22.1 C
Athens
Πέμπτη, 2 Μαΐου, 2024

Νέο Peugeot 5008 – Σύγχρονο, πρακτικό και πρωτίστως ηλεκτρικό!

Ειδήσεις Ελλάδα

Η Peugeot βρίσκεται σε μία εντυπωσιακή τροχιά ανανέωσης και αναβάθμισης και το τελευταίο μοντέλο που δέχεται τις περιποιήσεις του σχεδιαστικού τμήματος αλλά και των μηχανικών της γαλλικής εταιρίας είναι το 5008 που παρουσιάζεται σήμερα επίσημα προσφέροντας την υψηλότερη αυτονομία στην κατηγορία του, χώρους για 7 επιβάτες, άφθονη τεχνολογία και design. Το νέο Peugeot 5008 που πραγματοποιεί το ντεμπούτο του στην αμιγώς ηλεκτρική εκδοχή του, αντικατοπτρίζει τις αλλαγές που έγιναν πρόσφατα στο μικρότερο 3008 και ενώ σχεδιαστικά είναι όμοιο με το μικρό αδερφάκι του, έχει μερικές πολύ σημαντικές αλλαγές που το διαφοροποιούν τόσο ουσιαστικά όσο και σε επίπεδο θέσεως στην αγορά.

Καταρχάς είναι σημαντικά μεγαλύτερο με το αμάξωμα να έχει +250 χιλιοστά σε μήκος και +50 χιλιοστά σε ύψος σε σύγκριση με το 3008 ενώ κατά 150 χιλιοστά μακρύτερο είναι και το μεταξόνιο. Η αύξηση στις διαστάσεις επέτρεψε στην Peugeot να δημιουργήσει χώρο για τρεις σειρές καθισμάτων, με την τελευταία να ενδείκνυται κατά κύριο λόγο για μικρά παιδιά και εφήβους ενώ σε επίπεδο πρακτικότητας, αξίζει να αναφέρουμε ότι το νέο 5008 έχει αλλάξει την διαμόρφωση της μεσαίας σειράς που μέχρι τώρα περιλάμβανε 3 ισομεγέθη καθίσματα και ισάριθμα σημεία Isofix, σε 2 μεγαλύτερα καθίσματα στις άκρες και ένα μικρότερο στο κέντρο με αποτέλεσμα και την μείωση των Isofix σε δύο. Κατά τα άλλα, ο χώρος των αποσκευών με όλα τα καθίσματα στην θέση τους δεν υπερβαίνει τα 259 λίτρα και είναι απόλυτα λογικό αλλά όταν η πίσω σειρά αναδιπλώνεται, το πορτ-μπαγκάζ προσφέρει 748 λίτρα.

Μιας που έχουμε μεταφερθεί στην καμπίνα, να σημειώσουμε ότι το design του ταμπλό του νέου Peugeot 5008 δεν παρουσιάζει σημαντικές διαφορές σε σύγκριση με αυτό του μικρότερου 3008. Στις δύο εκδόσεις που είναι μέχρι στιγμής διαθέσιμες (Allure και GT) το πανοραμικό i-Cockpit με την εντυπωσιακή οθόνη των 21 ιντσών ανήκει στον βασικό εξοπλισμό όπως και ο ατμοσφαιρικός φωτισμός, το σύστημα ασύρματης φόρτισης smartphone ενώ στην κορυφαία, GT έκδοση, standard είναι τα θερμαινόμενα και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα με την επένδυση από Alcantara, οι ζάντες ελαφρού κράματος 20 ιντσών, η διχρωμία στο αμάξωμα και κάποιες λειτουργίες όπως το adaptive cruise control για παράδειγμα.

Οι ομοιότητες ανάμεσα στα δύο μοντέλα συνεχίζονται και στα κινητήρια σύνολα. Όπως είπαμε, το νέο Peugeot 5008 θα είναι διαθέσιμο αρχικά και ως αμιγώς ηλεκτρικό και πιο συγκεκριμένα, σε τρεις διαφορετικές εκδόσεις. Στην βάση της γκάμας βρίσκεται αυτή με τον ηλεκτροκινητήρα των 214 ίππων στον εμπρός άξονα και μία μπαταρία 73 kWh η οποία χαρίζει αυτονομία της τάξης των 500 χιλιομέτρων. Αυτοί που αναζητούν μεγαλύτερη αυτονομία θα πρέπει να επιλέξουν την μεσαία που εξοπλίζεται με τον ίδιο ηλεκτροκινητήρα αν και ελαφρώς ισχυρότερο καθώς παρέχει 231 ίππους και την μπαταρία των 98 kWh που επαρκεί για 660 χιλιόμετρα ανάμεσα στις φορτίσεις ενώ αν ζητούμενο είναι οι επιδόσεις (ή η τετρακίνηση), το E-5008 έρχεται και με δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν σε κάθε άξονα και την μπαταρία των 98 kWh η οποία όμως λόγω των αυξημένων απαιτήσεων των κινητήρων σε ενέργεια, δεν προσφέρει περισσότερα από 500 χιλιόμετρα αυτονομίας. Όλες οι εκδόσεις πάντως βασίζονται σε μία αρχιτεκτονική 400V και φορτίζουν με έως 160 kW που σημαίνει ότι αναπληρώνουν 100 χιλιόμετρα εμβέλειας σε 10 λεπτά ή γεμίζουν την μπαταρία τους από το 20, στο 80% της μέγιστης χωρητικότητας της σε 30 λεπτά. Υπάρχει πάντοτε η δυνατότητα φόρτισης στο σπίτι στα 11 kW ή με τον προαιρετικό φορτιστή στα 22 kW βεβαίως.

Το νέο Peugeot 5008 θα είναι διαθέσιμο και με ένα ήπια υβριδικό κινητήριο σύνολο που αποτελείται από έναν βενζινοκινητήρα 1.2 λίτρων με 136 ίππους. Ο μικρός ηλεκτροκινητήρας του 5008 Hybrid “κρύβεται” μέσα στο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων και σύμφωνα με την γαλλική μάρκα μειώνει την κατανάλωση καυσίμου κατά 15% σε σύγκριση με μία υποθετική, μη-υβριδική έκδοση του 5008. Η Peugeot δηλώνει επίσης ότι το ήπια υβριδικό SUV μπορεί να λειτουργήσει έως και κατά 50% σε mode μηδενικών εκπομπών ρύπων σε αστικές συνθήκες αν και όποιος ψάχνει κάτι περισσότερο σε αυτόν τον τομέα, θα πρέπει να περιμένει μέχρι το 2025 οπότε και θα προστεθεί στην γκάμα του 5008 και μία plug-in υβριδική έκδοση.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό