18.7 C
Athens
Παρασκευή, 3 Μαΐου, 2024

Ντεμπούτο για την εντυπωσιακή Maserati GranCabrio

Ειδήσεις Ελλάδα

Αν υπάρχει ένας βέβαιος τρόπος να αυξήσεις την ελκυστικότητα ενός ήδη πανέμορφου coupe, είναι η αφαίρεση της μεταλλικής (ή carbon σε εξαιρετικές περιπτώσεις) οροφής του και η αντικατάσταση της με μία μαλακή. Η μετατροπή του σε cabriolet με λίγα λόγια και η Maserati το γνωρίζει γι’ αυτό εξέλιξε παράλληλα με την GranTurismo την ανοιχτή εκδοχή της. Περίμενε όμως να αρχίσει να βελτιώνεται ο καιρός για να μας παρουσιάσει επίσημα την GranCabrio και βλέποντας το υπέροχο σχήμα της, δεν μπορούμε να κρατήσουμε κακία στην ιταλική εταιρία.

Σχεδιαστικά δεν έχουμε να προσθέσουμε ή να αφαιρέσουμε κάτι αφού η GranCabrio είναι πρακτικά πανομοιότυπη με την GranTurismo τόσο όσον αφορά στο αμάξωμα όσο και στην καμπίνα και αυτό δεν είναι καθόλου κακό. Η ειδοποιός διαφορά, αναμενόμενα είναι η υφασμάτινη οροφή που είναι διαθέσιμη σε 5 διαφορετικές αποχρώσεις (μπλε, ενός σκούρου κόκκινου, μαύρου και δύο διαφορετικών γκρι) ενώ συνδυάζεται αρμονικά με τα 6 διαθέσιμα χρώματα για το αμάξωμα: Nero Assoluto, Blu Modena, Bianco Astro, Grigio Incognito, Grigio Maratea Matte και ένα… ανώνυμο μεταλλικό πράσινο. Ένα convertible όμως πρέπει να απολαμβάνεται με την οροφή κατεβασμένη, στην περίπτωση της Maserati GranCabrio αποθηκευμένη στον χώρο πίσω από την καμπίνα των επιβατών έπειτα από μία πλήρως αυτόματη διαδικασία που διαρκεί 14 δευτερόλεπτα και μπορεί να ξεκινήσει με ένα… swipe του οδηγού στην οθόνη του συστήματος infotainment.

Οι επιβάτες δεν θα πρέπει να ανησυχούν για το κρύο πάντως αφού στον στάνταρ εξοπλισμό του ιταλικού cabriolet περιλαμβάνεται και ένα καινοτόμο σύστημα που φυσάει ζεστό αέρα απευθείας στον αυχένα του οδηγού και του συνοδηγού ενώ στον προαιρετικό εξοπλισμό υπάρχει και ένας ανεμοθώρακας που μειώνει δραστικά τις αναταράξεις του αέρα στην καμπίνα των επιβατών και επιτρέπει στους επιβαίνοντες να απολαύσουν την άνεση, την πολυτέλεια αλλά και την ταχύτητα της GranCabrio. Μίας GranCabrio που κατά το λανσάρισμα της θα είναι αποκλειστικά διαθέσιμη στην κορυφαία, Trofeo έκδοση η οποία εξοπλίζεται με τον γνωστό και μη εξαιρετέο “Nettuno” twin-turbo V6 που είναι ικανός στην συγκεκριμένη εφαρμογή για 542 ίππους. Η Maserati δεν αναφέρει σε αυτό το σημείο τις επιδόσεις της GranCabrio Trofeo αλλά αν υποθέσουμε ότι δεν θα απέχουν πολύ από αυτές της coupe αδερφής της η οποία κάνει το σπριντ στα 100 km/h σε 3.5 δευτερόλεπτα και χρειάζεται μόλις 11.4’’ για το 0-200 km/h, μπορούμε να πούμε με βεβαιότητα ότι κανείς δεν θα απογοητευτεί.
Προς το παρόν δεν γνωρίζουμε αν και πότε θα προστεθούν στην γκάμα της Maserati GranCabrio η “βασική” βενζινοκίνητη έκδοση Modena και η αμιγώς ηλεκτρική Folgore αλλά κάτι μου λέει ότι οι εξελίξεις και σε αυτόν τον τομέα δεν θα αργήσουν. Δεν γνωρίζουμε επίσης την τιμή του νέου spyder αλλά και πάλι, δεδομένου ότι η GranTurismo Trofeo ξεκινά αρκετά πάνω από τις €200.000, η αντίστοιχη GranCabrio θα είναι… ελαφρώς ακριβότερη.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό