαφημίσεις υψηλής σχετικότητας είναι πραγματικό ωφέλιμο περιεχόμενο!
Αναλυτικά η επιστολή του Musk γράφει:
Αγαπητοί διαφημιστές του Twitter:
Θέλω να σας απευθυνθώ προσωπικά για να μοιραστώ μαζί σας τα κίνητρά μου για την εξαγορά του Twitter. Έχουν υπάρξει πολλές θεωρίες για τον λόγο που εξαγόρασα το Twitter και για τη γνώμη μου για τη διαφήμιση. Οι περισσότερες ήταν λανθασμένες.
Ο λόγος που αγόρασα το Twitter είναι η σημασία του για το μέλλον του πολιτισμού όσον αφορά μια κοινή ψηφιακή πλατεία όπου ένα ευρύ φάσμα πεποιθήσεων μπορεί να συζητηθεί με υγιή τρόπο χωρίς να καταφεύγουμε στη βία. Υπάρχει επί του παρόντος μεγάλος κίνδυνος να κάνουν social media στροφή προς την άκρα δεξιά και την άκρα αριστερά και να δημιουργηθεί έτσι περισσότερο μίσος και διχασμός στην κοινωνία μας.
Ψάχνοντας διακαώς τα κλικ, πολλά από τα παραδοσιακά ΜΜΕ έχουν δώσει τροφή σε αυτά τα άκρα, καθώς πιστεύουν ότι αυτό θα τους φέρει χρήματα, αλλά, έτσι, η ευκαιρία για διάλογο έχει χαθεί.
Γι’ αυτό αγόρασα το Twitter. Δεν το έκανα γιατί θα ήταν εύκολο. Δεν το έκανα για να βγάλω περισσότερα χρήματα. Το έκανα για να προσπαθήσω να βοηθήσω την ανθρωπότητα, την οποία αγαπώ. Και το κάνω με ταπεινότητα, αναγνωρίζοντας ότι η αποτυχία στην επιδίωξη αυτού του στόχου, παρά τις καλύτερες προσπάθειές μας, είναι μια πολύ πραγματική πιθανότητα.
Το Twitter προφανώς δεν μπορεί να γίνει ένα κολαστήριο ελεύθερο για όλους, όπου τα πάντα μπορούν να ειπωθούν χωρίς συνέπειες! Εκτός από τη συμμόρφωση με τους νόμους της χώρας, η πλατφόρμα μας πρέπει να είναι ζεστή και φιλόξενη για όλους, ώστε να μπορείτε να επιλέξετε την επιθυμητή εμπειρία σύμφωνα με τις προτιμήσεις σας, όπως μπορείτε να επιλέξετε, για παράδειγμα, να βλέπετε ταινίες ή να παίζετε βιντεοπαιχνίδια από όλες τις ηλικίες.
Επίσης, πιστεύω ακράδαντα ότι η διαφήμιση, όταν γίνεται με τον σωστό τρόπο, μπορεί να προσφέρει χαρά, ψυχαγωγία και πληροφορίες. Μπορεί να παρέχει μια υπηρεσία ή ένα προϊόν ή ιατρική φροντίδα που δεν ξέρατε καν ότι υπάρχει, αλλά είναι κατάλληλη για εσάς. Για να ισχύσει αυτό, είναι σημαντικό να δείξουμε στους χρήστες του Twitter διαφημίσεις που είναι όσο πιο σχετικές γίνεται με τις ανάγκες τους. Οι διαφημίσεις χαμηλής σχετικότητας είναι ανεπιθύμητες [σπαμ], αλλά οι διαφημίσεις υψηλής σχετικότητας είναι πραγματικό ωφέλιμο περιεχόμενο!
Ουσιαστικά, το Twitter θέλει να είναι η πιο σεβαστή πλατφόρμα διαφήμισης στον κόσμο, η οποία ενισχύει τη μάρκα σας και μεγαλώνει την επιχείρησή σας. Προς όλους που έχουν συνεργαστεί μαζί μας, σας ευχαριστώ. Ας χτίσουμε μαζί κάτι υπέροχο.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό