23.2 C
Athens
Πέμπτη, 2 Μαΐου, 2024

Νέο Renault Master – Πετρέλαιο, ηλεκτρισμός ή υδρογόνο;

Ειδήσεις Ελλάδα

Ο “πόλεμος” στην κατηγορία των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων δεν εμφανίζει σημάδια που να υποδηλώνουν πως θα σταματήσει σύντομα και ο τελευταίος… στρατιώτης στο πεδίο της μάχης είναι το ολοκαίνουριο Renault Master που επωφελείται από έναν ριζικό ανασχεδιασμό μετά από 13 χρόνια στην αγορά! Και τι ανασχεδιασμό! Το νέο Renault Master είναι καλύτερο, ταχύτερο, αποδοτικότερο και πιο αποτελεσματικό από τον προκάτοχο του και σαν να μην έφταναν όλα αυτά, θα είναι διαθέσιμο με μία πληρέστατη γκάμα κινητήριων συνόλων που περιλαμβάνει πετρελαιοκίνητες επιλογές, ηλεκτροκίνητες και υδρογονοκίνητες. Φιλοδοξεί λοιπόν να καλύψει κάθε πιθανή και απίθανη ανάγκη καλύπτοντας όλες τις βάσεις!

Εμφανισιακά, η γαλλική εταιρία δεν μπορούσε να κάνει πολλά δεδομένων των περιορισμών που επιβάλλει το σχήμα ενός μεγάλου βαν. Ακόμα κι έτσι όμως, το σχεδιαστικό τμήμα κατάφερε να ενσωματώσει στοιχεία που φέρνουν το νέο Master κοντά στην τρέχουσα ταυτότητα της εταιρίας, όπως για παράδειγμα τα χαρακτηριστικά LED φώτα ημέρας σε σχήμα “C” και το νέο σήμα που κοσμεί την γρίλια με τις πολυάριθμες κάθετες γραμμές. Παράλληλα, το κοντύτερο καπό, η πιο οξεία γωνία του παρμπρίζ και το στενότερο πίσω μέρος, κάνουν το νέο επαγγελματικό της Renault πολύ πιο αεροδυναμικό από τον προκάτοχο του, με την εταιρία να υποστηρίζει ότι το Master είναι πλέον το μοντέλο με την “υψηλότερη απόδοση στην κατηγορία του”. Χαρακτηριστικά, αναφέρεται ότι οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα των πετρελαιοκίνητων εκδόσεων είναι έως και 39 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο χαμηλότερες σε σύγκριση με το παρελθόν ενώ και οι ηλεκτρικές προσφέρουν μειωμένη κατά 20% κατανάλωση ενέργειας και κατά συνέπεια, μεγαλύτερη αυτονομία.

Μιλώντας λίγο πιο αναλυτικά για τα κινητήρια σύνολα, να αναφέρουμε καταρχάς ότι το Renault Master θα είναι διαθέσιμο με Blue dCi πετρελαιοκινητήρες απόδοσης 105, 130, 150 ή 170 ίππων που συνδυάζονται είτε με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων, είτε με ένα 9-τάχυτο αυτόματο. Αν τα ορυκτά καύσιμα δεν είναι του γούστου σου και το μέρος όπου κατοικείς και δραστηριοποιείσαι διαθέτει εκτενείς υποδομές φόρτισης, υπάρχει το αμιγώς ηλεκτρικό Renault Master που κινείται χάρη σε έναν ηλεκτροκινητήρα με απόδοση είτε 130, είτε 143 ίππων και 300 Nm ροπής. Η βασική ηλεκτρική έκδοση εξοπλίζεται με μία μπαταρία 40 kWh που προσφέρει 180 χιλιόμετρα αυτονομίας ενώ η ισχυρότερη, διαθέτει μπαταρία 87 kWh που αυξάνει την εμβέλεια ανάμεσα στις φορτίσεις στα 410 χιλιόμετρα. Η μεγαλύτερη μπαταρία είναι συμβατή με ταχυφορτιστές έως 130 kW που “αναπληρώνουν” 229 χιλιόμετρα αυτονομίας σε 30 λεπτά ενώ παρέχει την δυνατότητα Vehicle-to-Grid (V2G) και Vehicle-to-Load (V2L).
Τέλος, η Renault ανακοίνωσε την πρόθεση της να λανσάρει στο προσεχές μέλλον και την υδρογονοκίνητη έκδοση του Master αν και προς το παρόν δεν μοιράζεται μαζί μας περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με τις δυνατότητες του μοντέλου με το συγκεκριμένο κινητήριο σύνολο.

Στο εσωτερικό από την άλλη, το Renault Master θυμίζει περισσότερο από ποτέ επιβατικό αυτοκίνητο τόσο εξαιτίας της οθόνης 10 ιντσών που χρησιμοποιείται για τον χειρισμό του συστήματος infotainment όσο και λόγω των υλικών και του design που κάνουν την καμπίνα ένα ευχάριστο μέρος. Αυτό δεν σημαίνει ότι το νέο Master υστερεί στις δυνατότητες. Οι αποθηκευτικοί χώροι στο εσωτερικό αγγίζουν πλέον τα 135 λίτρα ενώ οι επιβάτες έχουν πρόσβαση σε ασύρματους φορτιστές, θύρες USB-C και έως 20 διαφορετικά συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης οδήγησης. Ανάλογα ευέλικτο και αποδοτικό είναι το νέο Master και όσον αφορά στις εκδόσεις καθώς υπάρχουν περισσότερες από 40 για να διαλέξεις αυτήν που ταιριάζει περισσότερο στις ανάγκες σου, με χωρητικότητες μεταξύ 11 και 22 κυβικών μέτρων, ωφέλιμο φορτίο της τάξης των 4 τόνων κ.ά., με την Renault να τονίζει πως το νέο επαγγελματικό της προσφέρει τους μεγαλύτερους χώρους φόρτωσης τόσο σε πλάτος όσο και μήκος. Όπως καταλαβαίνεις, ο πήχης έχει ανέβει πάρα πολύ και το ολοκαίνουριο Renault Master έχει όλα τα πολεμοφόδια που θα του επιτρέψουν να διεκδικήσει το μερίδιο της αγοράς που του αναλογεί!

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό