22.3 C
Athens
Πέμπτη, 2 Μαΐου, 2024

Ο V6 της Alfa Romeo θα επιβιώσει το Euro 7

Ειδήσεις Ελλάδα

Ας είμαστε ειλικρινείς. Χαιρόμαστε που η Ευρώπη αποφάσισε να ενδώσει στις πιέσεις των 8 κρατών-μελών που ήθελαν την κατάργηση του Euro 7 πρότυπου εκπομπών ρύπων και συμβιβάστηκαν με την σημαντική ελάττωση της επιρροής του. Χαιρόμαστε τόσο ως καταναλωτές καθώς αυτό σημαίνει ότι τα μικρά, θερμικά μοντέλα δεν θα επιβαρυνθούν με την δραματική αύξηση του κόστους της συμμόρφωσης με τους αυστηρότερους κανονισμούς αλλά χαιρόμαστε και ως λάτρεις της αυτοκίνησης καθώς ο συμβιβασμός που επετεύχθη δίνει μία δεύτερη ανάσα ζωής σε μερικούς πιο… εξωτικούς κινητήρες. Όπως για παράδειγμα ο twin-turbo V6 της Alfa Romeo που βρίσκουμε όχι μόνο στις Quadrifoglio εκδόσεις των Giulia και Stelvio αλλά και στην πολύ ειδική και πάρα πολύ ακριβή 33 Stradale.
“Η απάντηση είναι ναι, επειδή περιμένω το αποτέλεσμα της πρότασης για το Euro 7 φέτος. Θα ήθελα κάτι που να συμμορφώνεται με τους νέους κανονισμούς και να είναι ενδιαφέρον.“
Δήλωσε ο επικεφαλής της ιταλικής μάρκας, Jean-Philippe Imparato. Ασχέτως με το άνω άκρο των διαθέσιμων προτάσεων της εκάστοτε εταιρίας, το περιβόητο Euro 7 ήταν αιτία αλλαγής των πλάνων μερικών κατασκευαστών – ή τουλάχιστον η πρόφαση που χρησιμοποίησαν για να προχωρήσουν σε ένα είδος… εξορθολογισμού της γκάμας τους. Η Volkswagen έχει υπαινιχθεί ότι θα καταργήσει το Polo, η Ford έχει ήδη καταργήσει το Fiesta και αυτά είναι μονάχα δύο παραδείγματα. Την ίδια στιγμή, το μεγάλο αφεντικό της Stellantis, Carlos Tavares αλλά και ο επικεφαλής της Renault, Luca de Meo, θεωρούν ότι το Euro 7 θα κάνει περισσότερο κακό παρά καλό. Ο πρώτος δηλώνει ότι θα αυξήσει την τιμή των μικρών μοντέλων και ο δεύτερος ισχυρίζεται ότι οι αλλαγές θα αποσπάσουν την προσοχή των κατασκευαστών από τον πλήρη εξηλεκτρισμό τους. Ίδιος προορισμός από διαφορετικούς δρόμους.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό