21 C
Athens
Σάββατο, 27 Απριλίου, 2024

Οι κάτοχοι plug-in υβριδικών αυτοκινήτων δεν φορτίζουν τις μπαταρίες τους

Ειδήσεις Ελλάδα

Στα plug-in υβριδικά αυτοκίνητα αν δεν χρησιμοποιείται η μπαταρία τους, τότε οι εκπομπές ρύπων και η κατανάλωση καυσίμου είναι πολύ μεγαλύτερες από ότι ανακοινώνουν οι κατασκευαστές τους και μια πρόσφατη έρευνα του ICCT, του Διεθνούς Συμβουλίου Καθαρών Μεταφορών, έδειξε πως οι κάτοχοι τους χρησιμοποιούν το ηλεκτρικό σύστημα από 26 έως 56% λιγότερο σε σύγκριση με τις εκτιμήσεις της EPA (η Ρυθμιστική Αρχή Περιβάλλοντος των ΗΠΑ).1Αυτό έχει ως αποτέλεσμα, η πραγματική κατανάλωση καυσίμου των αυτοκινήτων αυτών να είναι από 42 έως 67% υψηλότερη από τις εκτιμήσεις της EPA. Με απλά λόγια, τα plug-in υβριδικά αυτοκίνητα που θεωρούνται πιο φιλικά για το περιβάλλον σε σχέση με τα συμβατικά, όταν δεν γίνεται σωστή χρήση του υβριδικού συστήματος, τότε καταναλώνουν και εκπέμπουν ρύπους που μπορεί να ξεπεράσουν τις καταναλώσεις και τις εκπομπές των συμβατικών αυτοκινήτων.2Ως επί το πλείστον, τα plug-in υβριδικά που κοστίζουν σημαντικά περισσότερο από τα αντίστοιχα συμβατικά, δεν υποστηρίζουν γρήγορη φόρτιση και η μπαταρία τους απαιτεί ώρες για να φορτίσει πλήρως. Αυτός είναι και ένας από τους λόγους που οι κάτοχοί τους δεν την φορτίζουν και καταλήγουν να οδηγούν ένα αυτοκίνητο που λειτουργεί όπως ένα συμβατικό, μόνο με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης δηλαδή, αλλά ταυτόχρονα κουβάλα το πρόσθετο βάρος του ηλεκτρικού συστήματος (μπαταρία, ηλεκτροκινητήρας κτλ), κάτι που μεταφράζεται σε αυξημένη κατανάλωση και περισσότερες εκπομπές ρύπων.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό