Όταν τον Αύγουστο του 2019 ο Christian von Koenigsegg προσέλαβε τον Alexander “Sasha” Selipanov ως επικεφαλής σχεδιαστή της σουηδικής εταιρίας, ο τελευταίος έγινε ταυτόχρονα πρόεδρος και αρχισχεδιαστής της νεοϊδρυθείσας εταιρίας RAW Design House της Koenigsegg, η οποία παρέχει τις υπηρεσίες σε άλλες εταιρείες.
Στο RAW Design House φοιτά ο Esa Mustonen που σπουδάζει να γίνει σχεδιαστής και για πτυχιακή εργασία παρουσίασε ένα ψηφιακό concept car. Το όραμα του Mustonen για την πτυχιακή του ήταν ένα entry-level supercar, που θα κυκλοφορήσει κάτω από την ομπρέλα μιας νέας νέα υπο-μάρκας η οποία θα ονομάζεται “RAW by Koenigsegg”.
Ο Mustonen είναι από τη Φινλανδία και σήμερα σπουδάζει σχεδιασμό μεταφορών στο RAW Design House, ενώ αποκτά το πτυχίο του βιομηχανικού και προϊοντικού σχεδιασμού από το Lahti Institute of Design στο Lahti της Φινλανδίας. Πριν ξεκινήσει να εργάζεται με την Koenigsegg και το RAW Design House, ολοκλήρωσε το 2018 μια εξάμηνη πρακτική στην Genesis στην Γερμανία (ο Selipanov ήταν παλιότερα σχεδιαστής της Genesis), καθώς άλλη μια εξάμηνη πρακτική για την Renault στη Γαλλία.
Με το ανώνυμο concept, ο Mustonen φαντάζεται ένα supercar στα πρότυπα του Koenigsegg One:1, η οποία -όπως θυμάσαι- είχε αναλογία 1 κιλά ανά ίππο, καθώς το αυτοκίνητο απέδιδε 1.360 άλογα και ζύγιζε 1.360 κιλά. Αντίστοιχα, αν το concept του Mustonen έβγαινε στην παραγωγή θα απέδιδε 700 άλογα και θα ζύγιζε μόλις 700 κιλά.
Στο εσωτερικό του υπάρχει μια τριθέσια διάταξη, με το carbon πλαίσιο να “αγκαλιάζει” τους επιβάτες. Ακριβώς πίσω τους υπάρχει ο τρικυλινδρος 2,0-λιτρος Freevalve κινητήρας, που είδαμε στη Gemera.