21.3 C
Athens
Παρασκευή, 26 Απριλίου, 2024

Σε δελεαστική τιμή λανσάρεται το Smart #1!

Ειδήσεις Ελλάδα

Στις αρχές του Απριλίου η Smart μας συστήθηκε ξανά παρουσιάζοντας το ολοκαίνουριο #1. Το όνομα μπορεί να μην είναι το πλέον ευφάνταστο ή εύηχο αλλά είναι χαρακτηριστικό της προσπάθειας της εταιρίας να κάνει μία επανεκκίνηση – με νέα συνιδιοκτησία Geely-Mercedes, μοντέρνα τεχνολογία και πλάνο να λανσάρει αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα που καλύπτουν τις απαιτήσεις του αγοραστικού κοινού όπως αυτές έχουν διαμορφωθεί τα τελευταία χρόνια. Το πρώτο μοντέλο αυτού του πλάνου λοιπόν, είναι το SUV που παρουσιάστηκε πριν από μερικούς μήνες εξ ου και το όνομα του: #1.

Με αυτό πραγματοποιεί την ευρωπαϊκή πρεμιέρα της η SEA αρχιτεκτονική της Geely που προσφέρει εξαιρετικά επίπεδα ευελιξίας καθώς μπορεί να προσαρμοστεί για χρήση σε μοντέλα μεγαλύτερα και μικρότερα του Smart #1, SUV ή μη. Το #1 πάντως, έχει μήκος που αγγίζει τα 4.27 μέτρα, πλάτος 1.82 και ύψος 1.64 μέτρα με μεταξόνιο της τάξης των 2.75 μέτρων ενώ ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί στην αεροδυναμική, με τον συντελεστή οπισθέλκουσας του να διαμορφώνεται στο 0.29 με σκοπό την μεγιστοποίηση της απόδοσης του ηλεκτρικού κινητήριου συνόλου και την βελτιστοποίηση χαρακτηριστικών όπως η άνεση και η ποιότητα κύλισης. Για την κίνηση, φροντίζει ένας ηλεκτροκινητήρας 272 ίππων και 343 Nm ροπής που τροφοδοτείται από μία μπαταρία 66 kWh η οποία χαρίζει αυτονομία 420-440 χιλιομέτρων ανάμεσα στις φορτίσεις. Φορτίσεις που σημειωτέον, μπορούν να γίνουν έως και στα 150 kW, με αποτέλεσμα η διαδικασία να μην διαρκεί περισσότερα από 30 λεπτά.

Αυτοί που αναζητούν κάτι πιο… καυτό, μπορούν να επιλέξουν την έκδοση Brabus που αναβιώνει μία μακρά συνεργασία ανάμεσα στις δύο εταιρίες και προσφέρει εκτός από την σπορ εμφάνιση, σημαντικά αναβαθμισμένες επιδόσεις καθώς στον ηλεκτροκινητήρα του πίσω άξονα προστίθεται ένας ακόμα στον μπροστά με αποτέλεσμα η ιπποδύναμη να φτάνει τα 430 άλογα και η ροπή τα 540 Nm. Αν συνυπολογίσει κανείς τις δυνατότητες τετρακίνησης και όλες τις υπόλοιπες αναβαθμίσεις που έχουν γίνει για να γίνει το #1… Brabus, τότε καταλήγει σε ένα 0-100 της τάξης των 3.9 δευτερολέπτων (ενώ η Smart έκδοση χρειάζεται 6.7) χωρίς σημαντικές θυσίες στον τομέα της αυτονομίας καθώς αυτή είναι κατά 10% χαμηλότερη, στα 400 χιλιόμετρα.

Όπως αναφέρει η εταιρία, το Smart #1 θα κατασκευάζεται στην Κίνα και θα εξάγεται στην Ευρώπη με τις πωλήσεις του να ξεκινούν στη Γερμανία και να ακολουθούν στο προσεχές μέλλον η Γαλλία, η Ιταλία, η Ισπανία, η Πορτογαλία και άλλες αγορές, όπως η Νορβηγία. Στη Γαλλία, η τιμή του νέου, αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου ξεκινά από τα €39.990 για την βασική έκδοση, αυξάνεται στα €43.490 για την Premium και φτάνει τα €47.490 για την Brabus. Φυσικά, τα νούμερα αυτά θα μεταβάλλονται ανά αγορά και σύμφωνα με τις επιδοτήσεις που ισχύουν ανά περίπτωση αλλά σε κάθε περίπτωση είναι ανταγωνιστικά καθώς μοντέλα όπως το DS 3 E-Tense για παράδειγμα, ξεκινά στη Γαλλία από τα €41.700 ενώ την ίδια τιμή είναι και το e-2008 στην αντίστοιχη με το Smart #1, “GT” έκδοση.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό