20.2 C
Athens
Παρασκευή, 3 Μαΐου, 2024

Στα προσεχώς και η BMW M2 CS

Ειδήσεις Ελλάδα

Για πολλούς η πρώτη γενιά της BMW M2 είναι ότι καλύτερο έχει λανσάρει η M GmbH τα τελευταία… πολλά χρόνια. Ιδανικό μέγεθος, άριστο ζύγισμα, κορυφαίο στήσιμο και η διασκέδαση πάνω από τους χρόνους. Στην κορυφή της γκάμας της, η M2 CS που δίχασε τον κόσμο με τους μισούς να θεωρούν ότι ήταν υπερβολικά σκληροπυρηνική και ότι με αυτή την απόφαση της γερμανικής εταιρίας χάθηκε ο παιχνιδιάρικος χαρακτήρας του μοντέλου. Οι άλλοι μισοί θεωρούν ότι η M2 CS ήταν ότι καλύτερο μετά το ζεστό ψωμί. Αυτή τη στιγμή δεν έχει ιδιαίτερη σημασία όμως. Ότι έγινε, έγινε και πέρασε στην ιστορία. Το θέμα είναι ότι η δεύτερη γενιά θα αποκτήσει σύντομα την δική της “CS” και αν η BMW αποφασίσει να ακολουθήσει τον ίδιο δρόμο, ίσως να μιλάμε για το νέο magnus opus της “M”.
Η συνταγή είναι γνωστή λοιπόν. Νέες, ελαφρύτερες ζάντες ελαφρού κράματος (προαιρετικά σφυρήλατες πιθανότατα), ανθρακονημάτινη οροφή ώστε να μειωθεί τόσο το βάρος όσο και η απόσταση του κέντρου του από το έδαφος, νέοι και ακόμα πιο επιθετικοί προφυλακτήρες με μεγαλύτερους αεραγωγούς, αεροτομή στο πίσω μέρος, αναβαθμισμένο σύστημα πέδησης και ανάλογες επεμβάσεις στην καμπίνα με πρώτη και καλύτερη  την αντικατάσταση των στάνταρ καθισμάτων με carbon-kevlar bucket και την προσθήκη μεγάλων ποσοτήτων Alcantara.

Αυτά όμως είναι λίγο ή πολύ αναμενόμενα. Περισσότερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η συζήτηση για το κινητήριο σύνολο καθώς ακούγεται ότι ο “B58” εξακύλινδρος εν σειρά μπορεί να μην κρατήσει την θέση του κάτω από το καπό του γερμανικού coupe. Οι φήμες λένε ότι πιθανώς να αντικατασταθεί από τον “S58” που ναι μεν είναι επίσης 3-λιτρος, εξακύλινδρος εν σειρά και υπερτροφοδοτούμενος αλλά όπως έχουμε δει στις M3/M4 και X3 M/X4 M όπου χρησιμοποιείται ήδη και προσφέρει… απλόχερα από 450 έως 510 ίππους περίπου. Αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα ότι η ιπποδύναμη της M2 CS θα είναι στο άνω άκρο των δυνατοτήτων του κινητήρα αλλά σίγουρα χαρίζει επιπλέον χώρο για… αθλοπαιδιές. Άλλες φήμες λένε ότι ενώ η νέα BMW M2 CS θα είναι αποκλειστικά πισωκίνητη, όπως πρέπει, θα είναι διαθέσιμη αποκλειστικά με το ίδιο 8-τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο της στάνταρ έκδοσης και αυτό ενδεχομένως να δυσαρεστήσει κάποιους φανατικούς της αναλογικότητας.
Για την ιστορία να αναφέρουμε ότι αν αληθεύουν οι πληροφορίες, η M2 CS θα περάσει στην παραγωγή τον Αύγουστο του 2025 και θα είναι διαθέσιμη για περίπου έναν χρόνο – ίσως λιγότερο. Πριν συμβεί αυτό βέβαια, η BMW θα φρεσκάρει την “βασική” M2 αλλά ούτως ή άλλως, περισσότερες λεπτομέρειες τόσο για την στάνταρ έκδοση όσο και για την CS θα έχουμε τους επόμενους μήνες είτε μέσω των επίσημων καναλιών της γερμανικής μάρκας είτε μέσω κάποιου άλλου δημοσιεύματος.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό