23.2 C
Athens
Πέμπτη, 2 Μαΐου, 2024

Οι τιμές της νέας CLE Coupe στην Ελλάδα

Ειδήσεις Ελλάδα

Η Mercedes-Benz συνεχίζει την παράδοσή της στην κατασκευή σπορ και κομψών ποθητών sportscar με την ολοκαίνουργια CLE, που συνδυάζει τα καλύτερα στοιχεία της C-Class και της E-Class.

Το μπροστινό τμήμα ξεχωρίζει από τους κομψούς προβολείς LED και μια νεοσχεδιασμένη, τρισδιάστατη μάσκα. Το πίσω μέρος είναι εξίσου ελκυστικό, με ομαλά περιγράμματα και διμερή φώτα LED, ενώ τα παράθυρα στις πόρτες δεν έχουν πλαίσιο όπως αρμόζει σε ένα μεγάλο κουπέ. Τόσο μεγάλο που είναι μακρύτερο ακόμη και από την E-Coupe φτάνοντας τα 4,85 μέτρα.

Στο εσωτερικό του CLE Coupé, το ευρύχωρο και πολυτελές εσωτερικό τραβάει αμέσως την προσοχή. Η εντυπωσιακή πλήρως ψηφιακή οθόνη οργάνων 12,3 ιντσών, η οποία συμπληρώνεται από την κεντρική οθόνη 11,9 ιντσών με προσανατολισμό προς τον οδηγό, προσφέρει μια απρόσκοπτη και διαισθητική εμπειρία χρήσης.

Όσοι επιλέξουν το προαιρετικό σύστημα ήχου surround 3D Burmester θα απολαύσουν την καθηλωτική μουσική εμπειρία που προσφέρει, φέρνοντας τη μαγεία του Dolby Atmos και του Spatial Audio. Όσο για το χώρο αποσκευών αυτός είναι στα 420 λίτρα, μία εξαιρετική τιμή για ένα κουπέ.

Για όσους επιθυμούν ακόμη πιο δυναμικό έλεγχο, το προαιρετικό DYNAMIC BODY CONTROL, σε συνδυασμό με την ενεργητική τετραδιεύθυνση του πίσω άξονα, προσφέρει μια εξαιρετική οδηγική εμπειρία. Επιπλέον, το CLE Coupé εντυπωσιάζει με την εξαιρετική ευελιξία του, διαθέτοντας μικρότερο κύκλο στροφής σε σύγκριση με την C-Class Coupé, παρά τις μεγαλύτερες διαστάσεις της.

Οι τιμές της νέας CLE στην Ελλάδα:

ΜοντέλοΚύλινδροι/ΚυβισμόςΙσχύςΤιμήCLE 200L4/1.999 cm3150+17kW64.630€CLE 200 4MATICL4/1.999 cm3150+17kW67.150€CLE 300 4MATICL4/1.999 cm3190+17kW70.200€CLE 450 4MATICL6/2.999 cm3280+17 kW88.300€Mercedes-AMG CLE 53 4MATICL6/2.999 cm33300+17 kW100.450€ CLE 220dL4/1.993 cm3145+17kW66.750€

Η γκάμα μοντέλων στην Ελλάδα:

  CLE 220 dCLE 200CLE 200 4MATICCLE 300 4MATICCLE 450 4MATICMercedes AMG CLE 53 4MATIC+Κυβισμόςcm31.9931.9991.9991.9992.9992.999Ονομαστική απόδοση ισχύοςkW/hp145/200150/204150/204190/258280/381330/449σεσ.α.λ.3.600-3.6005.800-5.8006.100-6.1005.800-5.8005.800-6.1005.800-6.100Πρόσθετη ισχύς (ενίσχυση) EGkW/hp17/2317/2317/2317/2317/2317/23Ονομαστική ροπή στρέψηςNm440320320400500560σεσ.α.λ.1.800-2,8001.600-4.0002.000-4.0002.000-3.2001.800-5.0002200-5000Πρόσθετη ενίσχυση ροπής EQNm200200200200200205Κατανάλωση καυσίμου σε μικτό κύκλο (WLTP)l/100 km5,2-4,7147,1-6,4147,5-6,7[1]7,6-7,0148,6-7,8159.7-9.4Εκπομπές CO22 σε μικτό κύκλο (WLTP)g/km137-12314162-14514171-15315173-15914196-17615220-212Επιτάχυνση 0-100 km/hδευτ.7,57,47,5[2]6,24,4164,2Τελική ταχύτηταkm/h2382402361625025016250

Λίγα λόγια για τα τεχνικά χαρακτηριστικά:

Σύστημα ανάρτησης

Η ανάρτηση της νέας CLE Coupé επιτρέπει την ευέλικτη οδήγηση σε δρόμους με στροφές, ενώ ταυτόχρονα προσφέρει εξαιρετική οδηγική άνεση σε μεγάλες αποστάσεις. H ακριβής καθοδήγηση των μπροστινών τροχών με τέσσερις συνδέσμους στον καθένα παίζει σημαντικό ρόλο στη δυναμική οδική συμπεριφορά. Στον πίσω άξονα, η ανάρτηση πέντε συνδέσμων εξασφαλίζει πολύ καλό έλεγχο των τροχών και ευστάθεια στην ευθεία πορεία. Υπάρχουν τρεις διαθέσιμες εκδόσεις ανάρτησης. Ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει την ανάρτηση άνεσης με δυνατότητα χαμηλώματος. Συνδυάζει κορυφαία οδηγική άνεση και σπορ αμεσότητα. Τα χαρακτηριστικά κύλισης, η απόσβεση και η σταθεροποίηση προσαρμόζονται συνεχώς και αυτόματα στις συνθήκες του οδοστρώματος. Προαιρετικά διατίθεται μια σπορ ανάρτηση με σύστημα επιλεκτικής απόσβεσης. Προσφέρει σκληρότερη ανάρτηση και απόσβεση, καθώς και σπορ άμεση σχέση μετάδοσης του συστήματος διεύθυνσης για αμεσότητα και ευελιξία. Η σπορ ρύθμιση της ανάρτησης είναι αισθητή κατά τη γρήγορη οδήγηση σε στροφές ή τους γρήγορους ελιγμούς αποφυγής καθώς μειώνονται οι στρέψεις του αμαξώματος.

DYNAMIC BODY CONTROL με συνεχώς μεταβαλλόμενη απόσβεση ξεχωριστά για κάθε τροχόΤο Πακέτο Τεχνολογίας διατίθεται προαιρετικά για τη CLE Coupé. Περιλαμβάνει την ανάρτηση DYNAMIC BODY CONTROL με συνεχώς μεταβαλλόμενη απόσβεση στον μπροστινό και πίσω άξονα, καθώς και το σύστημα διεύθυνσης πίσω άξονα. Το ενεργό σύστημα ανάρτησης ελέγχει τα χαρακτηριστικά απόσβεσης σε συνδυασμό με τις ιδιότητες του κινητήρα, του κιβωτίου ταχυτήτων και του συστήματος διεύθυνσης για κάθε τροχό ξεχωριστά, ώστε να προσαρμόζονται στις συνθήκες οδήγησης, στην ταχύτητα και τις συνθήκες του οδοστρώματος. Ο οδηγός μπορεί να χρησιμοποιεί τον διακόπτη DYNAMIC SELECT, για να επιλέγει ανάμεσα σε άνετη ή σπορ, σφιχτή ρύθμιση. Σε συνδυασμό με το DYNAMIC BODY CONTROL, η CLE Coupé εξοπλίζεται και με σπορ άμεσο σύστημα διεύθυνσης. Συνδυάζει μια μεταβλητή σχέση μετάδοσης εξαρτώμενη από τη γωνία του τιμονιού με ηλεκτρομηχανική υποβοήθηση εξαρτώμενη από την ταχύτητα για ευχάριστα ομαλή συμπεριφορά.

Σύστημα διεύθυνσης πίσω άξονα για ακόμα μεγαλύτερη ευελιξίαΜε το σύστημα διεύθυνσης πίσω άξονα και τη σχετικά πιο άμεση σχέση μετάδοσης του συστήματος διεύθυνσης στον μπροστινό άξονα, η CLE Coupé γίνεται εξαιρετικά ευέλικτη και σταθερή ταυτόχρονα. Η γωνία διεύθυνσης στον πίσω άξονα είναι έως 2,5 μοίρες. Ως αποτέλεσμα, ο κύκλος στροφής μειώνεται κατά 50 εκατοστά. Στα μοντέλα με τετρακίνηση 4MATIC είναι 11,2 αντί για 11,7 μέτρα. Στις εκδόσεις με κίνηση στους πίσω τροχούς, ο κύκλος στροφής μειώνεται από 11,2 σε 10,7 μέτρα. Παρά τις μεγαλύτερες διαστάσεις της, η CLE Coupé με κίνηση στους πίσω τροχούς έχει μικρότερο κύκλο στροφής από τη C-Class Coupé (11,2 μέτρα). Επιπλέον, χάρη στην πιο άμεση σχέση μετάδοσης του συστήματος διεύθυνσης, απαιτούνται λιγότερες περιστροφές του τιμονιού από τέρμα σε τέρμα.

Σε ταχύτητες κάτω από 60 χλμ./ώρα, οι πίσω τροχοί στρέφονται προς την αντίθετη κατεύθυνση από τους μπροστινούς τροχούς. Έτσι, ανάλογα με την περίπτωση, το μεταξόνιο ουσιαστικά «κονταίνει» και το αυτοκίνητο γίνεται πιο ευκίνητο και ευέλικτο. Σε ταχύτητες πάνω από 60 χλμ/ώρα, οι πίσω τροχοί στρέφονται προς την ίδια κατεύθυνση με τους μπροστινούς τροχούς. Έτσι, προκύπτει ουσιαστικά μακρύτερο μεταξόνιο με αξιοσημείωτα πλεονεκτήματα: αυξημένη ευστάθεια και ασφάλεια κατά την οδήγηση με υψηλές ταχύτητες, γρήγορες αλλαγές λωρίδας ή ξαφνικοί ελιγμοί αποφυγής. Επιπλέον, απαιτούνται σαφώς λιγότερες στροφές του τιμονιού κατά τη διάρκεια δυναμικών ελιγμών. Η CLE Coupé έχει πιο σπορ αντιδράσεις στις εντολές του συστήματος διεύθυνσης χάρη στην υποστήριξη του ενσωματωμένου δυναμικού ελέγχου του ESP.

Συστήματα υποβοήθησης οδήγησης

Ο βασικός εξοπλισμός της CLE Coupé περιλαμβάνει το σύστημα εφίστασης προσοχής ATTENTION ASSIST, την ενεργή υποβοήθηση πέδησης, το ενεργό σύστημα υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας, την υποβοήθηση τήρησης ορίων ταχύτητας και το πακέτο στάθμευσης με κάμερα οπισθοπορείας. Υποστηρίζει τον οδηγό προσαρμόζοντας την ταχύτητα όταν τα προπορευόμενα οχήματα κινούνται πιο αργά. Η επιθυμητή απόσταση μπορεί να ρυθμιστεί σε αρκετά στάδια. Η κατάσταση και δραστηριότητα των συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης[3] εμφανίζονται σε προβολή πλήρους οθόνης στην οθόνη του οδηγού.

Άλλα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης περιλαμβάνονται στα πακέτα εξοπλισμού. Έτσι, το πακέτο Advanced Plus περιλαμβάνει επίσης το σύστημα υποβοήθησης νεκρής γωνίας ορατότητας και το σύστημα υποβοήθησης τήρησης ορίων ταχύτητας. Το πακέτο premium περιλαμβάνει το πακέτο στάθμευσης με κάμερα 360 μοιρών και το DIGITAL LIGHT.

Επιλέον, το πακέτο υποβοήθησης οδήγησης Plus με διευρυμένες λειτουργίες διατίθεται ως προαιρετικός εξοπλισμός. Περιλαμβάνει περισσότερα από δέκα συστήματα υποβοήθησης και ασφάλειας τελευταίας γενιάς.

Συστήματα στάθμευσης: Πιο γρήγορα στη θέση τηςΤο ενεργό σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης PARKTRONIC έχει βελτιωθεί από πολλές απόψεις: Η εκκίνηση της διαδικασίας στάθμευσης γίνεται πλέον διαισθητικά μέσω της κεντρικής οθόνης. Επιπλέον, η είσοδος και η έξοδος από θέση στάθμευσης γίνονται πολύ ταχύτερα από ό,τι προηγουμένως. Ταυτόχρονα, δεν εκπέμπονται προειδοποιητικοί ήχοι στη διάρκεια της διαδικασίας στάθμευσης. Το ενεργό σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης περιλαμβάνεται στο προαιρετικό πακέτο στάθμευσης με κάμερα 360 μοιρών.

Διαθέσιμο για τη CLE Coupé είναι επίσης το σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης με μνήμη (SAE Επιπέδου 2). Μπορεί να θυμάται συγκεκριμένες διαδικασίες στάθμευσης, όπως για παράδειγμα πώς να μπαίνει και βγαίνει από το γκαράζ του σπιτιού σας. Ο οδηγός κάθεται στο τιμόνι και εκτελεί τη διαδικασία στάθμευσης μία φορά και, στην συνέχεια, μπορεί να ενεργοποιεί εύκολα την αυτόματη στάθμευση από την κεντρική οθόνη όταν το όχημα βρίσκεται στη θέση εκκίνησης που έχει μάθει. Ο οδηγός παρακολουθεί τη διαδικασία στάθμευσης. Εάν ανιχνευθούν εμπόδια, το αυτοκίνητο σταματά εωσότου αυτά απομακρυνθούν. Το σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης με μνήμη μπορεί να απομνημονεύσει διαδικασίες στάθμευσης για έως και πέντε διαφορετικές θέσεις. Το όχημα μπορεί να μαθαίνει πώς να παρκάρει και να ξεπαρκάρει από κάθε θέση, με μέγιστο όριο απόστασης τα 100 μέτρα. Το σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης με μνήμη διατίθεται σε συνδυασμό με το πακέτο υποβοήθησης οδήγησης Plus ή το πακέτο στάθμευσης με κάμερα 360 μοιρών.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό