17.4 C
Athens
Παρασκευή, 10 Μαΐου, 2024

Πρεμιέρα για το ολοκαίνουριο Renault Scenic E-Tech Electric!

Ειδήσεις Ελλάδα

Το Megane άνοιξε τον δρόμο και τώρα είναι η σειρά του Scenic να μεταμορφωθεί και να ηγηθεί της νέας γενιάς αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων για την Renault. Θα το κάνει αυτό αλλάζοντας κεφάλαιο στην 27-ετή ιστορία του Scenic που ξεκίνησε το 1996 ως το πρώτο compact MPV στην Ευρώπη! Ένα μοντέλο για οικογένειες, για ταξίδια και εξερεύνηση, με πρωτοποριακή για την εποχή τεχνολογία και ασφάλεια. Όλα αυτά, δεν άλλαξαν με το νέο Renault Scenic E-Tech Electric, απλά περικλείονται σε ένα διαφορετικό… περιτύλιγμα. Επιπλέον, το νέο Scenic είναι το πρώτο μοντέλο της Renault που ενσωματώνει τη νέα στρατηγική βιώσιμης εξέλιξης – ένα μοντέλο που νοιάζεται για την ευημερία τόσο των επιβατών του όσο και του κόσμου γύρω του.

Ως βάση για το Scenic E-Tech Electric χρησιμοποιήθηκε η CMF-EV αρχιτεκτονική της Συμμαχίας ενώ το πρώτο στοιχείο που κερδίζει την προσοχή μας είναι οι εξαιρετικά κοντοί πρόβολοι. Το νέο μοντέλο της γαλλικής φίρμας έχει μήκος 4.47 μέτρα, πλάτος 1.86 και ύψος 1.57 μέτρα και χάρη στο μεταξόνιο των 2.78 μέτρων παρέχει άνεση και εξαιρετικούς χώρους για όλους τους επιβάτες. Η Renault καυχιέται, με το δίκιο της, για τα 278 χιλιοστά του χώρου για τα πόδια και τα 884 χιλιοστά για τα κεφάλια των πίσω επιβατών συμπληρώνοντας ότι αυτά τα νούμερα δεν αποτελούν προϊόν θυσίας της χωρητικότητας του πορτ-μπαγκάζ που προσφέρει 545 λίτρα, τα οποία επεκτείνονται στα 1.670 λίτρα με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων.

Στην δημιουργία ενός ευχάριστου περιβάλλοντος συμβάλει και η προαιρετική “Solarbay” πανοραμική ηλιοροφή που εξελίχθηκε σε συνεργασία με την Saint-Gobain και χρησιμοποιώντας PDLC (Polymer Dispersed Liquid Crystals) επιτρέπει την ρύθμιση της διαπερατότητας ανά τμήματα! Κατά τα άλλα, βρίσκουμε στην καμπίνα μία οθόνη 12.3 ιντσών που λειτουργεί ως ψηφιακός πίνακας οργάνων και μία αφής, 12.0 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό για την λειτουργία του OpenR Link συστήματος ψυχαγωγίας και ενημέρωσης. Ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί στην βιωσιμότητα με υλικά τα οποία προέρχονται από ανακυκλωμένες πρώτες ύλες αλλά και στην άνεση, την εργονομία και την πρακτικότητα, με την τελευταία να εκφράζεται μέσα από πολυάριθμους χώρους για μικροαντικείμενα μεταξύ άλλων.

Όσον αφορά στο design του αμαξώματος, δεν χρειάζεται ιδιαίτερη παρατηρητικότητα για να διαπιστώσει κανείς το γεγονός ότι η Renault δεν διαφοροποίησε δραματικά το πρωτότυπο για να καταλήξει στο μοντέλο παραγωγής. Το νέο Scenic E-Tech Electric λοιπόν, υιοθετεί τη νέα “οπτική γλώσσα” της γαλλικής μάρκας αναμιγνύοντας τις μεγάλες καμπύλες με τις έντονες γωνίες και προσθέτοντας high-tech στοιχεία όπως τα χαρακτηριστικά φωτιστικά σώματα τόσο στο εμπρός όσο και στο πίσω μέρος, η γρίλια που “αγκαλιάζει” το νέο λογότυπο και οι κρυφές χειρολαβές στα πλαϊνά που δεν διαταράσσουν τις γραμμές του οχήματος. Το πακέτο συμπληρώνουν τα 6 διαφορετικά χρώματα και οι εντυπωσιακές ζάντες 19 ή 20 ιντσών.

Τέλος, το νέο Renault Scenic E-Tech Electric θα είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις: την “Standard Range” που εξοπλίζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 125 kW (170 ίππων) και 280 Nm ροπής ο οποίος τροφοδοτείται από μία μπαταρία 60 kWh και την “High Range” με τον ηλεκτροκινητήρα των 160 kW (220 ίππων) και 300 Nm ροπής που συνδυάζεται με μία μπαταρία 87 kW. Η πρώτη ολοκληρώνει το σπριντ στα 100 km/h σε 9.3 δευτερόλεπτα και παρέχει αυτονομία 420 χιλιομέτρων και μέγιστο ρυθμό φόρτισης 130 kW ενώ η High Range χρειάζεται 8.4 δευτερόλεπτα για το σπριντ στα 100 km/h, μπορεί να διανύσει 620 χιλιόμετρα ανάμεσα στις φορτίσεις και φορτίζει με μέγιστο ρυθμό 150 kW. Κλείνοντας, δεν θα μπορούσαμε να μην αναφέρουμε ότι από το Renault Scenic E-Tech Electric δεν λείπουν ούτε τα συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης οδήγησης με την εταιρία να δηλώνει ότι υπάρχουν περισσότερα από 30 ενώ είναι το πρώτο στην γκάμα της που διαθέτει καινοτόμες τεχνολογίες που συνοδεύουν τον οδηγό κατά την οδήγηση.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό