23.4 C
Athens
Σάββατο, 27 Απριλίου, 2024

Ντεμπούτο και για το Toyota Crown Sport PHEV

Ειδήσεις Ελλάδα

Ας πούμε ότι έχεις ήδη κάνει παραγγελία την Ferrari Purosangue και επειδή οι Ιταλοί θα αργήσουν να σου την παραδώσουν, ψάχνεις το πλησιέστερο σε εμφάνιση μοντέλο για να έχεις κάτι να κινείσαι. Ή πιο ρεαλιστικά, δεν έχεις στη διάθεση σου μερικές εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ για να αποκτήσεις την Purosangue οπότε ψάχνεις το next-best-thing, τουλάχιστον από πλευράς design. Παράλληλα, θέλεις κάτι με χαμηλές εκπομπές ρύπων αλλά ταυτόχρονα, όχι κάτι εντελώς άψυχο. Η Toyota έχει την απάντηση σε όλες τις επιθυμίες σου, τουλάχιστον αν κατοικείς στην Ιαπωνία καθώς λίγους μήνες μετά την επίσημη πρεμιέρα του Crown Sport, εμπλουτίζει την γκάμα του με την plug-in υβριδική έκδοση.

Όσον αφορά στα μηχανικά της νέας έκδοσης η Toyota δεν επιφύλασσε κάποια έκπληξη καθώς κάτω από την επιφάνεια βρίσκεται ένα plug-in υβριδικό σύνολο που συνδυάζει έναν βενζινοκινητήρα 2.5 λίτρων με έναν ηλεκτροκινητήρα για συνολική ιπποδύναμη της τάξης των 306 ίππων. Αν ακούγεται γνώριμο στα αυτιά σου, είναι γιατί το ίδιο κινητήριο σύνολο βρίσκουμε και στην plug-in υβριδική έκδοση του RAV4 ενώ αξίζει να αναφέρουμε ότι το drivetrain του Crown Sport PHEV συμπληρώνει μία μπαταρία ιόντων λιθίου μεγάλης χωρητικότητας που είναι τοποθετημένη στο κέντρο του οχήματος, κάτω από το πάτωμα και εξασφαλίζει έως 90 χιλιόμετρα κίνησης μηδενικών εκπομπών ρύπων ή αν προτιμάς την υβριδική μετακίνηση, κατανάλωση καυσίμου της τάξης των 5 λίτρων ανά 100 χιλιόμετρα. Σύμφωνα με την Toyota, ένα Crown Sport με γεμάτο ρεζερβουάρ καυσίμου (55 λίτρα) και φορτισμένη μπαταρία είναι σε θέση να παρέχει αυτονομία 1.200 χιλιομέτρων!

Δεδομένου ότι μιλάμε για ένα όχημα μήκους 4.7+ μέτρων και αυξημένου βάρους λόγω του εξηλεκτρισμένου κινητήριου συνόλου, η Toyota αναβάθμισε και το σύστημα πέδησης του Crown Sport PHEV με μεγαλύτερους δίσκους και 6-πίστονες δαγκάνες στον εμπρός άξονα ενώ σε σύγκριση με τις μη-plug in υβριδικές εκδόσεις, η συγκεκριμένη έχει επιπλέον ενισχύσεις στο τούνελ της μετάδοσης για αυξημένη ακαμψία. Αξίζει επίσης να αναφέρουμε ότι η νέα έκδοση εξοπλίζεται με τροχούς 21 ιντσών και ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη ανάρτηση με νέα αμορτισέρ που σύμφωνα με την ιαπωνική μάρκα εξασφαλίζει “στιβαρό πάτημα” ενώ χρήσιμη είναι και η λειτουργία παροχής ενέργειας με το Crown Sport PHEV να παρέχει έως και 1.500W σε εξωτερικές συσκευές όταν αυτό είναι απαραίτητο. Εκτός από μία επιπλέον πρίζα στον χώρο αποσκευών και το πίσω μέρος της κεντρικής κονσόλας, η συγκεκριμένη έκδοση έρχεται με έναν connector που όταν συνδέεται με την θύρα φόρτισης του οχήματος λειτουργεί ως εξωτερική πρίζα με παροχή 1.500W (AC 100V).

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό