19.7 C
Athens
Τετάρτη, 15 Μαΐου, 2024

σκληρό πρόγραμμα λιτότητας με μειώσεις στο προσωπικό και την παραγωγή

Ειδήσεις Ελλάδα

Μετά την ανακοίνωση του νέου modus vivendi της συμμαχίας Renault Nissan Mitsubishi έρχονται και οι αναμενόμενες ανακοινώσεις για τη μείωση του κόστους παραγωγής. Και λέμε αναμενόμενες γιατί ούτε γιατί τη γαλλική εταιρεία ούτε οι για τις δύο ιαπωνικές η περίοδος είναι καλή, ενώ έγινε ακόμα πιο πιεστική με την πανδημία του κορονοϊού.
Έτσι ο Luca di Meo που θα αναλάβει τις τύχες της Renault από τον Ιούλιο δεν θα έχει καθόλου εύκολο έργο, μιας και το πλάνο αναδιάρθρωσης και περικοπών, που εκτείνεται μέχρι και το 2024, περιλαμβάνει τη μείωση των θέσεων εργασίας κατά 15.000. Από αυτές οι 4.600 θα χαθούν στη Γαλλία και οι υπόλοιπες, που ξεπερνούν τις 10.000 στις δραστηριότητες της μάρκας έξω από αυτήν.

Ταυτόχρονα οι Γάλλοι θα μειώσουν και την παραγωγή τους, από τα 4 εκατομμύρια μονάδες το 2019 στα 3,3 εκατομμύρια το 2024. Αυτό θα επιτευχθεί με την κατάργηση μοντέλων -τα φαβορί εδώ είναι όπως έχουν γράψει τα πολυμορφικά Espace και Scenic καθώς και το Talisman ενώ εξαιρετικά επισφαλής είναι και η Alpine που κατά πάσα πιθανότητα δεν θα έχει διάδοχο- και την αναδιάρθρωση της παραγωγής. Έτσι σκοπεύουν να εκμεταλλευτούν καλύτερα το υπάρχον δυναμικό των εργοστασίων τους και να αυξήσουν τον όγκο των ηλεκτρικών, ενώ δεν θα προχωρήσουν στις επεκτάσεις αυτών στη Ρουμανία και στο Μαρόκο.
Το συγκεκριμένο πρόγραμμα αναδιάρθρωσης θα οδηγήσει σε μια εξοικονόμηση συνολικά 2 δισεκατομμυρίων ευρώ, που θα δώσει μια καλή ανάσα στα οικονομικά της Renault.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό